❤️IKM Uke 22 ❤️

Hahaha takk, jeg håååper! :shy: Håper for oss her inne :Heartpink Men godt poeng, dessuten er mannen 5 år yngre så jeg syns han burde ha bidratt med noen gode kandidater ja :hilarious:
Haha! Min er 3 år yngre en meg, var bra utslag på sæd testen. Så tenker at aksjene vi la i går lever til eggløsning på torsdag. I følge ChatGPT så burde dem det :hilarious: for ha sier hver gang "Han har en kjempe bra sædkvalitet, for det vet vi" :hilarious:

Hahahaha, jeg dauer! :hilarious:

Jeg tror jeg gir opp denne syklusen.. Blir vel topp i morgen da.. kanskje :hilarious: Men, blir aksjer i morgen i hvert fall. Men, er ikke fornøyd, skulle ha hverdag. Men, det øret her dreper meg.. alle lyder er robot og jeg er svimmel! Håper det sprekker snart.
Kan toppen ha vært mellom de timene, hvordan er slimet :p

Nei, har tatt tester.. Slimet øker på, så er bare jeg som stresser og feil beregner pga det.. I dag er det så mye at det virker som høne mor klekker egg når jeg har vært på do å tørker meg :hilarious: Sorry TMI
Ja men da har du god tid, med det stakkars øret ditt :Heartred det er vel dagen utfloden går over til mer creamy eggløsningen foregår?

Åhhh uffff, det var sånn jeg var da vi skulle legge inn kandidater, da følte jeg meg superhot da jeg måtte på topp (da vi hadde liten tid er den absolutt snarest :laughing001) og jobbet der uten hørsel, helt tetta med sånne «søte» gryntelyder :taunt005 Fy fader ass og sorry TMI. Har du tatt flere tester i dag?
Hahaha, så godt skrevet, jeg ser det for meg :hilarious:

Ja men da har du god tid, med det stakkars øret ditt :Heartred det er vel dagen utfloden går over til mer creamy eggløsningen foregår?
Nei, du har eggløsningslim helt til eggløsning(det er som eggehvite) når eggløsning har vært så tørket det fort opp og blir mere creamy. Det er som regel dagen etter EL :)

Ja jeg har faktisk bare de 25mlu testene liggende og.. men synes det er rart å være så kvalm, men måååå håpe :rolleyes: :Heartred Hvor mye vedder du på at jeg kjøper 10mlu tester i morgen på apoteket før jobb Hahahahaha
Jeg tror jeg kan legge inn ganske mye i den veddepotten :nailbiting: Vet jo hvordan vi fort blir her inne, tidligtest, hurtigtest = same same

Hahahaha, jeg dauer! :hilarious:

Jeg tror jeg gir opp denne syklusen.. Blir vel topp i morgen da.. kanskje :hilarious: Men, blir aksjer i morgen i hvert fall. Men, er ikke fornøyd, skulle ha hverdag. Men, det øret her dreper meg.. alle lyder er robot og jeg er svimmel! Håper det sprekker snart.
Jeg har sånn forståelse, du husker hvordan jeg klagde, syns din var enda litt mer langdryg! Men chatgpt skrev til meg at etter en kjemisk så kan kroppen fintune til neste eggeslipp, for å justere kjemi og hormonbalansen, så trenger ikke baaaaare være negativt altså:
ChatGPT:
Forsinkelser på noen dager er ofte positivt i denne fasen:
-Det kan tyde på at kroppen brukte ekstra tid på å modne et godt egg – noe som gir bedre kvalitet.
-Etter en kjemisk graviditet, vil kroppen ofte bruke en syklus på å justere hormonene, og det kan forsinke EL noen dager.
-Samtidig er det et tegn på at hjernen og hormonene kommuniserer fint – og lar ting skje i sitt tempo, ikke bare på kalender.

Uff masse god bedring til tette-pappskallen! Jeg er nesten ut av det endelig :grumpy:

Haha! Min er 3 år yngre en meg, var bra utslag på sæd testen. Så tenker at aksjene vi la i går lever til eggløsning på torsdag. I følge ChatGPT så burde dem det :hilarious: for ha sier hver gang "Han har en kjempe bra sædkvalitet, for det vet vi" :hilarious:
Så bra :shy: Åhhh hahaha sier ChatGPT det?! "for det vet vi" :hilarious: Dævver! Elsker chatGPT! My bestest of friend!

Back
Topp