Samma her 8 DPO, og derfor jeg ikke tør teste enda, for det vil nok være hvitt uansett gravid eller ei8 DPO i dag og helt hvitt.
Forventer jo ikke å se noe i dag, men i morgen og på lørdag tenkte jeg å inkludere samboer på testingen så lenge han våkner tidlig nok. Han har noen dager på rad nå med 12+ timer jobb hver dag (han er kjøkkensjef). Virker som arbeidstilsynet bare ignorerer restaurant bransjen når de skal sjekke arbeidstider og sånt. De ansatte jobber ikke like mye som han da. Han får ikke ta inn flere ansatte av eieren og får heller ikke timer for overtiden, bare overtidstillegget. Dvs Hvis han jobber 250 timer en måned så får han betalt for de 150 ish timene som utgjør en måned + 100 timer med overtidstillegg som er sånn 50 kroner timen eller noe lignende. Veldig dårlig kontrakt
Han bytter jobb snart da pga barneønske slik at han også får tid til familien.
Så mister jeg håpet med en gang 
Ja, det var veldig koselig å dele testingen, da får de kjenne på noe av det vi går igjennom!
For noe dritt med arbeidsplassen! Jeg jobbet som teamleder i restaurantbransjen før jeg tok jobb innen utdanningen min.. men da varte jeg bare 2 år før jeg ble ufør som 28-åring.. Det er forferdelig trist at mange unge blir kronisk syke før de rekker å begynne ordentlig i arbeidslivet… Jeg tror de årene i restaurantbransjen bidro sterkt til å trigge fibromyalgien! Så håper han finner en jobb der han kan ta vare på helsen når det blir barn ja!

Tør liksom ikke å ha forhåpning heller. Ikke direkte mens enda, men brunt og nesten litt tykt liksom. Orker ikke å håpe. Får heller bli positivt overrasket. Skal ta en test om et par dager uansett, bare for å kontrollere. Med mindre griseslakteriet åpner for fullt

men det viktigste er at VI her inne ser strekene

og at du tester positivt de neste dagene!
Så for min del er det nok bare å begynne å planlegge PP8

Før i morgen haha. Er så nysgjerrig!
i dag å(hva gjør man ikke for bebis)
Hva syntes du selv? Herregud, gleder meg til neste.. Det her MÅ BLI BEBIS