CD 14 / 2 DPO - humøret stiger
Ok. El-testene holder seg lave, så tror jeg bare må infinne meg med at el var på søndag. Litt tidligere enn forventet og det jeg håpte på, men jeg får ta det jeg får!
Vi fikk lagt inn aksjer på lørdag, søndag, og i går (for sikkerhets skyld).
Hadde ingen symptomer overhodet på el, kun litt småmurring før i uka. Ingen slim
Humøret svinger likt som håpet og troen på en spire. Det blir spennende frem mot IKM, men kjenner jeg er litt roligere. …. Så er jeg ikke helt overvist om at jeg har hatt el

Men tar utgangspunkt i det for nå (jeg kommer nok til å teste litt til).
I dag har jeg hatt litt murringer og ømhet. En merkelig ømhet. I tillegg stikking i puppene?!
Aldri kjent sånn etter som jeg gjør nå, noe som er helt håpløst. Blir jo litt skrudd i nøtta av dette.
Tviler på at jeg kommer til å få noen tidlige symptomer, men hvem vet? Da jeg ble gravid i februar, kryssa det ikke tankene mine at jeg kunne være gravid før jeg var i uke 6. hadde da hatt halsbrann og svimmelhet en stund, men det var det eneste. Halsbrann har jeg fra før, så det var ikke noe nytt! Men var mye verre en vanlig, men det kan også komme i perioder. Den svimmelheten derimot, var ikke vanlig, men koblet det ikke til at jeg kunne være gravid!
Håper jeg slipper svimmelheten ved eventuelt neste svangerskap, for det var jævlig egentlig.
Da jeg var gravid med min datter, tok det også mange uker før jeg testet. Da hadde jeg ingen symptomer i det hele tatt. Men igjen, jeg følte ikke etter det heller slik jeg kommer til å gjøre nå
Så hvem vet?! Tiden vil vise, og akkurat nå er jeg rolig og håpefull