Beklager at jeg ikke har fått svart deg før nå, ble helt slått ut her av sykdom så har knapt klart å se på telefonen. Har fulgt med hvordan det går med deg men ikke fått kommentert.

føler så med deg for alle de følelsene som kommer nå, kjenner meg så innmari godt igjen i de og tror ikke jeg slappet av før jeg kjente spark regelmessig. Er noe med de MA-ene som setter en støkk i en, at man kan fortsette å bære på de selvom det ikke er liv laga, blir lissom så stressa av det. Og det tar sånn tid ja.. men jeg har troa på at dette er regnbuebabyen deres

gøy å lese om alle de lovende symptomene, selvom de også høres slitsomme ut

bekkenet sa ifra sykt tidlig her også så håper du slipper mye vondt i det i løpet av svangerskapet, men det er et godt tegn da. Også så fint navn på banneret

Synes du høres kjempeflink ut jeg til å ta forhåndsregler, mer kan man jo ikke få gjort. Husker jeg gikk og snakket til spiren i starten og sa "kom igjen nå lille spire, klamre deg fast, vi har alle så lyst til å møte deg"

rart hva slags vaner en plutselig kan få i barsel, det er unntakstilstand hihi.
Målingene så jo veldig fine ut da!! Og de neste testene

Skjønner du gruer deg til ul, jeg gleder meg, skal følge med her og har en skikkelig godfølelse nå for at denne gangen skal du få se et lite hjerte som slår