En gang kanskje? Gravid på IVF#2 innsett #3 ❤️

Deilig å være I dpo-land, la roen senke seg litt og drømme litt om positive tester :Heartred :smiley-angelic001 Gleder meg til du skal teste:love7

PP1 - DPO 4

Nå skjønner jeg hvorfor man ønsker dpo land velkommen - det er jo masse gode følelser her :woot: Er i god form, ingen EL testing på morningen, og så litt spennende å tenke på at kanskje er det en liten spire på gang? :love7 Jeg har ikke for høye forhåpninger, men synes det er ok å glede seg og være litt spent :Heartpink og så sies jo det at man er mer fertil etter spontanabort, jeg trodde først det var litt «noe man sa for å trøste», men her er jo noen pålitelige kilder:

Etter en spontanabort, er sjansene størst for å bli gravid på nytt hvis du ikke venter lenge:

spontanabort øker ikke risiko for komplikasjoner i senere svangerskap:

Ser på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpo :angelic:

Ser på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpo :angelic:

Bitt av testetøsa-basillen du og?! :cool14 :p :dance011 :smiley-bounce012 Ikke lenge til, jo:nailbiting:

PP1 - DPO 4

Nå skjønner jeg hvorfor man ønsker dpo land velkommen - det er jo masse gode følelser her :woot: Er i god form, ingen EL testing på morningen, og så litt spennende å tenke på at kanskje er det en liten spire på gang? :love7 Jeg har ikke for høye forhåpninger, men synes det er ok å glede seg og være litt spent :Heartpink og så sies jo det at man er mer fertil etter spontanabort, jeg trodde først det var litt «noe man sa for å trøste», men her er jo noen pålitelige kilder:

Etter en spontanabort, er sjansene størst for å bli gravid på nytt hvis du ikke venter lenge:

spontanabort øker ikke risiko for komplikasjoner i senere svangerskap:
Hei! Sniker innom her :) Jeg ble gravid på nytt rett etter en SA, fordeom jeg var litt «off» på EL, så det tror jeg absolutt kan stemme ja :D Gleder meg til å se om du får positiv test om noen dager :Heartpink

Hei! Sniker innom her :) Jeg ble gravid på nytt rett etter en SA, fordeom jeg var litt «off» på EL, så det tror jeg absolutt kan stemme ja :D Gleder meg til å se om du får positiv test om noen dager :Heartpink
Lei meg for at du har gjennomgått SA :Heartpink Snek innom dagboken din og ønsker deg lykke til på din reise, skal følge med deg også men var litt lenge å vente til slutten av sommeren :angelic: ;)

PP1 - DPO 5 - mottatt time til utredning

Har fått time til fertilitetsutredning mot slutten av mai, vi rekker iallefall 2 PP på den naturlige måten før eventuell IVF. Kan være det er ventetid mellom utredning og faktisk iverksettelse også, så vi kjører parallellt løp, ingen tid å miste :smiley-bounce022 Vi har vært på utredning før, men vi valgte å ikke gå videre med IVF på det tidspunktet, heller la det være «opp til skjebnen» siden jeg ikke hadde et sterkt ønske/lengsel etter å få barn, og heller var litt redd for det faktisk :laughing002 Men nå som jeg har vært gravid, dog bare i 10 uker, så har kanskje morsinnstinktet blitt vekket eller noe, for nå er jeg klar og nå har jeg lyst :love7 Jeg følte at jeg bærte på den aller mest dyrebare og hemmelige skatt! Min mann tok rundt meg idag og sa «Vi skal få det til, tenk om du allerede har en liten en inni deg» Hubby er søt og støttende :shy:

Last edited:
PP1 - DPO 6

Tett i nesen når jeg våknet idag, men ikke syk. Tett i nesen var det første symptomet jeg merket den ene gangen jeg var gravid, før positiv test, men det var rett ved IKM så sikkert 12 DPO. Men synes no det var litt spennende å merke det nå også tross bare 6 DPO :smiley-angelic002

Spennende! Hvordan dpo tenker du å teste?:angelic:
Jeg har planlagt en sånn tidlig stav fra baby plan 8 DPO, og så har jeg 10 strip med vanlig graviditetstest (ikke tidlig), så de tenker jeg å ta en om dagen fra 10 DPO, hvis det høres ut som en fornuftig plan? Aldri testet sånn før, har bare ventet på TR:confused005

Jeg har planlagt en sånn tidlig stav fra baby plan 8 DPO, og så har jeg 10 strip med vanlig graviditetstest (ikke tidlig), så de tenker jeg å ta en om dagen fra 10 DPO, hvis det høres ut som en fornuftig plan? Aldri testet sånn før, har bare ventet på TR:confused005
Jeg begynte med tidlig tester fra 8 dpo, aldri prøvd med ‘vanlige’ så tidlig men da har du jo iallefall den staven :D Det er jo sikkert lurt å vente hehe, men jeg har ikke tålmodighet til det :angelic:

Back
Topp