Det er veldig stor forskjell fra merke til merke, og batch til batch… Veldig normalt at noen slår ut dårligere enn andre av ulike årsakerSynes du? Så bra! Men syns det er veldig rart med de to røde testene altså. At det er så stor forskjell..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig stor forskjell fra merke til merke, og batch til batch… Veldig normalt at noen slår ut dårligere enn andre av ulike årsakerSynes du? Så bra! Men syns det er veldig rart med de to røde testene altså. At det er så stor forskjell..

Noe som var fint, fordi samboeren min har litt lettere for å forholde seg til den!
Åhhh jeg har fulgt med i dagboken din og så deg i desemberforumet - ble skikkelig skikkelig glad for å se dette!!Sniker meg forsiktig inn her jeg daBle veldig overrasket over disse da jeg har null symptomer. Er mellom 9-10 dpo. Veldig nervøs etter å ha mistet i MA i oktober og SA nå i påsken, men krysser alt for at det holder nå
Vis vedlegget 460163
Min nr 1 kom til på første forsøk etter en SA (BO) og etter en tidligere MA, har en god følelse her!!Tusen takk! Min første kom også rett etter en SA, så håper historien gjentar segÅhhh jeg har fulgt med i dagboken din og så deg i desemberforumet - ble skikkelig skikkelig glad for å se dette!!![]()
Min nr 1 kom til på første forsøk etter en SA (BO) og etter en tidligere MA, har en god følelse her!!

Herregud, så stas at det gikk igjen så raskt. GratulererSniker meg forsiktig inn her jeg daBle veldig overrasket over disse da jeg har null symptomer. Er mellom 9-10 dpo. Veldig nervøs etter å ha mistet i MA i oktober og SA nå i påsken, men krysser alt for at det holder nå
Vis vedlegget 460163

Oi, ganske likt som meg! Mistet i SA i september og MA nå i påsken. Håper det holder for oss beggeSniker meg forsiktig inn her jeg daBle veldig overrasket over disse da jeg har null symptomer. Er mellom 9-10 dpo. Veldig nervøs etter å ha mistet i MA i oktober og SA nå i påsken, men krysser alt for at det holder nå
Vis vedlegget 460163

Det gir meg ekstra håp for at det går bra denne gangen, siden vår første spire ble SATusen takk! Min første kom også rett etter en SA, så håper historien gjentar seg![]()

Flotte tester! GratulererKlemte ut det lille jeg hadde av tiss bare for å ta noen tester til![]()

Tusen takkFlotte tester! Gratulerer![]()
forstår det ikkeGratulerer så mye! Så herligSniker meg inn her jeg. Fikk denne testen nåprøvd å bli gravid sååå lenge! Så dette føles helt sykt!

Tusen takkGratulerer så mye! Så herlig![]()

GratulererEndelig IKM og digitalt bevis! Jeg er ny på dette, hvor lenge har dere ventet med å ta digital nr 2 for å se økning? Jeg er i sjokk da samboer har hatt testikkelkreft for noen år tilbake, og vi var ikke sikker på hvordan dette skulle gå uten hjelp.. på 4 måned etter p-pilleslutt så satt spiren
Takk for kjapt svar, og takk for gratulasjonerGratulererJeg har pleid å la det gå 4-7 dager mellom hver digitale. 7 er det sikreste.