Eller den her om mannen din er jegerJa,hvis man hadde TikTokfinner nok på noe
![]()

36 t. näyttökertaa · 139 reaktiota | Du kjære? Elgjakt! #jakt #norge #sverige #humor | Tim Enersen
Du kjære? Elgjakt! #jakt #norge #sverige #humor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller den her om mannen din er jegerJa,hvis man hadde TikTokfinner nok på noe
![]()
Eller den her om mannen din er jeger
![]()
36 t. näyttökertaa · 139 reaktiota | Du kjære? Elgjakt! #jakt #norge #sverige #humor | Tim Enersen
Du kjære? Elgjakt! #jakt #norge #sverige #humor.www.facebook.com
Kanskje påsken kommer tidlig i år, kun til mannen?Synd det ikke er påske helt ennå, for ellers ville jeg lagt den digitale i påskeegget til han sammen med en body, smokker, babytøfler og litt luktesalt, i tilfelle han svimer av"SE hva påskeharen kom med i år"
![]()
Kanskje påsken kommer tidlig i år, kun til mannen?![]()
![]()
![]()
Jeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tidenJaaaa, hadde ikke det vært fint?![]()
![]()
![]()
![]()
Veldig enig med degJeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tiden![]()
![]()
![]()
Synes også det var en god idéJeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tiden![]()
![]()
![]()
Synes også det var en god idéVet jo ikke om @AnneS liker den? Men bare et innfall jeg kom på i farten
![]()
Veldig enig med deg![]()
Det var en veldig god ideJeg likte den idén kjempe godt! Og han aner vel ingenting siden det ikke har klaffet en eneste gang på denne tiden![]()
![]()
![]()
Det var en veldig god idefår beregne litt ekstra tid så jeg kan svippe innom og få tak i et par ting imorgen før kveldsvakt
![]()
Litt spent på reaksjonen selvSå koselig jeg kunne være til hjelpTenker han kommer til å få heeelt sjokk
Gleder meg sånn til å høre reaksjonen hans, kjære du
![]()
Litt spent på reaksjonen selv![]()
![]()
Åh, dere er så gode her inne at jeg blir helt rørtGleder meg alleredeSÅ utrolig glad på dine vegne- ENDELIG
![]()
Jeg glemte glasset med kaffen på benkenFlotte testene dine![]()
Blir spennende å se om han lukter lunta mht kaffen
![]()
Såå enig!! Jeg danser av glede!! HurraHyyyl, jeg kan ikke tro at alle mine IKM-gruppevenner endelig er blitt gravide, og det samtidig! Er så glad på deres vegne!