*sniker* det der må jo være mer enn skygger!?!? Har fått med meg testene dine tidligere, å de her er jo helt klart sterkere!!Får ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test
Fortsatt skygger
![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*sniker* det der må jo være mer enn skygger!?!? Har fått med meg testene dine tidligere, å de her er jo helt klart sterkere!!Får ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test
Fortsatt skygger
![]()
![]()

Men da er det testet og jeg har fått svar
Du kan ikke si det er skygger lengerFår ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test
Fortsatt skygger
![]()
![]()
De øker jo i styrke....Så rart... skyggene har jo blitt sterkere... Jeg har og mye skygger... men når de øker og er på flere tester pleier det å være noe. Så frustrerende11 dpo og det er dessverre de drittskyggene jeg får joMen da er det testet og jeg har fått svar
![]()
*sniker* det der må jo være mer enn skygger!?!? Har fått med meg testene dine tidligere, å de her er jo helt klart sterkere!!![]()

Så jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positiveBåde under prøvingen av 2021-barnet og 2023 barnet og imellom har jeg fått disse drittskyggeneSå rart... skyggene har jo blitt sterkere... Jeg har og mye skygger... men når de øker og er på flere tester pleier det å være noe. Så frustrerende

Så jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positiveDa får alle vi andre holde håpet oppe for deg daBåde under prøvingen av 2021-barnet og 2023 barnet og imellom har jeg fått disse drittskyggeneSå jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positive
![]()
krysser alt og heier på babystrek! 

Da får alle vi andre holde håpet oppe for deg dakrysser alt og heier på babystrek!
![]()
Tok nettopp på konsentrert urin, og det er ikke noe spire denne gangen
men jeg er klar for vår første, ordentlige PP fra denne mnd av

Jeg er imponert iver hvor positiv du er!Søtanår jeg har spire i magen, så øker testene veldig fort i styrke daglig. Og det er heldigvis min måte og se om det er "ekte" streker
Vis vedlegget 458199
Satser på at spiren sitter første ordentlige PP da! 

Ser nok ut som det var skygger ja, men var virkelig noen imponerende skygger! Krysser fingrene for januarbebis for dereSøtanår jeg har spire i magen, så øker testene veldig fort i styrke daglig. Og det er heldigvis min måte og se om det er "ekte" streker
Vis vedlegget 458199

Det der syns jeg ser ut som superekte strek!! Krysser fingrene for degFår ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test
Fortsatt skygger
![]()
![]()

Nei men så kjipt da!11 dpo og det er dessverre de drittskyggene jeg får joMen da er det testet og jeg har fått svar
![]()
Var helt sikker på at det var strek denne gangen…Jeg er imponert iver hvor positiv du er!Satser på at spiren sitter første ordentlige PP da!
![]()
Har litt på følelsen at nå som jeg har bikket 40 år, så tar det litt tid, men håper på tidlig VÅR2026-barn
Ser nok ut som det var skygger ja, men var virkelig noen imponerende skygger! Krysser fingrene for januarbebis for dere![]()

Nå vil jeg bare ha mens.. Men er vel fort 5 dager til den kommer

Min kan variere ganske mye, opptil 1,5 uke forskjell fra måned til måned. Men nå har jeg ganske uregelmessig menstruasjon i utgangspunktet, tror nok den varierer litt mindre hos de med mer regelmessig menstruasjonHvor mye varierer EL-tidspunkt for dere andre? Hadde EL på CD 14 forrige måned. Nå er jeg på CD14 og EL-testene er veldig lave, ingen tegn til stigning.. premom-appen sin analyse av EL-bildene fra C10 til CD14 sier 0.06-0.18 (altså veldig lavt), lavest i morges. Eller kan jeg allerede ha hatt EL på CD 8/9? Ingen andre tegn som antyder EL heller (merker det vanligvis på sekslysten). Ingen sykdom eller mye stress heller
Det ser ut som min første positive test altså! Men siden du får skygger aner jeg ikke! WæææFår ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test
Fortsatt skygger
![]()
![]()