Symptomtråden

Flere som mister symptomer? Brystene mine er ikke ømme lenger, og har egentlig ikke hatt noe særlig av disse ligament strekningene heller:oops: Klarer ikke å slippe tankene på at det ikke utvikler seg som det skal :sorry:
Vi er akkurat like langt, og kjenner på det samme. Har ikke hatt noe ligamentsmerter denne gangen, kvalmen jeg hadde tidligere har forsvunnet omtrent (er der kun når jeg er sulten), mindre ømme pupper og generelt litt lett magevondt til tider :shy: eneste er at jeg fortsatt sliter innmari ifht trøtthet.

Vi er akkurat like langt, og kjenner på det samme. Har ikke hatt noe ligamentsmerter denne gangen, kvalmen jeg hadde tidligere har forsvunnet omtrent (er der kun når jeg er sulten), mindre ømme pupper og generelt litt lett magevondt til tider :shy: eneste er at jeg fortsatt sliter innmari ifht trøtthet.
Trøttheten er vel egentlig det eneste jeg også har igjen av symptomer. Sov 2 timer på dagen i går :angelic: Men klarer ikke helt å slippe tanken på at dette ikke utvikler seg som det skal. Men er vel ganske normal tankegang når man har noen SA og MA bak seg.

Trøttheten er vel egentlig det eneste jeg også har igjen av symptomer. Sov 2 timer på dagen i går :angelic: Men klarer ikke helt å slippe tanken på at dette ikke utvikler seg som det skal. Men er vel ganske normal tankegang når man har noen SA og MA bak seg.
Det vil jeg tro :Heartred jeg har vært så heldig at jeg ikke har opplevd noe slikt, men etter å ha prøvd 1,5 år uten noen tegn til positiv test før nå, så kjenner jeg likevel at jeg er litt engstelig for at det skal gå galt :Heartred

Flere som mister symptomer? Brystene mine er ikke ømme lenger, og har egentlig ikke hatt noe særlig av disse ligament strekningene heller:oops: Klarer ikke å slippe tankene på at det ikke utvikler seg som det skal :sorry:
Med min første hadde jeg ingen symptomer, så det er normalt det også :)

Det vil jeg tro :Heartred jeg har vært så heldig at jeg ikke har opplevd noe slikt, men etter å ha prøvd 1,5 år uten noen tegn til positiv test før nå, så kjenner jeg likevel at jeg er litt engstelig for at det skal gå galt :Heartred
Ja det skjønner jeg godt :Heartred Satse på at alt er i skjønneste orden inni der for oss begge :Heartred

Her er d små svimmel, mye kvalm, lite matlyst og trøtt og sliten

Dette er andre svangerskape mitt, å symtomene her er akuratt d samme som sist, eneste som er litt forandrett er at jeg ikke har lyst på noe godteri, noe jeg hadde sist.
Luerer bare på om flere har hatt d likt å eventuelt opplevd at d va d motsatte kjønn?

Bare litt nyskjerrig
Kanskje lage en egen tråd om det? Spennende lesning ihvertfall :)

Åh samme her! Og ingen murring i magen ennå eller halsbrann. Men er vel vanlig at symptomer er sterkere på ettermiddagen?
Jeg har hvertfall vært mere kvalm på ettermiddag/kveld den siste uka, spørs om det endrer seg litt nå

Hatt en del ømme brystet, men det har gidd seg.. :oops: også vært ekstremt trøtt og sliten, det er jeg enda. Aner derimot ikke om det er en periode da jeg har et barn på snart 2 år, om det er fordi jeg er kronisk syk eller om det er graviditet..:happy090 ellers noe kvalm på kveldene.

Stikk motsatt fra første svangerskap da det helt var mat lukt og kvalme som sto høyest o_O:Heartred

Synes puppene er litt mindre ømme, det var helt ekstremt for en uke siden. Ligamentsmerter har det blitt mindre av(synes å huske betraktelig mer ligamentsmerter i første svangerskap..). Kvalme er imidlertid på oppadstigende kurs desverre.. :grumpy:

Føler symptomene er til stede litt sånn annenhver dag. Idag føler jeg meg helt fin, og tenker at det også er like normalt. Selv om symptomer er det man har den første tiden å holde fast ved.

Nei, så trist!:sad010hvorfor tror du det? :Heartred
Veldig trist. Det har vært mange tårer i dag :sorry: Har hatt en del magesmerter i dag og i tillegg mye mindre kvalm og mindre spreng i puppene. Har følt meg veldig lite gravid i dag generelt, til forskjell fra de tre siste ukene. Som om det skjedde over natta til i går...

Veldig trist. Det har vært mange tårer i dag :sorry: Har hatt en del magesmerter i dag og i tillegg mye mindre kvalm og mindre spreng i puppene. Har følt meg veldig lite gravid i dag generelt, til forskjell fra de tre siste ukene. Som om det skjedde over natta til i går...
Jeg skal ikke si at du har feil. Bare utifra det du skriver så høres det jo fortsatt veldig lovende ut! Det kan jo endre seg veldig, og jeg husker fra tidligere graviditeter at det forsvant og kom symptomer og hadde masse (!!) mensensmerter, så var sikker på at det ikke gikk. Men har (bank i bordet) ikke opplevd SA/MA før.

Jeg skal ikke si at du har feil. Bare utifra det du skriver så høres det jo fortsatt veldig lovende ut! Det kan jo endre seg veldig, og jeg husker fra tidligere graviditeter at det forsvant og kom symptomer og hadde masse (!!) mensensmerter, så var sikker på at det ikke gikk. Men har (bank i bordet) ikke opplevd SA/MA før.
Du har helt rett i det. Ingenting er sikkert før de har bekreftet det på ultralyd. Men føler jeg kjenner kroppen min såpass godt at jeg vet at noe er på ferde :sorry:

Back
Topp