Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme dag som meg!5 dager
Føles som dagene går veldig tregt nå, selv om bare er 5 dager! Har time først kl 14, så lurer på hvordan jeg skal få gjort noe på jobb før detSamme dag som meg!
Hehe. DET skjønner jeg! Ja altså det går bare SÅ tregtFøles som dagene går veldig tregt nå, selv om bare er 5 dager! Har time først kl 14, så lurer på hvordan jeg skal få gjort noe på jobb før det
Hmm. Google sier at det skal slå 130-160 slag per minutt?Hei, jeg var på tidlig ultralyd i dag, og ble målt til å være 6+4, som stemmer godt med hva jeg selv har beregnet, alt var som det skulle utenom hjerterytmen. Hun sa at hjerteryten var lav ca. 135, og at jeg burde være forberedt på at det endte i abort siden hjertet slo så pass sakte og at det burde vært opp mot 170. Noen som har vært i en lignende situasjon, gjerne hvor det har gått bra også??(
Det synes jeg var rart av henne å si! Hjertet har nesten nettopp begynt å slå, og i uke 6 slår det ikke like raskt som det vil gjøre de neste ukene. Jeg var på ul 6+3, og hjertet lå på 114 bpm - helt innenfor normalen.Hei, jeg var på tidlig ultralyd i dag, og ble målt til å være 6+4, som stemmer godt med hva jeg selv har beregnet, alt var som det skulle utenom hjerterytmen. Hun sa at hjerteryten var lav ca. 135, og at jeg burde være forberedt på at det endte i abort siden hjertet slo så pass sakte og at det burde vært opp mot 170. Noen som har vært i en lignende situasjon, gjerne hvor det har gått bra også??(
Skjønner godt du ble bekymret av å høre dette, men jeg tror faktisk din lege tar feil som et par andre også beskriver over her. Jeg bruker appen Preggers for å følge med på utvikling fra uke til uke, og i uke 7 (6+4) skal hjerterytmen være mellom 126 og 149. Så med andre ord, din lille er helt normal for alderen! Tror dette kommer til å gå bra, jegHei, jeg var på tidlig ultralyd i dag, og ble målt til å være 6+4, som stemmer godt med hva jeg selv har beregnet, alt var som det skulle utenom hjerterytmen. Hun sa at hjerteryten var lav ca. 135, og at jeg burde være forberedt på at det endte i abort siden hjertet slo så pass sakte og at det burde vært opp mot 170. Noen som har vært i en lignende situasjon, gjerne hvor det har gått bra også??(
Følger en som heter Marta Alise på snap, om du ser på høydepunktene hennes, mener det er første ultralyden så fikk hun samme beskjed, og hun skal føde nå i maiHei, jeg var på tidlig ultralyd i dag, og ble målt til å være 6+4, som stemmer godt med hva jeg selv har beregnet, alt var som det skulle utenom hjerterytmen. Hun sa at hjerteryten var lav ca. 135, og at jeg burde være forberedt på at det endte i abort siden hjertet slo så pass sakte og at det burde vært opp mot 170. Noen som har vært i en lignende situasjon, gjerne hvor det har gått bra også??(
Tror jeg lå på noe av det samme og ca like langt, fikk beskjed om at det var helt normalt da hjertet akkurat hadde begynt å slåHei, jeg var på tidlig ultralyd i dag, og ble målt til å være 6+4, som stemmer godt med hva jeg selv har beregnet, alt var som det skulle utenom hjerterytmen. Hun sa at hjerteryten var lav ca. 135, og at jeg burde være forberedt på at det endte i abort siden hjertet slo så pass sakte og at det burde vært opp mot 170. Noen som har vært i en lignende situasjon, gjerne hvor det har gått bra også??(
Det gikk bra og alt så normalt ut! Så til og med hjerteaktivitetHvordan gikk det med ultralyden i går?![]()