❤️ IKM Uke 18 ❤️

Så gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg! :excited001
Jeg tok en test idag, 9dpo. Blenda hvit, men jeg har ikke flere tidligtester, så forventet ikke positiv test heller :hilarious:
Er det sant?! Enn det! Da må du ikke gi deg med testene hvertfall :hilarious:

10 dpo, blenda. Satser på at i morgen er dagen :angelic::hilarious:

IMG_4545.jpeg

Tror du er gravid jeg :Heartpink

Nok en blendahvit test for meg - 9dpo :(
Æsj, hater den prøvingaa, håper det dukker opp en liten strek til deg i morgen eller tirsdag :Heartpink

Prøvde en clearblue digital midt på dagen i går, som var negativ. Hadde nok skulle ventet litt.. er nok hakket for svake streker. Tør ikke ta flere tester før i morgen, blir helt koko av å følge med på om strekene blir sterkere, og å holde meg når jeg egentlig må tisse (og drikke) hele tiden :hilarious:

Merker faktisk en del gravid-tegn allerede da, så må bare la kroppen styre over dette, JEG kan ikke gjøre noe uansett hvis de ikke blir sterkere.. så bare venting nå.. har hatt sykt lange og detaljerte drømmer i en uke, og 13dpo begynte jeg å bli andpusten for ingenting og tissetrengt. Ellers kjenner jeg innimellom myke tøy og strekk i livmor-området, og brystene er litt tyngre? Litt økt utflod. Bedre form enn vanlig :Heartpink

Så gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg! :excited001
Jeg tok en test idag, 9dpo. Blenda hvit, men jeg har ikke flere tidligtester, så forventet ikke positiv test heller :hilarious:
X alt som x kan :smiley-bounce022 :Heartred

Føler likevel ikke at de er blenda heller :hilarious: Håper de har noe på lur oppi ermet :hilarious:
Det er lov å håpe :Heartpink Men, jeg kan se streker på det meste nå.. fått skikkelig og strek syn!! Så prøver å ikke se for mye på de jeg tar :laughing001

Back
Topp