Tror du er gravid jegAhh, hvor man elsker disse hormoneneTrodde jeg fikk mens jeg også, ikke kommet enda
![]()
Nok en blendahvit test for meg - 9dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du er gravid jegAhh, hvor man elsker disse hormoneneTrodde jeg fikk mens jeg også, ikke kommet enda
![]()
Jeg seeeer!!Det her kan ikke være skygger![]()
Hvor mange dpo er du nå? 11?Er det sant?! Enn det! Da må du ikke gi deg med testene hvertfallSå gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg!
Jeg tok en test idag, 9dpo. Blenda hvit, men jeg har ikke flere tidligtester, så forventet ikke positiv test heller![]()

Nei nå har de mer farge! Det må være noe her nå altsåDet her kan ikke være skygger![]()

Æsj, hater den prøvingaa, håper det dukker opp en liten strek til deg i morgen eller tirsdagTror du er gravid jeg
Nok en blendahvit test for meg - 9dpo![]()

Føler likevel ikke at de er blenda heller
Håper de har noe på lur oppi ermet 
Nei, ikke bli demotivert nå. Egget kan feste seg i dag og i morgen kanskje det allerede har gjort det, og du får strek i morgenTror du er gravid jeg
Nok en blendahvit test for meg - 9dpo![]()

Egentlig 10 DPO, 11 DPO i kveld kl 23Jeg seeeer!!Hvor mange dpo er du nå? 11?

X alt som x kanSå gøy! Jeg så en hvit hare igjen igår som hoppet rett framfor meg!
Jeg tok en test idag, 9dpo. Blenda hvit, men jeg har ikke flere tidligtester, så forventet ikke positiv test heller![]()

Jaa! Så de så mye tydeligere selvNei nå har de mer farge! Det må være noe her nå altså![]()
Herregud, håper det er sterkere seinereSer de bedre og bedreKlarer ikke å stoppe å se på de jegSeriøst ble helt satt ut
![]()
Kan ikke slippe jubelen løs før Digital sier Gravid, men de her MÅ være positive. Kan ikke tro noe annetSer de bedre og bedre![]()

Det er lov å håpeFøler likevel ikke at de er blenda hellerHåper de har noe på lur oppi ermet
![]()
Men, jeg kan se streker på det meste nå.. fått skikkelig og strek syn!! Så prøver å ikke se for mye på de jeg tar 
Det her må være babystrek vel! Sykt spennendeKlarer ikke å stoppe å se på de jegSeriøst ble helt satt ut
![]()

SnillNei, ikke bli demotivert nå. Egget kan feste seg i dag og i morgen kanskje det allerede har gjort det, og du får strek i morgen![]()

Ja, sett mange harepuser de siste ukene! Skal prøve å holde meg for en test senere idag, hvis ikke blir det ny i morgenEr det sant?! Enn det! Da må du ikke gi deg med testene hvertfall![]()

Skjønner jeg godt! Håper så det er babystrekKlarer ikke å stoppe å se på de jegSeriøst ble helt satt ut
![]()

Det der MÅ jo være babystrek!Klarer ikke å stoppe å se på de jegSeriøst ble helt satt ut
![]()