♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Ja, men fint med en ordentlig bekreftelse og ikke all usikkerhet. :) Du kan sikkert flytte meg, ja. Selv om TR ikke er kommet enda. Starter på nytt forsøk så fort TR kommer da. Forhåpentligvis i morgen eller onsdag, men vet jo aldri.

Åh, så glad på dine vegne; at det blir et nytt forsøk når mens har passert og el er på plass❤️ ønsker deg masse lykke til❤️

Hvor tidlig kan en vanlig test slå ut? Har ikke de tidligtestene, bare rfsu og normal sine. Og jeg vet de er ass :taunt005

Dagens :) Ikm lørdag. Vet ikke dpo

Vedlegg

• Snapchat-960715923.jpg
    Snapchat-960715923.jpg
    743,2 KB · Visninger: 96
Dere som har vært gravide før:
Var symptomene like eller ulike i de forskjellige svangerskapene?

Noen like og noen ulike. To forskjellige kjønn da, noen mener at det kan utgjøre en forskjell. Det tidligste og tydeligste tegnet var frysninger i brystvortene

Er jeg delulu?
Bilder av det jeg nevnte lengre oppe:

Vedlegg

• 20250520_120844.jpg
    20250520_120844.jpg
    860,1 KB · Visninger: 125
  • 20250520_120839.jpg
    20250520_120839.jpg
    771,4 KB · Visninger: 125
Ganske ulike. Ømme bryster og murringer sist, ikke noe særlig nå. Er myyyye mer utmattet denne gangen og merka forskjell på apetitten før jeg fikk positiv test (oftere sulten, men blir fort mett/kvalm).

Sniker... vi prøvde i over 2 år og hadde 6 kjemiske på den tiden. Hver gang ble jeg veldig svimmel, kvalm og ulvehunger. Denne gangen hadde jeg ingen av de symptomene og var 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Testet 12 dpo og fikk en veldig fin strek, er nå 13+1❤️

Sniker... vi prøvde i over 2 år og hadde 6 kjemiske på den tiden. Hver gang ble jeg veldig svimmel, kvalm og ulvehunger. Denne gangen hadde jeg ingen av de symptomene og var 100% sikker på at jeg ikke var gravid. Testet 12 dpo og fikk en veldig fin strek, er nå 13+1❤️
Testet du noe før 12 dpo?

Har vært gravid 5 ganger nå. Mistet 3/5, men er bare 4+6 på vei med siste graviditeten nå, så uvisst hvordan den ender.
Første gangen hadde jeg masse symptomer fra 8 dpo. Murringer, ømme brystvorter, vannet utflod, søvnløshet, migrene. Det endte i SA. Andre gangen merket jeg ingenting så tidlig, men søvnløsheten kom rundt 13 dpo. Det ble baby. 3. gang hadde jeg søvnløshet, migrene og murringer fra 9 dpo, det endte i MA. 4.gang var det murringer og søvnløshet fra 9 dpo, det endte i SA. Nå 5.gangen testet jeg positiv mellom 9/10 dpo, men hadde ingen symptomer, så jeg ble litt overrasket. Søvnløsheten kom etter hvert, men har omtrent ikke kjent en eneste murring

Jeg ser hva du mener, det er allerede strek på den ubrukte :bored: Det er jo helt på trynet!
Jaaa, det var på alle jeg kjøpte. Skal ikke kjøpe babyplan mer etter jeg har brukt de opp tror jeg. Vertfall ikke tidligtestene. Synst det var så rart jeg kunne skimte noe, når jeg ikke hadde klart å fanga el engang (mest sannsynlig har jeg ikke hatt el) men det forklarer vertfall. :oops:

Jaaa, det var på alle jeg kjøpte. Skal ikke kjøpe babyplan mer etter jeg har brukt de opp tror jeg. Vertfall ikke tidligtestene. Synst det var så rart jeg kunne skimte noe, når jeg ikke hadde klart å fanga el engang (mest sannsynlig har jeg ikke hatt el) men det forklarer vertfall. :oops:
Slike fikk jeg også, bare med de vanlige bp. Så jeg prøver å holde meg unna bp :bag:

Jaja. Da var prøveperiode 13 over. TR kom så fint på morran i dag. Fått henvisning til gyn men tidligst time i oktober :inpain:

Det er jeg lei meg for :confused: Tungt når prøvingen drar ut i tid:sad010 Lenge å gå slik å vente helt til oktober, kanskje det hadde vært noe å gått til gynekolog privat?❤️ Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️

Back
Topp