Symptomtråden

Ganske lite å meddele her... kommer bare hint av symptomer. Feks et lite sekund svie i et bryst, et stikk i symfysen, et hint av halsbrann, osv. Det som merkes mest er at jeg enten fryyser eller koker..

Trøtt, sliten, vondt i brystene... Hva hjelper egentlig mot ømme bryst? :blackeye: orker ikke gå med trange bher som presser.. Det er riktig str altså, bare føles som et press.

Denne helgen her har vært skikkelig tøff. Er konstant dårlig og føler meg hangover hele tiden, nesten litt «rotten» på innsiden :arghh: tankene mine går rett på «hvordan skal jeg overleve jobb sånn her?». Jeg jobber i butikk og er vanskelig å tilrettelegge siden vi må alltid være på når vi hjelper kunder. Salt chips og power aid er mine beste venner. :sour:

Jeg har også hatt en veldig tøff helg, skikkelig kvalm. Vondt i rygg og bekken (fikk en trøkk da jeg hadde en veldig tung liste på onsdag, og kjent bekken og hofter siden da). I tillegg sover jeg veldig dårlig på natt, så går i en døs hele dagen...
Jeg skulle egentlig jobbet kveld både igår og idag, men har ikke kapasitet til det :shy:

Noen som har opplevd rosa spotting/utflod like etter sex, som kan berolige meg? Har ikke blødd i det hele tatt siden mensen, og ble selvsagt bekymret :nailbiting:

Noen som har opplevd rosa spotting/utflod like etter sex, som kan berolige meg? Har ikke blødd i det hele tatt siden mensen, og ble selvsagt bekymret :nailbiting:
Jepp, i mitt første svangerskap! Var da ca 5+6, blødde etter sex. Gikk bra :) slimhinnene blir skjøre under svangerskap

Jeg opplevde det sist svangerskap. Fikk beskjed på UL at morkaken lå foran åpningen og at det gjorde at jeg blødde lettere. Mulig det kan være årsaken? Tror uansett at det er veldig vanlig å oppleve småblødninger :happy: så lenge det ikke blir noe mer ville jeg prøvd å slå meg til ro med at det er ufarlig!

Er det normalt å IKKE ha noen symptomer også? :hilarious: Blir jo litt bekymret siden jeg ikke kjenner noe særlig. Kanskje litt ekstra varm og andpusten innimellom, men ellers iiiingenting! Kjenner jeg er veldig negativ, er redd for at det ikke går veien denne gangen heller..skal ringe legen i morgen for å få henvisning til tidlig UL. Om jeg er 5+ uker (vet ikke helt eksakt) kan man jo kanskje se noe om noen dager..? :angelic:

Er det normalt å IKKE ha noen symptomer også? :hilarious: Blir jo litt bekymret siden jeg ikke kjenner noe særlig. Kanskje litt ekstra varm og andpusten innimellom, men ellers iiiingenting! Kjenner jeg er veldig negativ, er redd for at det ikke går veien denne gangen heller..skal ringe legen i morgen for å få henvisning til tidlig UL. Om jeg er 5+ uker (vet ikke helt eksakt) kan man jo kanskje se noe om noen dager..? :angelic:
Alt er vel omtrent normalt, tror jeg. Ingen symptomer, litt symptomer, mye symptomer :Heartred får du dekket tidlig ultralyd? Jeg burde kanskje også ha bedt om henvisning (beskjed til fastlege fra min gyn at jeg må inn tidlig for å finne ut at graviditeten ligger på rett sted), men jeg bestilte bare time rett til gyn :p

Alt er vel omtrent normalt, tror jeg. Ingen symptomer, litt symptomer, mye symptomer :Heartred får du dekket tidlig ultralyd? Jeg burde kanskje også ha bedt om henvisning (beskjed til fastlege fra min gyn at jeg må inn tidlig for å finne ut at graviditeten ligger på rett sted), men jeg bestilte bare time rett til gyn :p
Skulle ønske jeg hadde liitt symptomer så jeg slipper å gruble..men skal jo selvfølgelig være takknemlig. Kan jo hende det snur ganske kjapt :knegg:

Ja, får det dekket. Har en utrolig snill fastlege som er veldig forståelsesfull! Så man trenger ikke å trygle for å få en henvisning :hilarious:

Jeg har hatt masse «vondt» i magen så tror det er ganske så vanlig. :Heartred

Jeg sliter nå med helt sykt kvalme rundt 23:00 på kvelden, får akutt behov for å kaste opp, men har enn så lenge klart å holde meg:arghh::sour: Hva er deres beste tips mot kvalme?
Å sove :hilarious: Neida, joda..
Men mariekjeks syns jeg hjalp sist. Vet ikke om det er forventningen om at det skal funke siden så mange anbefaler det, eller om det faktisk ligger noe i det. Har du prøvd?

Skulle ønske jeg hadde liitt symptomer så jeg slipper å gruble..men skal jo selvfølgelig være takknemlig. Kan jo hende det snur ganske kjapt :knegg:

Ja, får det dekket. Har en utrolig snill fastlege som er veldig forståelsesfull! Så man trenger ikke å trygle for å få en henvisning :hilarious:
Hva er grunnen til henvisning? :)

Hva er grunnen til henvisning? :)
Hadde en SA i desember og ønsker gjerne å vite hvordan det står til inni der. Sist begynte jeg å blø bare et par dager før UL, så rakk den aldri :( + at jeg er sleeveoperert, så får litt ekstra oppfølging, hadde mange UL-kontroller med tredjemann. Ogsåå vet jeg jo ærlig talt ikke hvor langt jeg er på vei, så tenker det er kjekt å vite :hilarious:

Skulle ønske det var en haug med symptomer her... men neida.. magen murer og stikker, litt trøtt.. ellers merker jeg ikke så mye. Hadde håpet når jeg la meg at jeg skulle våkne opp super kvalm idag :depressed:

Å sove :hilarious: Neida, joda..
Men mariekjeks syns jeg hjalp sist. Vet ikke om det er forventningen om at det skal funke siden så mange anbefaler det, eller om det faktisk ligger noe i det. Har du prøvd?
Nei, men kjenner at mariekjeks/ritzkjeks må bli fast inventar ved senga. Og helt enig med det å sove, det er den beste medisinen ass :laughing001

Back
Topp