Venter barn nr 3 med termin 31. mai. Er snart 36 uker og begynner å bli veldig utålmodig selv om jeg vet det mest sannsynlig er «lenge igjen». Har liksom behov for å gjøre litt praktiske forberedelser til både fødsel og barselstid for å få tiden til å gå.
Hva gjør dere? Matprepper? Pakker fødebag? Vasker babyklær/ordner babyrom? Lager spilleliste til fødsel?
Ligger her og tenker at denne gangen vil jeg så langt det er mulig ha en litt harmonisk atmosfære på fødestua og tenkte da at jeg skulle lage en spilleliste med litt meditasjons musikk (skal sies at jeg har hatt to langdryge fødsler tidligere og forventer langt fra en styrtfødsel denne gangen heller).
Og tenker også at jeg skal planlegge snacks og matpakke til fødselen. Hva ville dere tatt med?
Hva gjør dere? Matprepper? Pakker fødebag? Vasker babyklær/ordner babyrom? Lager spilleliste til fødsel?
Ligger her og tenker at denne gangen vil jeg så langt det er mulig ha en litt harmonisk atmosfære på fødestua og tenkte da at jeg skulle lage en spilleliste med litt meditasjons musikk (skal sies at jeg har hatt to langdryge fødsler tidligere og forventer langt fra en styrtfødsel denne gangen heller).
Og tenker også at jeg skal planlegge snacks og matpakke til fødselen. Hva ville dere tatt med?

Jeg har også tatt med IPad for å se på noen serier. 
Drikker te av bringebærblader akkurat nå.
det er liksom en hel måned til ( 30 mai), men samtidig vet ingen om det skjer før.. har en del på min liste
Har pakket for mye klær til baby, fokuset er mye hud mot hud, men godt med litt utvalg likevel