♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Har normalt syklus på minst 34 dager (de siste to periodene var 34 dager, før det variert, men innen 6 uker siden forrige). Men nå var EL på dag 12 i syklus, styrt av medisiner. Jeg har to lignede forsøk bak meg - et positivt (nå er resultatet snart 2år) og et negativt forsøk før det positive. Jeg sammenligner nok med da, for da fikk jeg mensen på dagen jeg skulle teste - 14 dager etter eggløsning og inseminering. Og i forkant av det forsøket hadde jeg ikke hatt mensen på 3 mnd, og fremkalte det før forsøket ved å bruke p-piller en mnd. Så aner liksom ikke nå, siden det egentlig har vært relativt stabil mensen etter å ha fått barn.. :scratch :scratch :scratch

Sorry, visste ikke du hadde hatt insiminering og medisinstyrt syklus❤️

Det går fint :) så er jo derfor jeg er så usikker hva greia er nå, siden det er negativt resultat ovenfor begge "scenarier"

Det skjønner jeg godt at det ikke er lett❤️ Skulle du til legen imorgen å få foretatt hcg-måling?

Har ingen avtale om det, men "trapper opp" og ber om blodprøve hvis ikke mensen kommer i natt (trenger strengt tatt ikke inn til legen). Da er eventuelt en ting bekreftet/utelukket.

Skjønner det- greit å få et svar, i det minste❤️

Negativ test hjemme i dag, og fortsatt ikke mensen.... Blodprøve tatt, og får etterhvert endelig svar på om forsøkt gikk eller bare mensen som er fucka etter forsøket

Blir godt med en avklaring for deg, i det minste❤️

Back
Topp