Skravletråd uke 12

Sure resepsjonister, ja. Da jeg var gravid med første ringte jeg legekontoret og ville ha time. Dama som svarte bare "ja?? Vil du ha abort??". Jeg ble sjokkert og bare... nn-nei?:sour:

Ikke alle skulle jobbet med mennesker.
Oi er det lov å si sånn rett ut uten at du har nevnt det først? Makan for ei sur nepe ..

Jeg er veldig glad for at man kan kontakte legen direkte på Helsenorge. Riktignok ikke over telefon men likevel. Synes det er litt ubehagelig at man skal fortelle hvorfor man skal til legen til helsesekretær i utgangspunktet. I tillegg så er det eviglang telefonkø :shifty:

Jeg er veldig glad for at man kan kontakte legen direkte på Helsenorge. Riktignok ikke over telefon men likevel. Synes det er litt ubehagelig at man skal fortelle hvorfor man skal til legen til helsesekretær i utgangspunktet. I tillegg så er det eviglang telefonkø :shifty:
Det er jeg enig i ass. Ble bedre når den muligheten kom.

I dag våknet vi av verdens beste lukt av bæsj <3 (Merk:sarkasme) Jeg tror vår eldste hund begynner å bli senil for han gjør fra seg ofte inne selvom det ikke er lenge siden han har vært ute… blir gal av det og vet egentlig ikke åssen vi skal løse det. Vi skal snart oppgradere hundegården så det at de stort sett skal være ute kan hjelpe litt kanskje.

Flere som nesten ikke føler seg gravide i det hele tatt? Har så overraskende lite symptomer i forhold til de to andre gangene, eneste nå er små uggen som kommer og går i løpet av dagen, ulidelig trøtt og litt murringer som jeg har hatt med de andre og, utenom det nada niks, utenom ingen matlyst for alt lukter ekkelt da, nesten så jeg ikke tror jeg er gravid før jeg får se det på ultralyden :laughing002 Deilig å være så oppegående, men da kommer jo masse bekymringer i samme slengen, hvorfor det er lite tegn osv :rolleyes:

Kan også legge til at dere uten bleiebarn nå, nyyyyt det, herregud så grusomt det er å bytte bleier når en er uggen og all lukt er forsterket :grumpy:
Vi hadde omgangssyke hos eldstemann her forrige uke. FY FLATE da fikk jeg bekreftet at luktesansen faktisk er forsterket :hilarious:

Ja, ikke sant. Myye mer følsom. Og særlig med første er man så usikker og sårbar fra før
Det skal jo ikke være sånn at en føler en gjør noe feil ved å bestille time, makan, da lager en jo bare masse usikkerhet hos den gravide som er så unødvendig

Vi hadde omgangssyke hos eldstemann her forrige uke. FY FLATE da fikk jeg bekreftet at luktesansen faktisk er forsterket :hilarious:
Uff, det er faktisk mitt verste mareritt per nå, at noen av barna får omgangssyken, da dør jeg, kan ikke tro at du overlevde hahah, det er så grusomt ! :grumpy:

Sure resepsjonister, ja. Da jeg var gravid med første ringte jeg legekontoret og ville ha time. Dama som svarte bare "ja?? Vil du ha abort??". Jeg ble sjokkert og bare... nn-nei?:sour:

Ikke alle skulle jobbet med mennesker.
Oi, ja noen folk altså!

I dag våknet vi av verdens beste lukt av bæsj <3 (Merk:sarkasme) Jeg tror vår eldste hund begynner å bli senil for han gjør fra seg ofte inne selvom det ikke er lenge siden han har vært ute… blir gal av det og vet egentlig ikke åssen vi skal løse det. Vi skal snart oppgradere hundegården så det at de stort sett skal være ute kan hjelpe litt kanskje.
Uffda - den er kjip! Håper det hjelper, ja.

Hvis dere er gravide i uke 7+5 f.eks., sier dere da at dere er gravide i uke 7 eller 8? Blir aldri klok på det

Back
Topp