❤️ IKM Uke 16 + 17 ❤️

Får ikke sove... måtte opp å tisse, og da tok jeg like gjerne en test :hilarious:
Fortsatt skygger:bookworm:
20250410_011014.jpg

20250410_011017.jpg
*sniker* det der må jo være mer enn skygger!?!? Har fått med meg testene dine tidligere, å de her er jo helt klart sterkere!! :excited001

11 dpo og det er dessverre de drittskyggene jeg får jo:bag::arghh::hilarious: Men da er det testet og jeg har fått svar:happy119

20250410_063948.jpg

*sniker* det der må jo være mer enn skygger!?!? Har fått med meg testene dine tidligere, å de her er jo helt klart sterkere!! :excited001

Både under prøvingen av 2021-barnet og 2023 barnet og imellom har jeg fått disse drittskyggene:bag::bookworm: Så jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positive❤️

Så rart... skyggene har jo blitt sterkere... Jeg har og mye skygger... men når de øker og er på flere tester pleier det å være noe. Så frustrerende
Både under prøvingen av 2021-barnet og 2023 barnet og imellom har jeg fått disse drittskyggene:bag::bookworm: Så jeg er heldigvis vant til dem, ellers hadde jeg nok gått i kjelleren, for hadde jo da tenkt som dere andre; at de var positive❤️

Da får alle vi andre holde håpet oppe for deg da :Heartred krysser alt og heier på babystrek! :binkybaby:Heartred

Søta❤️ når jeg har spire i magen, så øker testene veldig fort i styrke daglig. Og det er heldigvis min måte og se om det er "ekte" streker :happy119 Tok nettopp på konsentrert urin, og det er ikke noe spire denne gangen:angelic: men jeg er klar for vår første, ordentlige PP fra denne mnd av:dance011:cool05:smiley-bounce012:smiley-bounce015
20250410_080938.jpg

Søta❤️ når jeg har spire i magen, så øker testene veldig fort i styrke daglig. Og det er heldigvis min måte og se om det er "ekte" streker :happy119 Tok nettopp på konsentrert urin, og det er ikke noe spire denne gangen:angelic: men jeg er klar for vår første, ordentlige PP fra denne mnd av:dance011:cool05:smiley-bounce012:smiley-bounce015
Vis vedlegget 458199
Jeg er imponert iver hvor positiv du er! :joyful: Satser på at spiren sitter første ordentlige PP da! :binkybaby:Heartred

Vis vedlegget 458199
Ser nok ut som det var skygger ja, men var virkelig noen imponerende skygger! Krysser fingrene for januarbebis for dere :Heartred

Jeg er imponert iver hvor positiv du er! :joyful: Satser på at spiren sitter første ordentlige PP da! :binkybaby:Heartred

Hadde vært helt knust, om jeg trodde det var babystreker, kjenner jo til de sterke skyggestrekene mine etter alle disse årene med testing; Så jeg visste det ikke var spire :happy119 Har litt på følelsen at nå som jeg har bikket 40 år, så tar det litt tid, men håper på tidlig VÅR2026-barn:angelic:❤️

Ser nok ut som det var skygger ja, men var virkelig noen imponerende skygger! Krysser fingrene for januarbebis for dere :Heartred

De skyggene er helt insane, så derfor stoler jeg ikke på streker før jeg ser de er TYDLEIG rosa og på alle tester:p Takk, takk❤️ Håper veldig på det❤️

Jeg er klar for vår første, ordentlige PP :dance011 :happy119 :smiley-bounce015:cool05 Nå vil jeg bare ha mens.. Men er vel fort 5 dager til den kommer:bored:

Screenshot_20250410_082044_FF App.jpg

Vi fikk inn ett eneste forsøk denne PP’en, selvfølgelig måtte mannen bli mer syk så han må på medisin igjen… Er så sykt lei at sånne ting skal ødelegge nå, snart et halvt år siden vi begynte å prøve og eneste man sitter igjen med er en SA og masse sykdom hos han som også henger sammen med stresset/sorgen etter SA. Forhåpentligvis er timingen OK, vi hadde samleie onsdag og el er ventet i morgen. MEN, ikke fått positiv på el-test enda, så hvem vet, flaks er tydeligvis ikke vår greie. Så lei nå! :smiley-angry002

Noen andre som snart skal teste?:nailbiting::smiley-bounce015

Hvor mye varierer EL-tidspunkt for dere andre? Hadde EL på CD 14 forrige måned. Nå er jeg på CD14 og EL-testene er veldig lave, ingen tegn til stigning.. premom-appen sin analyse av EL-bildene fra C10 til CD14 sier 0.06-0.18 (altså veldig lavt), lavest i morges. Eller kan jeg allerede ha hatt EL på CD 8/9? Ingen andre tegn som antyder EL heller (merker det vanligvis på sekslysten). Ingen sykdom eller mye stress heller

Hvor mye varierer EL-tidspunkt for dere andre? Hadde EL på CD 14 forrige måned. Nå er jeg på CD14 og EL-testene er veldig lave, ingen tegn til stigning.. premom-appen sin analyse av EL-bildene fra C10 til CD14 sier 0.06-0.18 (altså veldig lavt), lavest i morges. Eller kan jeg allerede ha hatt EL på CD 8/9? Ingen andre tegn som antyder EL heller (merker det vanligvis på sekslysten). Ingen sykdom eller mye stress heller
Min kan variere ganske mye, opptil 1,5 uke forskjell fra måned til måned. Men nå har jeg ganske uregelmessig menstruasjon i utgangspunktet, tror nok den varierer litt mindre hos de med mer regelmessig menstruasjon ☺️

Back
Topp