Testetråd

Synes du? Så bra! Men syns det er veldig rart med de to røde testene altså. At det er så stor forskjell..
Det er veldig stor forskjell fra merke til merke, og batch til batch… Veldig normalt at noen slår ut dårligere enn andre av ulike årsaker :) Ingen tvil om at de øverste er positive.

Melder meg også forsiktig inn her! 4+3 i dag :happy:

Denne er fra tirsdag, på 4+0 og min første strek noen sinne :shy:
IMG_1913.jpeg
Tok en i går 4+2, synes den var litt sterkere!
IMG_1907.jpeg
Så klarte jeg ikke å la være å ta en i dag når jeg kom hjem fra jobb, og tenkte at ettersom den er forholdsvis tydelig på strimmelen, så kanskje den slår ut på digital også! Og jaggu :wacky: Noe som var fint, fordi samboeren min har litt lettere for å forholde seg til den!

IMG_1911.jpeg

Sniker meg forsiktig inn her jeg da :shy: Ble veldig overrasket over disse da jeg har null symptomer. Er mellom 9-10 dpo. Veldig nervøs etter å ha mistet i MA i oktober og SA nå i påsken, men krysser alt for at det holder nå :smiley-angelic001
IMG_7028.jpeg

Sniker meg forsiktig inn her jeg da :shy: Ble veldig overrasket over disse da jeg har null symptomer. Er mellom 9-10 dpo. Veldig nervøs etter å ha mistet i MA i oktober og SA nå i påsken, men krysser alt for at det holder nå :smiley-angelic001
Vis vedlegget 460163
Åhhh jeg har fulgt med i dagboken din og så deg i desemberforumet - ble skikkelig skikkelig glad for å se dette!! :sad010 :Heartred Min nr 1 kom til på første forsøk etter en SA (BO) og etter en tidligere MA, har en god følelse her!!

Åhhh jeg har fulgt med i dagboken din og så deg i desemberforumet - ble skikkelig skikkelig glad for å se dette!! :sad010 :Heartred Min nr 1 kom til på første forsøk etter en SA (BO) og etter en tidligere MA, har en god følelse her!!
Tusen takk! Min første kom også rett etter en SA, så håper historien gjentar seg :Heartred

Har ikke hatt så sterke tester på morgenen (og egentlig ikke i det hele tatt), men synes den har økt fra ettermiddag på fredag. Slår meg til ro med at de øker fint, selvom jeg ikke har fått så veldig sterke tester :happy:

IMG_1925.jpegIMG_1924.jpeg

Last edited:
Endelig IKM og digitalt bevis! Jeg er ny på dette, hvor lenge har dere ventet med å ta digital nr 2 for å se økning? Jeg er i sjokk da samboer har hatt testikkelkreft for noen år tilbake, og vi var ikke sikker på hvordan dette skulle gå uten hjelp.. på 4 måned etter p-pilleslutt så satt spiren ❤️

Vedlegg

• Snapchat-2131470850.jpg
    Snapchat-2131470850.jpg
    764,6 KB · Visninger: 37
Last edited:
Endelig IKM og digitalt bevis! Jeg er ny på dette, hvor lenge har dere ventet med å ta digital nr 2 for å se økning? Jeg er i sjokk da samboer har hatt testikkelkreft for noen år tilbake, og vi var ikke sikker på hvordan dette skulle gå uten hjelp.. på 4 måned etter p-pilleslutt så satt spiren
Gratulerer❤️ Jeg har pleid å la det gå 4-7 dager mellom hver digitale. 7 er det sikreste.

Back
Topp