Herregud, det er det sykesteSure resepsjonister, ja. Da jeg var gravid med første ringte jeg legekontoret og ville ha time. Dama som svarte bare "ja?? Vil du ha abort??". Jeg ble sjokkert og bare... nn-nei?
Ikke alle skulle jobbet med mennesker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud, det er det sykesteSure resepsjonister, ja. Da jeg var gravid med første ringte jeg legekontoret og ville ha time. Dama som svarte bare "ja?? Vil du ha abort??". Jeg ble sjokkert og bare... nn-nei?
Ikke alle skulle jobbet med mennesker.
Så bra du fikk time relativt raskt! Selv om denne dagen sikkert føles langFikk time til ultralyd ved sykehuset i morgen 9:30, så da finner vi i alle fall ut![]()
![]()
Nå når jeg er så kort på vei så sier jeg uken jeg er midt i (altså uke 8 i eksempelet) til kolleger etc fordi det høres så sykt lite ut med fullførte ukerHvis dere er gravide i uke 7+5 f.eks., sier dere da at dere er gravide i uke 7 eller 8? Blir aldri klok på det
men i eksempelet er man 7 uker på vei, men i den 8. UkenNei, det skal du ikkeKjenner jeg gruer meg litt til å fortelle om graviditeten til mannens familie, de var mildt sagt negative til forje graviditet, og denne gangen er svigersøster gravid samtidig med termin de kommende månedene, svigermor forguder henne så den graviditeten var veldig ønsket fra svigerfamilien. Mannen mener vi skal vente til hun har født og vel så det, for å ikke ta fra henne å være midtpunkt(?), føler selv det er teit da det blir lenge å holde det skjult med klær til jeg er langt over halvveis? Jeg skal vel ikke skamme meg eller skjule min graviditet pga henne og svigers![]()
Jeg har tenkt på det selv. Kvalmen kommer egentlig uansett. Men husker sist hvor trøtt og sliten jeg var. Nå har jeg liksom ikke tid til å kjenne på det ordentlig før kvelden kommer og barna er i seng..Er selv i permisjon, og begynner å lure på om jeg ikke kjenner så mye symptomer fordi det er så travelt her hjemme, har liksom ikke tid til å kjenne etterFøler meg ikke spesielt gravid heller da absolutt ingen vet det utenom meg og mannen, tror nesten ikke på at det er noe der før vi får bevis i form av ultralyd bilder

Da er man 7 uker på vei eller i uke 8Hvis dere er gravide i uke 7+5 f.eks., sier dere da at dere er gravide i uke 7 eller 8? Blir aldri klok på det
Har time 2. april, da er jeg 9+0 på vei.Samme menstermin OG senere eggløsning begge vi hahaHar bestilt første time til jordmorHar time 2. april, da er jeg 9+0 på vei.
Hun lurte på når jeg hadde første dag i siste mens, også svarte jeg "Den var 25. januar, men eggløsning kom senere enn "normalt", så jeg er litt kortere på vei enn hva menstermin sier" - og overraskende nok, så endret hun til hva jeg sa var termin var. Hadde virkelig trodd hun kom til å si "vi forholder oss til menstermin inntil OTUL".![]()
Så synd det skal være slik!! Svigerfamile kan være ganske tøft til tiderKjenner jeg gruer meg litt til å fortelle om graviditeten til mannens familie, de var mildt sagt negative til forje graviditet, og denne gangen er svigersøster gravid samtidig med termin de kommende månedene, svigermor forguder henne så den graviditeten var veldig ønsket fra svigerfamilien. Mannen mener vi skal vente til hun har født og vel så det, for å ikke ta fra henne å være midtpunkt(?), føler selv det er teit da det blir lenge å holde det skjult med klær til jeg er langt over halvveis? Jeg skal vel ikke skamme meg eller skjule min graviditet pga henne og svigers![]()

Jeg har også gått over med begge barna. Ble satt i gang på termin, nr 1 kom 2 dager over, nr 1 kom 1 dag over.Jeg har gått "over" med begge barna. Første ble født dagen etter termin, andre ble født 3 dager etter termin (satt i gang). Litt spent på denne her, jeg tipper 10 dager over haha.

Oi, ja, det er jo et dilemma... Men synes ikke dere skal vente med å si det pga at hun er gravid. Det har jo ikke noe med dere å gjøre, på en måte.Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle om graviditeten til mannens familie, de var mildt sagt negative til forje graviditet, og denne gangen er svigersøster gravid samtidig med termin de kommende månedene, svigermor forguder henne så den graviditeten var veldig ønsket fra svigerfamilien. Mannen mener vi skal vente til hun har født og vel så det, for å ikke ta fra henne å være midtpunkt(?), føler selv det er teit da det blir lenge å holde det skjult med klær til jeg er langt over halvveis? Jeg skal vel ikke skamme meg eller skjule min graviditet pga henne og svigers![]()
Spennende å se med nr 3 daJeg har også gått over med begge barna. Ble satt i gang på termin, nr 1 kom 2 dager over, nr 1 kom 1 dag over.![]()
Høres merkelig ut å vente til hun har født. Da opprettholder dere jo det at hun blir favorisert.. enig med @Cowgirl . Si det når dere ønsker å dele det!Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle om graviditeten til mannens familie, de var mildt sagt negative til forje graviditet, og denne gangen er svigersøster gravid samtidig med termin de kommende månedene, svigermor forguder henne så den graviditeten var veldig ønsket fra svigerfamilien. Mannen mener vi skal vente til hun har født og vel så det, for å ikke ta fra henne å være midtpunkt(?), føler selv det er teit da det blir lenge å holde det skjult med klær til jeg er langt over halvveis? Jeg skal vel ikke skamme meg eller skjule min graviditet pga henne og svigers![]()
Er et av kriteriene medlem i 30 dager?Jeg ser over meldingene mtp skjult gruppe etterpå (har dere sjekket selv at dere fyller kriteriene?)
Koselig at det er i orden. Ser så fin banneret vårt ble![]()
Men vet du, om han skal tenke sånn så tror jeg nesten det er verre å vente til fødsel. For da kan det jo være dere prøver å stjele glansen til de som akkurat har blitt foreldre, til babyen.. Det er jo ikke sant altså! Men om man skal tenke sånn... Men uansett, for en ræva oppførselKjenner jeg gruer meg litt til å fortelle om graviditeten til mannens familie, de var mildt sagt negative til forje graviditet, og denne gangen er svigersøster gravid samtidig med termin de kommende månedene, svigermor forguder henne så den graviditeten var veldig ønsket fra svigerfamilien. Mannen mener vi skal vente til hun har født og vel så det, for å ikke ta fra henne å være midtpunkt(?), føler selv det er teit da det blir lenge å holde det skjult med klær til jeg er langt over halvveis? Jeg skal vel ikke skamme meg eller skjule min graviditet pga henne og svigers![]()
Tenk at det går an å få folk til å grue seg over livets mirakel 
Har sjekketJeg ser over meldingene mtp skjult gruppe etterpå (har dere sjekket selv at dere fyller kriteriene?)
Koselig at det er i orden. Ser så fin banneret vårt ble![]()