Prøve på nr 3 - to exu på to år, min reise er over

Beklager at jeg ikke følger så godt med med testingen din for øyeblikket, har bare litt liten kapasitet :Heartred men håper inderlig for deg, at det ikke er skygger du får, spent på videre testing :Heartred
Åh kjære deg, ikke tenk på meg. Er sikkert bare lureri som alltid :hilarious: Må jo snu en dag. Blir spennende å se :Heartred

Selv om jeg bare var 7uker, så gjør det ufattelig vondt. Både fysisk og psykisk. Paracet tar ikke vondtene jeg har heller :smiley-angry017 jeg virker kanskje litt dramatisk, men føler virkelig at hjertet knuste litt :bag:
Kjenner meg igjen dessverre :sad015 :Heartred Tenkte at NÅ var det vår tur… men neida.

Neei! :sad015 Var jo ikke dette som skulle skje.Så utrolig leit! Føler så med deg og sender mange digitale trøsteklemmer :Heartred Godt at du ikke må på jobb oppi det hele ❤️

Neei! :sad015 Var jo ikke dette som skulle skje.Så utrolig leit! Føler så med deg og sender mange digitale trøsteklemmer :Heartred Godt at du ikke må på jobb oppi det hele ❤️
Jeg kjenner at det er godt at jeg har snakket med sjefen allerede, og nå informert om hva som skjer. Møter mye forståelse fra sjef + de to teamkoordinatorene som har ansvar for å dekke vakter og arbeidslister. De alle ber meg ta den tiden jeg trenger, ta en dag av gangen og ikke gå på for hardt med en gang :Heartred

Jeg gråter fortsatt mye (jeg er halvveis i sjokk, tankene flyr osv), men må også le litt av meg selv. Jeg var tidligere (halvtime siden??) usikker på om vi skulle prøve noe mer. Men allerede nå er det lagt inn bestilling på Amazon på easy@home g-tester :bag:
:hilarious:

Okey, nå lurer jeg veldig her. Jeg var nettopp på toalettet og det kom en ganske stor klump med blod + noen mindre (fikk ikke studert den så nøye nedi doskåla uten ordentlig lys :p).
Smertene har dempet seg også, de fysiske vel og merke. Ikke vondt i ryggen lenger, bare litt små murringer i magen. Lurer rett og slett på om det kan ha vært fosteranlegget som kom...?
Noen som har vært borti slikt?

Okey, nå lurer jeg veldig her. Jeg var nettopp på toalettet og det kom en ganske stor klump med blod + noen mindre (fikk ikke studert den så nøye nedi doskåla uten ordentlig lys :p).
Smertene har dempet seg også, de fysiske vel og merke. Ikke vondt i ryggen lenger, bare litt små murringer i magen. Lurer rett og slett på om det kan ha vært fosteranlegget som kom...?
Hos meg kom det også en spesielt stor klump og noen mindre denne gangen. Blødningen avtok en del etter det, men om det var fosteranlegget eller livmorslimhinnen eller en blanding vet jeg ikke. Helt normalt i alle fall!

Jeg vet ikke om jeg orker å risikere noe slikt som dette en gang til, det gikk mye hardere inn på meg enn jeg forventet :smiley-angry017 tårene triller nesten hele tiden, måtte nettopp ta paracet for har så sykt menssmerter:smiley-angry017
Stakkars deg, jeg får så vondt av deg :sad015 og nei, du dramatiserer ikke! Jeg har kun mistet før 5+0, men jeg synes det va veeeldig tungt hver gang! Du får jo et håp og stor glede, har tro på at det skal gå bra, "endelig er du gravid!" Også skjer dette. Det blir et sjokk og stor sorg. Det er lov å gråte og sørge over den lille du mistet, det er jo en del av deg som fruhåpefull sier ❤️
Skjønner du synes det er skummelt å prøve igjen, men tenk om det går neste gang?

Ser du har bestilt tester, jeg heier på deg :D❤️❤️

Jeg så både fosteranlegg og morkake da det kom ut i uke 7 sist gang hos meg...

Hos meg kom det også en spesielt stor klump og noen mindre denne gangen. Blødningen avtok en del etter det, men om det var fosteranlegget eller livmorslimhinnen eller en blanding vet jeg ikke. Helt normalt i alle fall!
Jeg så både fosteranlegg og morkake da det kom ut i uke 7 sist gang hos meg...
Jeg lurer faktisk på om det kan ha vært noe, for smertene er betydelig mindre (og det er ikke paracet som har hjulpet for den ble tatt for noen timer siden). Jeg "kjente" liksom nedentil at noe kom ut, hørte at det "plasket" litt i do og kikket ned :bag:

Stakkars deg, jeg får så vondt av deg :sad015 og nei, du dramatiserer ikke! Jeg har kun mistet før 5+0, men jeg synes det va veeeldig tungt hver gang! Du får jo et håp og stor glede, har tro på at det skal gå bra, "endelig er du gravid!" Også skjer dette. Det blir et sjokk og stor sorg. Det er lov å gråte og sørge over den lille du mistet, det er jo en del av deg som fruhåpefull sier ❤️
Skjønner du synes det er skummelt å prøve igjen, men tenk om det går neste gang?

Ser du har bestilt tester, jeg heier på deg :D❤️❤️
Ja, har slengt inn en bestilling, så da må vi nesten :bag: jeg trenger litt tid på å fordøye dette som har skjedd, det som ikke ble likevel :Heartred men nå er det tilbake til å tempe osv igjen :bag:

Jeg lurer faktisk på om det kan ha vært noe, for smertene er betydelig mindre (og det er ikke paracet som har hjulpet for den ble tatt for noen timer siden). Jeg "kjente" liksom nedentil at noe kom ut, hørte at det "plasket" litt i do og kikket ned :bag:
Ja, det er nok det. Veldig bra at kroppen rydder opp selv i alle fall!

Ja, det er nok det. Veldig bra at kroppen rydder opp selv i alle fall!
Håper det kan gå relativt fort over. Nå når jeg faktisk har bestilt tester, så skal vi jo gi prøvingen et par sjanser til. Kanskje vi kan komme i samme terminforum neste gang, og holde oss der også? :Heartred spørs jo ifht hvor lang tid dette tar, men... Hvor langt er du kommet? :Heartred

Håper det kan gå relativt fort over. Nå når jeg faktisk har bestilt tester, så skal vi jo gi prøvingen et par sjanser til. Kanskje vi kan komme i samme terminforum neste gang, og holde oss der også? :Heartred spørs jo ifht hvor lang tid dette tar, men... Hvor langt er du kommet? :Heartred
Så bra at dere prøver igjen! Hadde vært hyggelig om det gikk fort for oss begge igjen! :Heartred Her har det gått ganske fort. Er på CD 10 (evt. 9 avhengig av hvordan man teller) og nærmer meg eggløsning allerede. Tipper den kommer på tirsdag pluss/minus en dag eller to! Min erfaring er at det går ganske fort etter en tidlig SA. MA kan være mer tricky. Havner i slutten av januar hvis det går nå. Hvis du følger etter med en uke kan det akkurat gå! :)

Så bra at dere prøver igjen! Hadde vært hyggelig om det gikk fort for oss begge igjen! :Heartred Her har det gått ganske fort. Er på CD 10 (evt. 9 avhengig av hvordan man teller) og nærmer meg eggløsning allerede. Tipper den kommer på tirsdag pluss/minus en dag eller to! Min erfaring er at det går ganske fort etter en tidlig SA. MA kan være mer tricky. Havner i slutten av januar hvis det går nå. Hvis du følger etter med en uke kan det akkurat gå! :)
Jeg har satt dagen idag som cd1 da blødning virkelig har tatt seg opp idag, så håper virkelig at ting ordner seg ganske fort. Får ta en dag av gangen og se at testene forhåpentligvis går nedover til blanke igjen :Heartred

Jeg har satt dagen idag som cd1 da blødning virkelig har tatt seg opp idag, så håper virkelig at ting ordner seg ganske fort. Får ta en dag av gangen og se at testene forhåpentligvis går nedover til blanke igjen :Heartred
Jeg kommer uansett til å telle et svangerskap basert på eggløsning så det har ikke så mye å si egentlig. Sist SA ble jeg jo gravid igjen umiddelbart og ble da henvist til UL for å fastsette termin i uke 8, så blir sikkert noe sånt igjen om det skulle gå :) Her er testene neeeesten negative nå, men det ser ut til at kroppen har satt igang prosessen selv med hcg i kroppen :)

Back
Topp