Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra test! Lykke til med blodprøve4+5:
Fornøyd med dagens tester!
Ikke helt dye-stealer på easy@home, men uansett er det stigning, og jeg skal ta blodprøve nr 2 om en times tid![]()
Takk! Nei, nei det er strimlene til FirstresponseSå bra test! Lykke til med blodprøveEr de røde RSFU?
De strimlene til FR var helt tragisk dårlige på kvaliteten, jeg prøvde dem også tidligereTakk! Nei, nei det er strimlene til Firstresponse![]()
elsker stavene da!Haha, ja de ser jo litt rare ut. Men jeg opplever faktisk at de følger stavene ganske godt. De virker begge mye mer sensitive enn alle norske tester, og jeg fikk dye-stealer der for mange dager siden! Men foretrekker også stavene daDe strimlene til FR var helt tragisk dårlige på kvaliteten, jeg prøvde dem også tidligereelsker stavene da!
Jeg prøvde dem da jeg ikke var gravid da, kunne snaut se kontrollstreken de første to minutteneHaha, ja de ser jo litt rare ut. Men jeg opplever faktisk at de følger stavene ganske godt. De virker begge mye mer sensitive enn alle norske tester, og jeg fikk dye-stealer der for mange dager siden! Men foretrekker også stavene da![]()
stavene elsker jeg, syns de gir tidlig resultat 
Takk, jeg er fortsatt veldig nervøs siden testene var like fine da jeg hadde MA, men prøver å si at det må jo gå denne veien for at jeg skal ha en sjanse i det minsteJeg prøvde dem da jeg ikke var gravid da, kunne snaut se kontrollstreken de første to minuttenestavene elsker jeg, syns de gir tidlig resultat
veldig fine tester btw, det ser virkelig lovende ut
Easy@home liker jeg også godt, tydelig og jevn strek. Bestilte ganske mange av dem etter jeg fikk beskjed om exu, så de ligger bare og venter![]()

Nei, merket også at makesure vanlig ikke var noe særligTakk, jeg er fortsatt veldig nervøs siden testene var like fine da jeg hadde MA, men prøver å si at det må jo gå denne veien for at jeg skal ha en sjanse i det minste
Jeg kommer ikke til å bruke easy@home igjen tror jeg. Opplever at de varierer litt i styrke. På samme urin falt de helt plutselig fra en dag til en annen mens Makesure tidligtest steg som forventet. Vanlig Makesure har også blitt veldig dårlig nå merker jeg. Stoler kun på en batch, men den finner jeg ikke i butikkene nær meg. Det skal ikke være lett når man tester med en million tester hver dag![]()
jeg syns generelt det er vanskelig å vite hvilke tester som er ok nå, ble rundlurt av strimlene ved exu da de økte fint 
Ja, det er veldig vanskelig. Eneste jeg opplever som stabile nå er tidligtestene til Makesure. Men tar jo blodprøver også heldigvis, så snart får jeg fasitenNei, merket også at makesure vanlig ikke var noe særligjeg syns generelt det er vanskelig å vite hvilke tester som er ok nå, ble rundlurt av strimlene ved exu da de økte fint
![]()

Dette går braJa, det er veldig vanskelig. Eneste jeg opplever som stabile nå er tidligtestene til Makesure. Men tar jo blodprøver også heldigvis, så snart får jeg fasiten![]()

HurraDa fikk jeg svar på blodprøven! Det har gått fra 684 til 2700 på 72 timer!!!
Doblingstid på 36,35 timer og jeg er strålende fornøyd
Prøver meg på en digital igjen i morgen også blir det ultralyd neste onsdag. Tar så tidlig som mulig ved 6+0 denne gangen!

Blir så glad når jeg leser det herDa fikk jeg svar på blodprøven! Det har gått fra 684 til 2700 på 72 timer!!!
Prøver meg på en digital igjen i morgen også blir det ultralyd neste onsdag. Tar så tidlig som mulig ved 6+0 denne gangen!
PS. Det viser jo at man må ha veldig høy hcg for å få dye-stealer med Makesure om dagen![]()
Fantastiske nyheter!! Gratulerer

Så flott! Prøve å senke skuldrene litt nå daDa fikk jeg svar på blodprøven! Det har gått fra 684 til 2700 på 72 timer!!!
PS. Det viser jo at man må ha veldig høy hcg for å få dye-stealer med Makesure om dagen![]()

Gratulerer så mye!Da fikk jeg svar på blodprøven! Det har gått fra 684 til 2700 på 72 timer!!!
Tror ikke jeg klarer det før etter jeg har vært på ultralyd. I september steg testene etter boken også, men det gikk jo ikke bra, så må få se at det er liv! Men skal prøve å nyte dette resultatet litt i dag i alle fallSå flott! Prøve å senke skuldrene litt nå da![]()

Ja, definitivt! Makesure har virkelig tapt seg virker det som. I alle fall de vanlige testene. Vet ikke om jeg gidder å styre med tilbakemelding. De skal jo teknisk sett ikke brukes til å måle stigning medGratulerer så mye!Det bekrefter bare at blodprøver er et mye mer sikkert svar enn disse strimlene.
Og så er det veldig rart at Makesure er så dårlig! Det burde du kanskje gi en tilbakemelding til de om? Tror de har noe info på pakken om at de ønsker tilbakemeldinger, så vidt jeg husker rett
Edit: forresten, vet du hva de kan se på UL så tidlig? Jeg har aldri vært tidligere enn 9+6, så har ingen erfaring der!
Huff, skjønner deg godt! Hadde ikke klart det selv hellerTror ikke jeg klarer det før etter jeg har vært på ultralyd. I september steg testene etter boken også, men det gikk jo ikke bra, så må få se at det er liv! Men skal prøve å nyte dette resultatet litt i dag i alle fall![]()
vet ikke om jeg kommer til å senke skuldrene før jeg har en liten en i armene.. Da begynner selvsagt alle andre bekymringer, men dog.Det er sant! De viser jo positivt når du er gravid, så sånn sett har de gjort jobben sinJa, definitivt! Makesure har virkelig tapt seg virker det som. I alle fall de vanlige testene. Vet ikke om jeg gidder å styre med tilbakemelding. De skal jo teknisk sett ikke brukes til å måle stigning med
De skal kunne se plassering, hvor mange foster det er og hjerteslag hvis man er så langt på vei som man tror. De kan også måle svangerskapslengden. Det er i grenseland mtp hjerteslag da, så det er litt skummelt hvis de ikke skulle finne det, men foreldrene mine kommer på besøk dagen etter og jeg vil gjerne si det da hvis det ser fint ut![]()