Det kan godt hende! Gode nyheter, da!Tatt to doser progesteronstøtte (skal ta en nå og), og har sluttet å blø, ikke noe brunt ingenting! Så mulig det har vært hormonelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan godt hende! Gode nyheter, da!Tatt to doser progesteronstøtte (skal ta en nå og), og har sluttet å blø, ikke noe brunt ingenting! Så mulig det har vært hormonelt?
Jeg har vært innom tanken, men det blir nok ikke det. Men det blir spennende å se om jeg er frisk i dette svangerskapet, siden jeg hadde svangerskapsforgiftning i de to andre. Hadde vært kjekt å sluppet alle bekymringene, sykehus besøkene osv. Jeg skal ta Albyl-E denne gangen, for å forebygge svf.Ja, uff... tenker du på hjemmefødsel?
Ja, er det andre ting som kan forebygge? Trening eller kosttilskudd? Kan ikke noe om det egentlig.Jeg har vært innom tanken, men det blir nok ikke det. Men det blir spennende å se om jeg er frisk i dette svangerskapet, siden jeg hadde svangerskapsforgiftning i de to andre. Hadde vært kjekt å sluppet alle bekymringene, sykehus besøkene osv. Jeg skal ta Albyl-E denne gangen, for å forebygge svf.
Ja, har du begynt? Jeg begynte i går og tenker det var lurt for min del da svangerskapsforgiftning er økende med alder også (hilsen gamla). Har du tatt det når du fikk påvist det sist? Håper det hjelper så du slipper det denne gang!Jeg har vært innom tanken, men det blir nok ikke det. Men det blir spennende å se om jeg er frisk i dette svangerskapet, siden jeg hadde svangerskapsforgiftning i de to andre. Hadde vært kjekt å sluppet alle bekymringene, sykehus besøkene osv. Jeg skal ta Albyl-E denne gangen, for å forebygge svf.
Gjør blodfortynnende at man ikke får svangerskapsforgiftning eller er det kun albyl-e?Ja, har du begynt? Jeg begynte i går og tenker det var lurt for min del da svangerskapsforgiftning er økende med alder også (hilsen gamla). Har du tatt det når du fikk påvist det sist? Håper det hjelper så du slipper det denne gang!
Ikke som jeg vet, har kun hørt om blodfortynnende.Ja, er det andre ting som kan forebygge? Trening eller kosttilskudd? Kan ikke noe om det egentlig.
Nei, jeg har ikke startet enda. Min forrige psykolog som jeg fikk det av sa at jeg skulle starte ved positiv test. Mens den nye gynekologen min var skeptisk til det, leste på nettet og sa jeg skulle starte i uke 8.Ja, har du begynt? Jeg begynte i går og tenker det var lurt for min del da svangerskapsforgiftning er økende med alder også (hilsen gamla). Har du tatt det når du fikk påvist det sist? Håper det hjelper så du slipper det denne gang!
Albyl E skal øke gjennomstrømningen til livmoren og morkaken, vil tro det er pga "tynnere blod"? Og det da gjelder alle typer? Har ikke fett vitenskapelig bevist, men bare sånn logisk tankeGjør blodfortynnende at man ikke får svangerskapsforgiftning eller er det kun albyl-e?
Okei, ja, kan være det er noe med at kroppen vår ikke tar over en del funksjoner for fosteret før rundt den uka?Nei, jeg har ikke startet enda. Min forrige psykolog som jeg fikk det av sa at jeg skulle starte ved positiv test. Mens den nye gynekologen min var skeptisk til det, leste på nettet og sa jeg skulle starte i uke 8.
Nei, jeg har ikke fått det før. Lurer på om det er noe de har funnet ut i senere tid?![]()
Da er jeg sikraAlbyl E skal øke gjennomstrømningen til livmoren og morkaken, vil tro det er pga "tynnere blod"? Og det da gjelder alle typer? Har ikke fett vitenskapelig bevist, men bare sånn logisk tanke![]()
Nei, jeg klagde ikke hellerHerregud, det et jo helt forferdelig.. Håper de tok til seg hvor farlig dette kunne gått! Man har jo ofte ikke krefter (verken mentalt eller fysisk) til å klage heller..
Vil si det spørs på tilgjengeligheten. Der vi bodde før var det helt sprengt så de sa det var veldig lurt at jeg ringte tidlig og fikk satt opp en time. Venninna mi som var 2 gangs fikk time veldig seint pga hun sa ifra seint også. Der vi bor nå så er det veldig god tilgjengelighet så de sa det ikke var noe bråhast å booke time, de har mye tilgjengelighet.Jeg har ikke kontaktet jordmor enda, tenkte å få UL først så jeg vet at «det kan gå bra» først… er det dumt eller burde jeg kontakte de nå? Er 5+6 i dag![]()
Oki, jeg får prøve å ringe de i pausen i morgen.. Kjenner ikke til «beredskapen» i kommunen her, flytta over grensa rett etter 2 årskontroll og neste er jo 4 års såå..Vil si det spørs på tilgjengeligheten. Der vi bodde før var det helt sprengt så de sa det var veldig lurt at jeg ringte tidlig og fikk satt opp en time. Venninna mi som var 2 gangs fikk time veldig seint pga hun sa ifra seint også. Der vi bor nå så er det veldig god tilgjengelighet så de sa det ikke var noe bråhast å booke time, de har mye tilgjengelighet.
Ja, det kan være noe sånt, hun forklarte ikke hvorforOkei, ja, kan være det er noe med at kroppen vår ikke tar over en del funksjoner for fosteret før rundt den uka?
Haha, så kult!Vi var nettopp på ultralyd for å se lille gummibjørnen. Er 8+6 i dag og vi fikk faktisk se den bevege seg! Bevegde armen sin og fingrene sine! Det var så kult. Gynekologen sa at det var først med 9 uker man kunne se bevegelse og dette var noe av det aller tidligste hun hadde sett bevegelse. Så stilig![]()
Så fantastiskVi var nettopp på ultralyd for å se lille gummibjørnen. Er 8+6 i dag og vi fikk faktisk se den bevege seg! Bevegde armen sin og fingrene sine! Det var så kult. Gynekologen sa at det var først med 9 uker man kunne se bevegelse og dette var noe av det aller tidligste hun hadde sett bevegelse. Så stilig![]()
Åh så koselig!! Noe ekstra spesielt med det å faktisk se at lille faktisk «lever»Vi var nettopp på ultralyd for å se lille gummibjørnen. Er 8+6 i dag og vi fikk faktisk se den bevege seg! Bevegde armen sin og fingrene sine! Det var så kult. Gynekologen sa at det var først med 9 uker man kunne se bevegelse og dette var noe av det aller tidligste hun hadde sett bevegelse. Så stilig![]()