♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Jeg blir ikke klok..:dontknow Har målt temp til forskjellige tider, men alle punkt som er sirkler er samme tidspunkt så jeg legger mer vekt på de. ChatGPT mener jeg kunne hatt peak på testene mellom CD 16 og første testen CD 17, og at jeg har rask topp og generelt lave verdier fordi jeg har Diabetes. Men tempen i dag støtter vel ikke den teorien?:think005
Vis vedlegget 459819Vis vedlegget 459820
Enda lavere verdi på el-test nå, premom sier 0,13 :think005 Kroppen liker tydeligvis ikke å samarbeide:hilarious: Håper temp kan gi bedre svar etterhvert, for disse standard el-testene har bare vært kaos de to syklusene jeg har prøvd:laughing002

Skal prøve å holde meg en stund til før jeg tar ny test. Håper på et litt tydeligere svar :laughing002 Neste håp er at temp i morgen gir mer info:hilarious:

Det der så fantastisk godt ut!:cool05

Synes lissom ikke det så ut som EL hadde vært ennå, men?

Har sovet 3 timer på sofaen :knegg: Pleier veldig sjeldent å sovne på sofaen, og hvertfall ikke før kl 19:hilarious: Klarte bare ikke holde øynene åpne lenger:p Mannen bare "er du preggy?":D

Synes lissom ikke det så ut som EL hadde vært ennå, men?
Ser ikke egentlig ut som det nei :dontknow Men jeg fikk ikke positiv test forrige syklus heller. Da testet jeg riktignok ikke to dager på rad fordi jeg ble så irritert på svingningene og jeg var godt over CD 20.. Jeg kan se tydelig på blodsukkeret i dpo-land at progesteron er i full gang, så jeg vet i alle fall at jeg har el. Jeg får bare bruke en million tester denne syklusen også, men uten å bli irritert og gi opp, og så se om det gir noen mening etterhvert:laughing002 Sinnsykt irriterende at syklus plutselig skal være så rar de siste månedene :shifty:

Ser ikke egentlig ut som det nei :dontknow Men jeg fikk ikke positiv test forrige syklus heller. Da testet jeg riktignok ikke to dager på rad fordi jeg ble så irritert på svingningene og jeg var godt over CD 20.. Jeg kan se tydelig på blodsukkeret i dpo-land at progesteron er i full gang, så jeg vet i alle fall at jeg har el. Jeg får bare bruke en million tester denne syklusen også, men uten å bli irritert og gi opp, og så se om det gir noen mening etterhvert:laughing002 Sinnsykt irriterende at syklus plutselig skal være så rar de siste månedene :shifty:

Jeg har både korte- og lange sykluser med EL alt fra CD12 til CD24. Og i de lange syklusene går det med mange EL-tester:arghh:
Det kan jo nok hende du har en veldig kort Lh-topp, så du evt har gått glipp av toppen? Men en skal jo kunne se temperaturstigning etter EL i dpo-land. Frustrerende med slike sykluser:dead::bag:

Ja det er jo et godt poeng! Ungen selv har vel mest godt av å være januarbarn i dette samfunnet :hilarious:
Kan jeg spørre om dere har boliglån / kan få det? Hadde vi fått to til tror jeg vi hadde fått avslag, for da hadde det nesten ikke vært noe igjen å få låne :smiley-ashamed004 Heldigvis har vi mye i egenkapital som kompenserer for det barnet vi har, det trengs virkelig i dette markedet :bag:
Når me bestemte oss for å flytte nå så sjekket eg alle lånekalkulatorer som er, og absolutt ingen hadde gitt oss lån pga 4 unger. Så syns egentlig det var kjempe kjipt fordi det er SÅ dyrt å leie og me ønska ikkje selge huset me har på heimgården, vil leie det ut på airbnb og bruke som feriebolig. Men eg berre ringte min rådgivar eg, sa det som det er, eg er sjukemeldt fra ein jobb som gir ca 300k i året og går over på AAP snart, mannen har ikkje fast stilling, men sesongarbeider med 250kr i timen, me har boliglån på 1,4mill med fastrente 3% + utdanningslån på 100k ca, ka e mulig? Å berre kjøpa eit nytt hus var ikkje mulig, då måtte me begge ha ei god fast inntekt først. Men så dukka det opp eit hus privat og då la hu inn masse fiktive, men potensielt reele tall som 15k i fastleie pr mnd for huset i Skånevik pluss potensielle utleiemuligheter i huset me ønska å kjøpe (2manns generasjonsbolig så eier begge delene, pluss ikkje godkjent hybel på loftet). Og vipps så fekk me 2 milloner for å kjøpe hus, egenkapitalen sneik hu fra huset me eiger fra før. Og når mannen får fast ansettelse kan me refinansiere og få ytterligere 750k i lån for å pusse opp fordi huset er taksert til 3,4mill.
Så om ein er litt lur (som dokk er og sparer egenkapitall), finner enkelte snarveier og kanskje tar til takke med eit hus som trenger oppussing, men kan gi inntekter så går det umulige også :cool:

CD20/5DPO: Har ingen særlige symptomer ennå, men har da noen;

*Skikkelig diarémage(har gjerne det som gravid når jeg er mellom 4-8dpo)
*Uante mengder med luft i magen-kunne kjørt hele huset på naturgass:knegg:
*Enorm trøtthet der jeg sovnet igår på sofaen før kl 19. Pleier ikke å gjøre det som ikke-gravid, men en skal aldri si aldri:angelic:
* MYE lotionutflod, pleier og kun å ha i de mengder som gravid:bookworm:

7-åringen min tok meg nettopp på magen og sa jeg hadde baby i magen:smiley-bounce022:love017:wideyed: Om det er fordi jeg er fluffy og har litt ekstra, eller om han virkelig mente det, det vites ikke:hilarious:

Uansett, 3 dager igjen til testetøsa slippes friii:smiley-bounce012:nailbiting:
Screenshot_20250504_065725_FF App.jpg

CD20/5DPO: Har ingen særlige symptomer ennå, men har da noen;

*Skikkelig diarémage(har gjerne det som gravid når jeg er mellom 4-8dpo)
*Uante mengder med luft i magen-kunne kjørt hele huset på naturgass:knegg:
*Enorm trøtthet der jeg sovnet igår på sofaen før kl 19. Pleier ikke å gjøre det som ikke-gravid, men en skal aldri si aldri:angelic:
* MYE lotionutflod, pleier og kun å ha i de mengder som gravid:bookworm:

7-åringen min tok meg nettopp på magen og sa jeg hadde baby i magen:smiley-bounce022:love017:wideyed: Om det er fordi jeg er fluffy og har litt ekstra, eller om han virkelig mente det, det vites ikke:hilarious:

Uansett, 3 dager igjen til testetøsa slippes friii:smiley-bounce012:nailbiting:
Screenshot_20250504_065725_FF App.jpg
Så spennende :gen014 :smiley-bounce012

Hei, så fint at du legger ut tester så vi får se hvordan lager du dette innlegget? Altså inkludert CD, og hva betyr tallene til høyre?

Premom appen jeg legger bilder av el-testene inn i hver dag. Så ser en stigningen:) CD = syklusdag på norsk. Tallene er hva den rater eltesten til.
Sånn så det ut når de ble positive også negativ igjen.
Screenshot_20250504_150306_Premom.jpg

Finnes det ikke en IKM uke 21? Jøsses, skulle trodd flere prøvde på baby som kan komme tidlig på året. Vil mye heller få baby i januar enn desember, med tanke på modenhet. Er selv født i september, og merket at jeg hang litt etter de som var født tidlig på året helt frem til 7.klasse. Har ei jente som ble født i desember (ikke planlagt). Håper jeg er flink nok til å støtte opp under umodenhet på barneskolen. Jevner seg heldigvis fint ut hos de fleste

Finnes det ikke en IKM uke 21? Jøsses, skulle trodd flere prøvde på baby som kan komme tidlig på året. Vil mye heller få baby i januar enn desember, med tanke på modenhet. Er selv født i september, og merket at jeg hang litt etter de som var født tidlig på året helt frem til 7.klasse. Har ei jente som ble født i desember (ikke planlagt). Håper jeg er flink nok til å støtte opp under umodenhet på barneskolen. Jevner seg heldigvis fint ut hos de fleste
Enig, jeg skulle nok ha flyttet over i ikm uke 21 egentlig, siden el lar vente på seg. Er det bare meg eller var det flere som prøvde på desember baby enn det er nå for januar? :laughing002

Enig, jeg skulle nok ha flyttet over i ikm uke 21 egentlig, siden el lar vente på seg. Er det bare meg eller var det flere som prøvde på desember baby enn det er nå for januar? :laughing002
Ja, jeg burde nok også gått over til uke 21. Kanskje vi skal spørre @mamat2prinsesser&4prinser om vi skal legge til uke 21 her i samme? Vil ikke forlate de fine damene i denne tråden :Heartred

Synes også det så ut som at flere prøvde på desemberbaby!

Back
Topp