Åååh, men det står i bruksanvisning (makesure) at resultat skal leses av innen 5 min og at etter 5 min er det for sent å lese resultat? Jeg er helt ny på dette herLa testen ligge litt lenger, gjerne 20-25 minutter så det rosa har trekt seg ordentlig oppNå er det snart endelig Eggløsning
![]()

selv om verdi T/C går ned på strips siden igår så tror jeg det er fordi det rosa er mer vekke, som Ametyst83 skrev over her
Tror ikke EL har vært enda men lurer nok rett rundt hjørnet..! Jeg våknet i natt og kjente et stikk i nedre del av magen på venstre side, det var såpass vondt og litt overraskende at jeg ropte ut «au!» midt på natten, men jeg har egentlig aldri opplevd smerter ved EL før, kun mellomblødninger (som jeg ikke har nå/enda…). Tror heller ikke det var EL eller egget som slipper siden testene er negativ, men det er jo interessant å dokumentere sånn rare ting også i denne prosessen, hvis ikke så glemmer jeg jo det bare...! Veldig lurt å skrive dagbok, blir mer kjent med meg selv og lærer masse her inne

og mannen sover nå (inntil videre) lykkelig uvitende etter nattesjobbing 

Tenkte å teste DPO 12, tror ikke psyken orker skyggestreker og sånt frem og tilbake nå, selv om jeg synes det er veeeeeeldig spennende å følge med på andre sine tester
Prøvde å se etter ananas i butikken igår (mest for gøy!) men de var råtne
Så det ble jordbær istedetfor 
Humøret er mye bedre nå etter SA, selv om det kommer triste øyeblikk fremdeles. Som når jeg tenker på at jeg egentlig skulle hatt en 1mnd gammel baby til jul
Men..! en god trøst kan være å være gravid igjen til jul, så får se fremover og riste det av meg