Ja, jeg er veldig klar over det. Skulle gjerne ventet noen dager til, men det klaffet veldig dårlig nå. Går heller en gang til senere hvis jeg må det også. Jeg har jo testet og tempet, så jeg vet jo innenfor et 8-timers intervall når egget slapp, og jeg testet positivt tidlig, så jeg har jo et håp om at det er mulig å seDet er sant! De viser jo positivt når du er gravid, så sånn sett har de gjort jobben sin
Okei, så hvis de måler deg én dag kortere enn du tror kan det potensielt være for tidlig for hjerteslag? Høres ut som du må gå inn der med litt moderate forventninger knyttet til akkurat det, siden det alltid er vanskelig å si nøyaktig når egget slapp og når befruktning har skjedd…

Disse ukene er de verste ja. Man sitter bare på gjerdet og tvinner tomler uten å kunne gjøre noe verdens ting. Blodprøven hjalp i 6-7 timer kanskje før de negative tankene kom tilbake. Håper jeg får tatt en ny en i morgen. Hvis jeg gjør det og den er fin skal jeg legge bort testene

Å si "ikke test da blir du bare urolig" hjelper ikke, for blir hundre ganger mer urolig av å ikke vite. Og det er (for meg) bedre å være nøktern og realistisk, enn å stikke hodet i sanda og håpe på det beste, da blir fallhøyden ekstra stor