Huff, føler med deg. Håper det er helt uskyldigOg nå har jeg spottet litt brunt i innlegg jeg har på![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, føler med deg. Håper det er helt uskyldigOg nå har jeg spottet litt brunt i innlegg jeg har på![]()

Mistet hele godfølelsen jeg har hattHuff, føler med deg. Håper det er helt uskyldig![]()

Klem til degMistet hele godfølelsen jeg har hatt![]()

Uff. Hørtes ikke behaglig ut. Krysser fingre for at det ikke er noe galtOff, får mer og mer smerter på høyre side.. liker ikke dette i det hele tatt. Google svangerskap utenfor livmor. Ringer til privat ultralyd og spør om jeg kan komme idag istedenfor..!

Fikk du time i dag?Off, får mer og mer smerter på høyre side.. liker ikke dette i det hele tatt. Google svangerskap utenfor livmor. Ringer til privat ultralyd og spør om jeg kan komme idag istedenfor..!

Ånei, håper det bare er helt uskyldig blødning! Har du mulighet til å sjekke det hos fastlegen eller på UL?Kommer jevnt og trutt brunt og litt rødlig blod. Ikke mye, men litt og litt så fort jeg er i bevegelsedet var visst for godt til å være sant å bli gravid på siste prøvemåneden vår
![]()
Håper virkelig at det er en ufarlig blødning <3Kommer jevnt og trutt brunt og litt rødlig blod. Ikke mye, men litt og litt så fort jeg er i bevegelsedet var visst for godt til å være sant å bli gravid på siste prøvemåneden vår
![]()
Hvordan går det med deg?Kommer jevnt og trutt brunt og litt rødlig blod. Ikke mye, men litt og litt så fort jeg er i bevegelsedet var visst for godt til å være sant å bli gravid på siste prøvemåneden vår
![]()
Hvordan har det gått resten av dagen, fikk du time i dag?Off, får mer og mer smerter på høyre side.. liker ikke dette i det hele tatt. Google svangerskap utenfor livmor. Ringer til privat ultralyd og spør om jeg kan komme idag istedenfor..!
Har egentlig planlagt ultralyd på onsdag, skal ringe mandag og prøve å fremskyndeÅnei, håper det bare er helt uskyldig blødning! Har du mulighet til å sjekke det hos fastlegen eller på UL?
hvis ikke noe skjer i helga som gjør at jeg ikke er i tvil om at det har gått galt!Ikke fått sjekket på en stund. Ingen smerter, heller ikke noe murringer nå. Så jeg vet ikkeHvordan går det med deg?

Huff, så kjipt å ikke vite. Håper du ikke blør mer eller har noen smerter. Krysser fingrene for deg!Ikke fått sjekket på en stund. Ingen smerter, heller ikke noe murringer nå. Så jeg vet ikke![]()

Og det fortsetter... (Kom meg endelig på do)Huff, så kjipt å ikke vite. Håper du ikke blør mer eller har noen smerter. Krysser fingrene for deg!![]()
Kan det være en idé å dra på legevakta?Og det fortsetter... (Kom meg endelig på do)
Men det er litt sånn blanding av brunt og rødt, ikke som mensen (enda).
De kan ikke gjøre noe (ringte legevakt igår for å høre hvordan jeg burde gå frem, de anbefalte å holde meg hjemme fra jobb i helga og se det ann)Kan det være en idé å dra på legevakta?
det får gå som det går, ringer gyn på mandag for å høre om tidligere time til ul,så får vi se 
Fikk du time i dag?![]()
Takk som spør, jeg fikk time til fastlegen. Var ingen i nærheten av de med privat ultralyd som fikk skvisa meg inn..! Kjente jeg var desperat i stad! Men fikk komme til fastlegen og han var ikke bekymret. Trodde det var ligament-smerter. Jeg har vært gravid 2 ganger før og det kjentes helt annerledes ut. Men det har nå gitt seg. Og legen sa at er det exu så vil ikke smertene gi seg. Så trøster meg med det. Syns det var rart med ligament, for de var så konstante, men skal til ultralyd på mandag, så får vi se da. Har klart å roe meg litt ned i alle fallHvordan har det gått resten av dagen, fikk du time i dag?