Positiv eller negativ?

Førstegangsprøver96

Glad i forumet
Marsfiolene 2026 ♡
Hei! Jeg hadde innsett av 5-dagers blasto for 5 dager siden. Det vil si at jeg er 10dpo idag, og jeg klarte ikke la vær å teste imorges. Tok ovitrelle for 12 dager siden, så den skal jo være ute av kroppen:angelic: Ser dere noe her eller er jeg delulu?

Vedlegg

• IMG_4608.jpeg
    IMG_4608.jpeg
    685,9 KB · Visninger: 200
  • IMG_4607.jpeg
    IMG_4607.jpeg
    785,7 KB · Visninger: 192
Litt vanskelig å se men tror jeg skimter en strek! Spesielt på andre bilde :nailbiting: Håper for deg!!

Kan skimte no på det siste bilde! Håper virkelig at det blir en fin positiv strek :Heartred

Last edited:
Hei! Jeg hadde innsett av 5-dagers blasto for 5 dager siden. Det vil si at jeg er 10dpo idag, og jeg klarte ikke la vær å teste imorges. Tok ovitrelle for 12 dager siden, så den skal jo være ute av kroppen:angelic: Ser dere noe her eller er jeg delulu?
Tror dessverre dette er rester etter ovitrielle. Den er vel svakere enn den du fikk i går? Burde vært omvendt om det var graviditet :(

Får ikke til å legge inn bilde her, får bare opp at det er for stort? Håååper jo det er en liten spire, men redd det bare viser seg å være skyggestrekene som viser seg :bag::happy:

Åssen går det med deg idag, førstegangsprøver? :happy:
Tror dagens bilde gikk an å legge inn. Syns dagens er litt tydeligere, men tør ikke håpe alt for mye tilfelle det fortsatt bare er skygge :nailbiting:Vis vedlegget 461294
Jeg ser absolutt strek og syns den er rosa :Heartpink Jeg har ikke testet noe mer etter at samboer ble så skuffet da jeg «sniktestet» igår og søndag. Så vi skal vente noen dager til før vi tester sammen

Jeg ser absolutt strek og syns den er rosa :Heartpink Jeg har ikke testet noe mer etter at samboer ble så skuffet da jeg «sniktestet» igår og søndag. Så vi skal vente noen dager til før vi tester sammen
Åh jeg håper håper du har rett :happy: da er du veldig flink som klarer å holde deg! Jeg er ekstremt dårlig på det og har helt testemani her :joyful:

Klarte ikke la være… Men dette var utvannet tiss, men syns ikke jeg ser noe… Chatgpt mener det er strek men jeg klarer ikke se

Vedlegg

• IMG_4621.jpeg
    IMG_4621.jpeg
    785,7 KB · Visninger: 118
  • IMG_4619.jpeg
    IMG_4619.jpeg
    1 MB · Visninger: 121
Back
Topp