♡ IKM Uke 25 ♡

Flere som tenker mye på eggkvalitet? Tenker masse på at jeg kanskje har dårlige egg etter 30 på B1 og så og si aldri bruk prevensjon så har hatt eggløsning siden tidenes morgen. Flere som tenker sånn? Klarer ikke kontrollere det. Også etter SA, ble tankene ekstra sterke..
Jeg også tenker på det. Som 26 og 29 åring ble jeg gravid på 1.forsøk. Nå er det snart 1 år siden jeg tok ut spiralen og selvom vi bare har prøvd aktivt i 4 måneder så har vi ikke vært veldig forsiktig de andre månedene. Så det har skjedd noe med fruktbarheten her.

Jeg tenker det er et godt tegn at du har blitt gravid selvom det er kjempekjipt og vanskelig med SA :Heartred

Tankene går alltid til «om noe er galt» men det er jo bare fordi man helst finne ut av det :shy:
Det er sykt mye som skal klaffe som nevnes her allerede, jeg tror ting som både slimet og tilskudd er ting som jeg har sett går igjen litt som jeg før prøving aldri har tenkt på.

Jeg har fått anbefalt «Concieve+» her inne (både lube og for å sette vaginalt), Omega3 & de andre tilskuddene som anbefales de som skal bli gravide (feks. Nycoplus Gravid - da får man alt man trenger i de). Det kan være et steg i riktig retning at kroppen har fått gjennomgå en kjemisk, da har den kanskje boostet nok hormoner til å hjelpe kroppen videre de kommende månedene til å finne veien til graviditet? Ser mange blir gravide igjen enten syklusen etter, eller et par sykluser etter - krysser selv fingrene for det :Heartpink
Såå masse god visdom her! Takk for fine svar! Det er skikkelig motiverende. Har faktisk ikke tenkt på å ta disse gravid multivitaminene. Tar kun folsyre og omega3. Men kan jo like så greit ta hele pakka med multi så kan man få godfølelse av det. Det skal eg gjør :Heartpink:Heartpink

Jeg også tenker på det. Som 26 og 29 åring ble jeg gravid på 1.forsøk. Nå er det snart 1 år siden jeg tok ut spiralen og selvom vi bare har prøvd aktivt i 4 måneder så har vi ikke vært veldig forsiktig de andre månedene. Så det har skjedd noe med fruktbarheten her.

Jeg tenker det er et godt tegn at du har blitt gravid selvom det er kjempekjipt og vanskelig med SA :Heartred
Det skjønner jeg, men det og “ikke være forsiktig” det vet jo vi her inne er skudd i blinde. Så ville ikke talt det med i beregningen i det hele tatt! xsmile9Så pp4 er topp og klaffer snart!! Så bra at du har to fine fra før :Heartpink krysser fingre!

Det skjønner jeg, men det og “ikke være forsiktig” det vet jo vi her inne er skudd i blinde. Så ville ikke talt det med i beregningen i det hele tatt! xsmile9Så pp4 er topp og klaffer snart!! Så bra at du har to fine fra før :Heartpink krysser fingre!
Godt poeng, det blir spennende å se hva som skjer fremover!
Jeg krysser fingrene ekstra mye for dere som holder på med nr.1 denne måneden :love7

Vi prøver på nr.3, men har 3 år aldersforskjell mellom nr.1 og 2. Hvis det klaffer nå blir det rett under 6 år aldersforskjell mellom nr.2 og 3 her. Vi brukte lang tid på å bestemme oss for om vi skulle ha 3 stk.
Det har vært veldig fint å ha 3 års aldersforskjell mellom 1 og 2 :Heartred
Det er jo helt perfekt, 3 under 6 år. De blir en fin gjeng sammen ❤️

Jeg ser flere her forøver på baby nr 2, ❤️
Spire skal sitte for oss denne gangen, men hva blir aldersforskjellen ?
5 1/2 år blir aldersforskjellen her, da blir det nesten akkurat likt som mellom meg og min søster. Det var fint det altså, jeg laget mange leker for henne og tok henne med på mye - og vi ble bestevenner da vi ble litt større. Men kjenner jeg ønsker det ikke skal bli mye lenger avstand.. men det kan jeg jo ikke kontrollere. Den dag i dag skulle jeg ønske vi sluttet på prevensjon for ett år siden... men på grunn av sykdom har vi ikke hatt kapasitet til å prøve før i år, så sånn er livet :Heartpink

Det er jo helt perfekt, 3 under 6 år. De blir en fin gjeng sammen ❤️
Vi får 3 stk under 9 år hvis det klaffer nå, men tror det også blir veldig bra :Heartred Vi brukte utrolig lang tid på å bestemme oss for nr.3. Ser dere får ca 3 års aldersforskjell om det klaffer nå, det har vært veldig fint mellom de første hos oss å ha den aldersforskjellen :Heartred Krysser fingrene for deg og alle andre her :Heartred

Så fint med en gruppe med flere som er i samme situasjon:)
Vi prøver på nr3, har to jenter fra før på 3 og 1 år - elsker at de er så nærme, så håper det ikke går for lang tid denne gangen. De to gullene vi har gikk på første forsøk, MEN mannen min har tidligere hatt testikkelkreft og har det siste året fått tilskudd av testo, så det kan jo gjøre det litt utfordrende for oss, så veldig fint med et forum og en gruppe å dele opp og nedturer med. Jeg blir VELDIG besatt av det jeg holder på med, så skuffelsen er stor når TR kommer :bag:

5 1/2 år blir aldersforskjellen her, da blir det nesten akkurat likt som mellom meg og min søster. Det var fint det altså, jeg laget mange leker for henne og tok henne med på mye - og vi ble bestevenner da vi ble litt større. Men kjenner jeg ønsker det ikke skal bli mye lenger avstand.. men det kan jeg jo ikke kontrollere. Den dag i dag skulle jeg ønske vi sluttet på prevensjon for ett år siden... men på grunn av sykdom har vi ikke hatt kapasitet til å prøve før i år, så sånn er livet :Heartpink
Det er også 5 1/2 år mellom meg og lille søstra mi og vi er bestevenninner. Det blir herlig og noe av det beste i livet å gi barnet en bestevenn er ikke det? ❤️

Vi får 3 stk under 9 år hvis det klaffer nå, men tror det også blir veldig bra :Heartred Vi brukte utrolig lang tid på å bestemme oss for nr.3. Ser dere får ca 3 års aldersforskjell om det klaffer nå, det har vært veldig fint mellom de første hos oss å ha den aldersforskjellen :Heartred Krysser fingrene for deg og alle andre her :Heartred
En familie på 5 blir utrolig koselig ❤️ Jeg elsker store søskenflokk men man kan ikke kontrollere det biologiske. Jeg kunne tenke meg 3 barn til men først 1 om gangen eller hvis jeg er så heldig så kanskje blir det tvillinger da det er arvelig hos oss.

En familie på 5 blir utrolig koselig ❤️ Jeg elsker store søskenflokk men man kan ikke kontrollere det biologiske. Jeg kunne tenke meg 3 barn til men først 1 om gangen eller hvis jeg er så heldig så kanskje blir det tvillinger da det er arvelig hos oss.
Ja, jeg tror det blir bra om vi får det til :Heartred
Det er så hyggelig å vokse opp og være voksen med flere rundt seg. Tvillinger synes jeg også høres så fint ut.

FruO93 - 32 - B3 - PPX (1. med ivf denne runden) - EL 6.6 (tror kanskje uttaket blir denne dagen) - IKM 20.06

Håper det er greit at jeg melder meg inn her, selv om jeg ikke helt vet datoer ennå. Endrer bare om det blir annerledes enn jeg har skrevet (evt melder meg ut igjen) :happy:
Du er hjertelig velkommen uansett :Heartpink

Jeg ser flere her forøver på baby nr 2, ❤️
Spire skal sitte for oss denne gangen, men hva blir aldersforskjellen ?
Prøver på nr. 3. Det er 2 år og 4 måneder mellom nr. 1 og 2, og klaffer det denne runden blir det 4 år mellom nr. 2 og 3.
Hvordan blir aldersforskjellen hos dere? (Kan godt hende du har svart noen andre på det samme, har ikke lest igjennom hele tråden ennå :hilarious:)

Prøver på nr. 3. Det er 2 år og 4 måneder mellom nr. 1 og 2, og klaffer det denne runden blir det 4 år mellom nr. 2 og 3.
Hvordan blir aldersforskjellen hos dere? (Kan godt hende du har svart noen andre på det samme, har ikke lest igjennom hele tråden ennå :hilarious:)
Her blir det 3,3 aldersforskjell mellom nr 1 og 2 om spiren sitter denne syklusen ❤️

FruO93 - 32 - B3 - PPX (1. med ivf denne runden) - EL 6.6 (tror kanskje uttaket blir denne dagen) - IKM 20.06

Håper det er greit at jeg melder meg inn her, selv om jeg ikke helt vet datoer ennå. Endrer bare om det blir annerledes enn jeg har skrevet (evt melder meg ut igjen) :happy:
Velkommen ❤️ ser du skal ha ivf denne runden blir spennende å følge med. Hvordan har første og andre vært hos dere var de også ivf?

Back
Topp