Positiv eller negativ?

Klarte ikke la være… Men dette var utvannet tiss, men syns ikke jeg ser noe… Chatgpt mener det er strek men jeg klarer ikke se
Jeg ser noe, men vanskelig å si om det bare er en skygge eller en faktisk strek. Som mine også. Min er ikke noe sterkere i kveld hvertfall, så begynner å tro at det bare var en skygge her. Isåfall er det ganske sterk skygge på testene når det er såpas tydelige :dead: Føler bare den burde vært tydeligere i kveld for min del om det var en babystrek :confused:

Jeg ser noe, men vanskelig å si om det bare er en skygge eller en faktisk strek. Som mine også. Min er ikke noe sterkere i kveld hvertfall, så begynner å tro at det bare var en skygge her. Isåfall er det ganske sterk skygge på testene når det er såpas tydelige :dead: Føler bare den burde vært tydeligere i kveld for min del om det var en babystrek :confused:
Har du testet to ganger idag? For det tat jo 48 timer før hcg dobler seg, så prøv å test igjen imorgen?

Ja, for første gang jeg var gravid så jeg så forskjell fra dag til kveld, så håpet litt det samme nå. Men sjekker igjen i morgen uansett så får vi se da :happy:
Som regel er det sånn ved normale graviditeter når man er 10 dpo eller mer, at man kan se forskjell fra morgen til kveld. Hcg skal jo øke raskt nå! Men finnes jo noen unntak der det går litt saktere og går bra likevel :). Hvis du er naturlig gravid så kan man jo fort ta litt feil av dpo :)

Som regel er det sånn ved normale graviditeter når man er 10 dpo eller mer, at man kan se forskjell fra morgen til kveld. Hcg skal jo øke raskt nå! Men finnes jo noen unntak der det går litt saktere og går bra likevel :). Hvis du er naturlig gravid så kan man jo fort ta litt feil av dpo :)
Det er sant :happy: Jeg aner ikke dpo, ikke fått mensen enda etter fjerning av spiral. Så jeg kan jo være 7-8 bare.

Her er dagens test! Jeg synes virkelig jeg ser strek idag??

Vedlegg

• IMG_4625.jpeg
    IMG_4625.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 122
Jeg tok en digital cb igår kveld og den viste negativ. Tok en strimmel imorges og jeg syns den så helt negativ ut, men så har jeg glodd og glodd! Syns jeg skimter noe likevel men usikker altså.. men nå får jeg ikke lastet opp bilde da det står at det er for stort..

Jeg tok en digital cb igår kveld og den viste negativ. Tok en strimmel imorges og jeg syns den så helt negativ ut, men så har jeg glodd og glodd! Syns jeg skimter noe likevel men usikker altså.. men nå får jeg ikke lastet opp bilde da det står at det er for stort..
Spennende! Du må beskjære bildet for å få lagt det til.

Da er det håp enda da :joyful: Jeg tok en nå og forventet helt blenda eller like lite som i går. Men denne syntes jeg så litt rosa ut i virkeligheten og kanskje litt tydeligere igjen. Men ja tja, sikkert enda en skygge her og. Jeg lever i håpet da :happy:IMG_4985.jpeg

Det gikk! takk:) Den nederste er dagens test
Mulig det blei ein streifer, men når ein må redigere bildene 13dpo for å sjå strek er det mest sannsynlig skygge. Sjeldent ein ser så svak strek 13dpo og det går bra. Men fremdeles håp uansett då ❤️ har sett det skje mot alle odds, ganske nylig og faktisk :happy:

Back
Topp