Hei flotte bønne!Hils på bønna mihelt perfekt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei flotte bønne!Hils på bønna mihelt perfekt!
Lykke til!![]()
Lykke tilI morgen![]()
Lykke til i dagI morgen![]()
Hvordan gikk det med ultralyden i går?Imorra halv ni, på gynekologisk poliklinikk. Er da 5+6, så er veldig tidlig. Får ekstra oppfølging pga tidligere sykdom ved forrige svangerskapsavbrudd, så er veldig nervøs og spent![]()
Ja, hvis det er ivf så vet du jo mer sikkert, men de sier fra uke 6 så vil tro de ser det de skal se6 dager, er bare 6+0 da…Redd det er for tidlig, men St Olavs som satte opp da pga BO på to foregående graviditeter
Det er sant, glemmer litt at andre ikke alltid vet på «sekundet» når de ble gravideJa, hvis det er ivf så vet du jo mer sikkert, men de sier fra uke 6 så vil tro de ser det de skal se![]()
Hehe, fort gjort! Kjempeusikkert med meg. Skulle hatt eggløsning 8.februar, men dengang ei. Det vet jeg for hadde jeg hatt eggløsning da hadde jeg ikke blitt gravid hihi.Det er sant, glemmer litt at andre ikke alltid vet på «sekundet» når de ble gravide![]()
Hihi det er ganske fint å tenke påDet er sant, glemmer litt at andre ikke alltid vet på «sekundet» når de ble gravide![]()