Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Helt enig, hun får ikke lov å stikke av noen steder enn herNei kuttut a! Du får ikke lov å stikke avHåper det dukker opp igjen snarest
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig, hun får ikke lov å stikke av noen steder enn herNei kuttut a! Du får ikke lov å stikke avHåper det dukker opp igjen snarest
![]()

Deillg å se det går mot EL! Sist hadde vi oss bare EN gang EL-uken, egget ble faktisk befruktet men festet seg ikke. Det var 3 dager før EL
Vis vedlegget 460429
Men anbefales annenhver dag har jeg hørt, personlig tror jeg det handler om å treffe på det rette slimetNå la vi inn dag 5 før EL, dag 4, dag 3 og dag 2 før EL. Litt nervøs for at vi ikke la inn i går på EL-dagen, var fint slim
![]()
Åå denne kjenner jeg på OFTE… SA i feb, kjemisk i mars.. så forstår godt den følelsen, det blir så tomt, er vanskelig å la vær å tenke på detMange følelser her i dag. Det har vært så tungt å prøve etter MA i desember. Dette er PP5 og kjenner at jeg blir mer og mer utålmodig. Mitt største ønsket i livet nå er å bli gravid igjen og få en liten baby. Savner den følelsen spesilt etter å ha mistet. Hater slike dager med mange tanker og følelser. 4 dpo og dagene går så sakte.![]()
jeg er og 4 dpo.. men det blir vår tur snart
det MÅ det bli!!!Håper virkelig det, hadde også kjemisk nå i april, hater de falske forhåpningene også. Jeg er villig til å gå for IVF til høsten om det ikke klaffer i sommer. Klarer rett og slett ikke lenger å vente lenger. Sender deg en varm og stor klemÅå denne kjenner jeg på OFTE… SA i feb, kjemisk i mars.. så forstår godt den følelsen, det blir så tomt, er vanskelig å la vær å tenke på detjeg er og 4 dpo.. men det blir vår tur snart
det MÅ det bli!!!
Nå må det klaffe for oss, har vært mere nok å gå gjennom!!
Ja men det forstår jeg godt du ønsker!! Jeg har fått cyclogest av gyno, å tar fra dpo 2 til å hjelpe støtte opp en tidlig graviditet, håååper det hjelper, men er skummelt å håpe så jeg prøver å tenke det sikkert ikke har gåttHåper virkelig det, hadde også kjemisk nå i april, hater de falske forhåpningene også. Jeg er villig til å gå for IVF til høsten om det ikke klaffer i sommer. Klarer rett og slett ikke lenger å vente lenger. Sender deg en varm og stor klemNå må det klaffe for oss, har vært mere nok å gå gjennom!!

For å få cyklogest må man ta blodprøve og sjekke om man trenger det ? Hva er indikasjon for å få cyklogest?Ja men det forstår jeg godt du ønsker!! Jeg har fått cyclogest av gyno, å tar fra dpo 2 til å hjelpe støtte opp en tidlig graviditet, håååper det hjelper, men er skummelt å håpe så jeg prøver å tenke det sikkert ikke har gåttsender deg klem
![]()
Jeg blir ikke den inspirerende hvertfall; Vi hadde jo egentlig ikke tenkt å få barn, så da tiden kom at jeg måtte ta en test fordi mensen aldri dukket opp satt jeg bare perpleks inni klesskapet og brettet klær i sjokk mens jeg gråt av redsel - da mannen kom inn døren fra jobb skjønte han med ett at det hadde skjedd noeDe fleste av dere har jo fått barn før. Hvordan fortalte dere til samboeren/mannen deres at dere var gravide? Tok dere bare en test og løp umiddelbart bort, eller delte dere nyheten på en bedre måte?
Forrige måned når jeg hadde kjemisk hadde jeg alle følelser på en gang når jeg gikk til samboer rett etter å ha testet positivt, så neste gang kunne jeg tenkt meg å bearbeide følelsene mine litt først og presentere nyheten på en bedre måte. Trenger inspirasjon![]()
Det var datteren vår som hadde klamret seg fast
I år er første gang vi prøver å få barn med vilje, så da vi fant streken sist var det han som dyppet strimmelen og var den første som fant streken! Det var veldig gøy å inkludere han sånn, så fikk han kjenne på spenningen selv med testingen
Det er sikkert ikke dumt å bearbeide følelsene dine først hvis du tror du har behov for det, jeg tenker det er våre kropper og veldig krevende mentalt og fysisk for oss, så du har lov å føle på det 
Mange hjerteklemmer til degMange følelser her i dag. Det har vært så tungt å prøve etter MA i desember. Dette er PP5 og kjenner at jeg blir mer og mer utålmodig. Mitt største ønsket i livet nå er å bli gravid igjen og få en liten baby. Savner den følelsen spesilt etter å ha mistet. Hater slike dager med mange tanker og følelser. 4 dpo og dagene går så sakte.![]()
Det hjelper kanskje ikke så mye, men det er mange her inne som forstår deg såååå godt og støtter alle følelsene dine her
Du blir gravid igjen skal du se, og det blir baby!! Men det er jo så sårt, og det hjelper ikke at det er såååå fryktelig langdrygt å vente flere uker mellom hver gang man får prøvd også vett.. 
Det var jo lurt å inkludere han på den måten daJeg blir ikke den inspirerende hvertfall; Vi hadde jo egentlig ikke tenkt å få barn, så da tiden kom at jeg måtte ta en test fordi mensen aldri dukket opp satt jeg bare perpleks inni klesskapet og brettet klær i sjokk mens jeg gråt av redsel - da mannen kom inn døren fra jobb skjønte han med ett at det hadde skjedd noeDet var datteren vår som hadde klamret seg fast
I år er første gang vi prøver å få barn med vilje, så da vi fant streken sist var det han som dyppet strimmelen og var den første som fant streken! Det var veldig gøy å inkludere han sånn, så fikk han kjenne på spenningen selv med testingen
Det er sikkert ikke dumt å bearbeide følelsene dine først hvis du tror du har behov for det, jeg tenker det er våre kropper og veldig krevende mentalt og fysisk for oss, så du har lov å føle på det
![]()
Nei jeg bare sa hvor oppgitt jeg var, å at jeg ikke klarer mer å miste, og hadde hørt det kunne hjelpe, så skrev hun ut mtp jeg har mistet nå og mistet flere ganger før datteren min! Tror du kan spør legen om det altså, de pleier ikke være vanskelig etter hva jeg har hørt, det er jo ikke skadelig å ta selv om man har gode nivåerFor å få cyklogest må man ta blodprøve og sjekke om man trenger det ? Hva er indikasjon for å få cyklogest?

Ellers er jeg fortsatt tetta, men litt bedre form, også har jeg helt sykt søtsug!!! - Vel, de er i det minste tydelige tegn på Progesteron kan jeg trøste meg med? Og jo - nestingen pleier å slå inn når jeg går over i DPO-land! Noen andre?Takk for støttende ordeneMange hjerteklemmer til degDet hjelper kanskje ikke så mye, men det er mange her inne som forstår deg såååå godt og støtter alle følelsene dine her
Du blir gravid igjen skal du se, og det blir baby!! Men det er jo så sårt, og det hjelper ikke at det er såååå fryktelig langdrygt å vente flere uker mellom hver gang man får prøvd også vett..
![]()
Takk for oppklaring, jeg skal kanskje be om å få det utskrevet om det ikke klaffer denne gangen. Bare for å prøve.Nei jeg bare sa hvor oppgitt jeg var, å at jeg ikke klarer mer å miste, og hadde hørt det kunne hjelpe, så skrev hun ut mtp jeg har mistet nå og mistet flere ganger før datteren min! Tror du kan spør legen om det altså, de pleier ikke være vanskelig etter hva jeg har hørt, det er jo ikke skadelig å ta selv om man har gode nivåer![]()
Vi får se om det fynker for meg denne gangTakk for oppklaring, jeg skal kanskje be om å få det utskrevet om det ikke klaffer denne gangen. Bare for å prøve.
4 dpo, skal prøøøve å holde til iallefall 10 dpo, tvilsomt, har masse tester liggendeHaha, jeg har også en hel lager på badet. Begynner fra mandag da er jeg 8 dpo. Blir imponert om du klarer å vente til 10 dpoVi får se om det fynker for meg denne gang
4 dpo, skal prøøøve å holde til iallefall 10 dpo, tvilsomt, har masse tester liggende
Ja som sagt tviiiilsomtHaha, jeg har også en hel lager på badet. Begynner fra mandag da er jeg 8 dpo. Blir imponert om du klarer å vente til 10 dpo
godt det er 17 mai i helgen så dagene går fort!Skal ikke bli borteNei kuttut a! Du får ikke lov å stikke avHåper det dukker opp igjen snarest
![]()
Får sitte her å heie på dere i DPO land i stede
Blir spennende å se når EL kommer. Er veldi sikker på at den ikke kommer før neste uke den gang 
Dere altsåHelt enig, hun får ikke lov å stikke av noen steder enn her![]()
![]()
Skal heie på dere helle veien! Håper vi alle havner i samme termin forum