❤️IKM Uke 22 ❤️

:laughing002Spent om EL drøyer lenger også jeg nå, men slimet har jo vært rett, så får se i kveld. Lite stigning enda, pleier å komme på kvelden til meg de gangene jeg har målt tidligere, nederste er fra nå i dag:

Vis vedlegget 460239
Lilleperle - 36 - B2 - PP4 (kjemisk i PP3) - EL 12/5 - IKM 26/5
yaaay godt å ha deg på plass! Vi er jo gjengen :love7 :Heartpink

Blir spennende å se når el kommer nå! Du har ikke testet før cd14 denne gangen?

@Babydrømmernr2 Hvordan går det med deg og EL testene?
Jeg har el i dag og tok nettop siste el test. Første pp siden min MA er jeg så optimistisk. Blir aksjeinnlegg etter å ha legget gutteungen. :sign19

Hvordan går det hos deg?
IMG_1730.jpeg
:Heartbigred

Syntes det er litt morro at testene blir så sterke allerede nå. Eggløsning er ikke før på Fredag/lørdag :smiley-bounce022

Vedlegg

• IMG_6398.jpeg
    IMG_6398.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 27
Ikke aaaltfor langt unna positiv test i dag. Forrige syklus da testene var slik fikk jeg positiv test dagen derpå. Så kanskje mandag er dagen? Det hadde vært helt njuuudelig!
Herlighet dette var jo nesten full pott?! :wideyed:
Tenk så gøy om du får sååå tidlig?

Tok en test nå, den var svak, men urinen hadde nesten ikke farge, så var kanskje bortkastet? Jeg får prøve å holde meg til leggetid nå da :bored: Blir snurt hvis LH-toppen ikke kommer snart, men det river og drar, og magen min har vokst til det dobbelte i luft, så NOE skjer hvertfall :shifty::hilarious:

yaaay godt å ha deg på plass! Vi er jo gjengen :love7 :Heartpink

Blir spennende å se når el kommer nå! Du har ikke testet før cd14 denne gangen?
Jo begynte å teste tidlig denne gangen siden jeg kjente mye i eggstokkene, og var nyskjerrig på hvor lang tid kroppen ville bruke på å komme tilbake etter blødningen.. men ikke noen tester å skrive hjem om enda :hilarious:

Back
Topp