Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til du skal teste
Takk! Gleder meg til du også skal testeDeilig å være I dpo-land, la roen senke seg litt og drømme litt om positive tester![]()
Gleder meg til du skal teste
![]()
Vi har jo IKM ca samtidig, bare 1- 2 dagers mellomrom

Takk! Gleder meg til du også skal testeVi har jo IKM ca samtidig, bare 1- 2 dagers mellomrom
![]()
![]()

Er i god form, ingen EL testing på morningen, og så litt spennende å tenke på at kanskje er det en liten spire på gang?
Jeg har ikke for høye forhåpninger, men synes det er ok å glede seg og være litt spent
og så sies jo det at man er mer fertil etter spontanabort, jeg trodde først det var litt «noe man sa for å trøste», men her er jo noen pålitelige kilder:

Ser på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpo![]()
Ikke lenge til, jo
Ja det kan virke som jeg er blitt smittetBitt av testetøsa-basillen du og?!![]()
![]()
![]()
Ikke lenge til, jo
![]()

Jeg som skulle ta det kuuuuli til 12dpoBitt av testetøsa-basillen du og?!![]()
![]()
![]()
Ikke lenge til, jo
![]()

Ja det kan virke som jeg er blitt smittet![]()

Jeg som skulle ta det kuuuuli til 12dpo![]()

Hei! Sniker innom herPP1 - DPO 4
Nå skjønner jeg hvorfor man ønsker dpo land velkommen - det er jo masse gode følelser herEr i god form, ingen EL testing på morningen, og så litt spennende å tenke på at kanskje er det en liten spire på gang?
Jeg har ikke for høye forhåpninger, men synes det er ok å glede seg og være litt spent
og så sies jo det at man er mer fertil etter spontanabort, jeg trodde først det var litt «noe man sa for å trøste», men her er jo noen pålitelige kilder:
Etter en spontanabort, er sjansene størst for å bli gravid på nytt hvis du ikke venter lenge:
![]()
Prøve på nytt etter spontanabort - NHI.no
Etter en spontanabort, er sjansene størst for å bli gravid på nytt hvis du ikke venter lenge. Å bli gravid rett etter en abort øker heller ikke sjansen for komplikasjoner i det neste svangerskapet.nhi.no
spontanabort øker ikke risiko for komplikasjoner i senere svangerskap:
![]()
Conception shortly after a miscarriage or pregnancy termination does not increase risk of complications
Women who conceive within three months of a miscarriage or termination do not have an increased risk of complications in their subsequent pregnancy, according to a new study from the Norwegian Institute of Public Health.www.fhi.no

Lei meg for at du har gjennomgått SAHei! Sniker innom herJeg ble gravid på nytt rett etter en SA, fordeom jeg var litt «off» på EL, så det tror jeg absolutt kan stemme ja
Gleder meg til å se om du får positiv test om noen dager
![]()
Snek innom dagboken din og ønsker deg lykke til på din reise, skal følge med deg også men var litt lenge å vente til slutten av sommeren
Ja det spørs bare om jeg klarer å vente så lengeLei meg for at du har gjennomgått SASnek innom dagboken din og ønsker deg lykke til på din reise, skal følge med deg også men var litt lenge å vente til slutten av sommeren
![]()
![]()

Vi har vært på utredning før, men vi valgte å ikke gå videre med IVF på det tidspunktet, heller la det være «opp til skjebnen» siden jeg ikke hadde et sterkt ønske/lengsel etter å få barn, og heller var litt redd for det faktisk
Men nå som jeg har vært gravid, dog bare i 10 uker, så har kanskje morsinnstinktet blitt vekket eller noe, for nå er jeg klar og nå har jeg lyst
Jeg følte at jeg bærte på den aller mest dyrebare og hemmelige skatt! Min mann tok rundt meg idag og sa «Vi skal få det til, tenk om du allerede har en liten en inni deg» Hubby er søt og støttende 

Jeg har planlagt en sånn tidlig stav fra baby plan 8 DPO, og så har jeg 10 strip med vanlig graviditetstest (ikke tidlig), så de tenker jeg å ta en om dagen fra 10 DPO, hvis det høres ut som en fornuftig plan? Aldri testet sånn før, har bare ventet på TRSpennende! Hvordan dpo tenker du å teste?![]()

Jeg begynte med tidlig tester fra 8 dpo, aldri prøvd med ‘vanlige’ så tidlig men da har du jo iallefall den stavenJeg har planlagt en sånn tidlig stav fra baby plan 8 DPO, og så har jeg 10 strip med vanlig graviditetstest (ikke tidlig), så de tenker jeg å ta en om dagen fra 10 DPO, hvis det høres ut som en fornuftig plan? Aldri testet sånn før, har bare ventet på TR![]()