Antall forsøk

Jeg prøvde i 1,5 år, hadde tre uttak og fire innsett uten positiv test før det siste innsettet satt. Er fortsatt tidlig i graviditeten, så ikke "trygg" enda.

Før positiv test hadde det begynt å bli ganske mørkt hos meg, men jeg var nok ikke i nærheten av å føle meg ferdig enda. Tror det er veldig individuelt, og tror det er viktig å annerkjenne de følelsene man har underveis. Jeg har fått en reaksjon i ettertid, hvor jeg må deale med mye av det jeg hadde undertrykt under prøvingen og ivf-forsøkene.

Det er tøft, og du er sterk som står i det. Sender deg styrke og klemmer.

Har Pcos og har hatt et uttak og et innsett (fryseforsøk) med Ivf, så satt den. Er i uke 23 nå :Heartpink

Jeg er gravid med egg fra mitt fjerde uttak. To av disse ble avbrutt og tredje forsøk gav ett innsett.

1 uttak og 3 innsett ble til to barn her :) har en venninne som har hatt 3 uttak og 3 innsett og har tre barn. Så trenger ikke vere så ille ❤️

Jeg har fire uttak og fem innsett bak meg. Fortsatt ikke gravid, og jeg tenker på det samme. Hvor lenge skal man stå i det før man prøver andre muligheter for å bli mor? Jeg er nok ikke helt der enda, men det er nok ikke veldig lenge heller…

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp