Prøve på nr 3 - GRAVID ❤️

Synd det ikke er påske helt ennå, for ellers ville jeg lagt den digitale i påskeegget til han sammen med en body, smokker, babytøfler og litt luktesalt, i tilfelle han svimer av:hilarious::chicken::bunny "SE hva påskeharen kom med i år":sad010:love7

Synd det ikke er påske helt ennå, for ellers ville jeg lagt den digitale i påskeegget til han sammen med en body, smokker, babytøfler og litt luktesalt, i tilfelle han svimer av:hilarious::chicken::bunny "SE hva påskeharen kom med i år":sad010:love7
Kanskje påsken kommer tidlig i år, kun til mannen? :shy: :love7 ❤️❤️

Jeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tiden ❤️❤️ :woot: :dance011
Synes også det var en god idé:Heartred Vet jo ikke om @AnneS liker den? Men bare et innfall jeg kom på i farten:angel5

Synes også det var en god idé:Heartred Vet jo ikke om @AnneS liker den? Men bare et innfall jeg kom på i farten:angel5
Veldig enig med deg :love7
Jeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tiden ❤️❤️ :woot: :dance011
Det var en veldig god ide :happy: får beregne litt ekstra tid så jeg kan svippe innom og få tak i et par ting imorgen før kveldsvakt :p:Heartred

Det var en veldig god ide :happy: får beregne litt ekstra tid så jeg kan svippe innom og få tak i et par ting imorgen før kveldsvakt :p:Heartred

Så koselig jeg kunne være til hjelp :love7 Tenker han kommer til å få heeelt sjokk:sad010:bunny:chicken::love017 Gleder meg sånn til å høre reaksjonen hans, kjære du:Heartred

Testene fra igår kveld, og de to stavene fra igår til morgen og nå idag. Valmed testene (stavene) var ganske trege til å slå ut, men stigning ser jo bra ut på et døgn :happy: aaaah, det er så gøy å teste :hilarious:

Vedlegg

• PXL_20250404_175736027.jpg
    PXL_20250404_175736027.jpg
    887,2 KB · Visninger: 76
  • PXL_20250405_033849501.jpg
    PXL_20250405_033849501.jpg
    1 MB · Visninger: 76
Flotte testene dine :love7 :love017 Blir spennende å se om han lukter lunta mht kaffen:knegg:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp