Usikker, fastlegen ville ta masse blodprøver først. Men så var det jo noe feil med prøvene, og nå vet jeg ikke om jeg kan ta nye siden jeg allerede er gravid.Håper det! Skjønner alt føles usikkert. Skal du begynne på blodfortynnende?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Usikker, fastlegen ville ta masse blodprøver først. Men så var det jo noe feil med prøvene, og nå vet jeg ikke om jeg kan ta nye siden jeg allerede er gravid.Håper det! Skjønner alt føles usikkert. Skal du begynne på blodfortynnende?
Ringe og høre? Bare sånn "ring meg når du har tid"? Jeg fikk beskjed om blodfortynnende sammen med progesteron, men det var fordi jeg var gammelUsikker, fastlegen ville ta masse blodprøver først. Men så var det jo noe feil med prøvene, og nå vet jeg ikke om jeg kan ta nye siden jeg allerede er gravid.
Lykke tilSitter på venterommet hos legen nå, så redd for å bli møtt med bagatellisering![]()
Lykke til! Håper ikke du føler deg ignorert der, håper de sjekker..Sitter på venterommet hos legen nå, så redd for å bli møtt med bagatellisering![]()
Da er vi to. Litt vondt innimellom, men ingen kvalme osv. Hahaaa, savner IKKE bleieskiftFlere som nesten ikke føler seg gravide i det hele tatt? Har så overraskende lite symptomer i forhold til de to andre gangene, eneste nå er små uggen som kommer og går i løpet av dagen, ulidelig trøtt og litt murringer som jeg har hatt med de andre og, utenom det nada niks, utenom ingen matlyst for alt lukter ekkelt da, nesten så jeg ikke tror jeg er gravid før jeg får se det på ultralydenDeilig å være så oppegående, men da kommer jo masse bekymringer i samme slengen, hvorfor det er lite tegn osv
Kan også legge til at dere uten bleiebarn nå, nyyyyt det, herregud så grusomt det er å bytte bleier når en er uggen og all lukt er forsterket![]()
Ja har ringt og ble møtt med "legen har nok ikke tid til å ringe deg i dag". Vedkommende mente også det ikke hastet å begynne på de medisinene og at det kunne vente til onsdag når jeg har time. Skrudde på "mamabear" stemmen og hun ble raskt stille og sa hun skulle gi beskjed til legen. Jeg la også inn en e-konsultasjon fordi jeg stoler ikke på hun dama i resepsjonen. Fastlegen min er innmari grei, hun ene i resepsjonen derimotRinge og høre? Bare sånn "ring meg når du har tid"? Jeg fikk beskjed om blodfortynnende sammen med progesteron, men det var fordi jeg var gammel![]()
![]()
![]()
Haha nei det stemmer ikke. Alle får!Legetimen er over, tok 5 glass blod
Legen sa også at kun de over 37 får tidlig ultralyd haha. Det stemmer vel ikke.
Kjære vene, hva feiler det folk??Sure resepsjonister, ja. Da jeg var gravid med første ringte jeg legekontoret og ville ha time. Dama som svarte bare "ja?? Vil du ha abort??". Jeg ble sjokkert og bare... nn-nei?
Ikke alle skulle jobbet med mennesker.
Føler meg ikke gravid, men er både kvalm og slitenFlere som nesten ikke føler seg gravide i det hele tatt? Har så overraskende lite symptomer i forhold til de to andre gangene, eneste nå er små uggen som kommer og går i løpet av dagen, ulidelig trøtt og litt murringer som jeg har hatt med de andre og, utenom det nada niks, utenom ingen matlyst for alt lukter ekkelt da, nesten så jeg ikke tror jeg er gravid før jeg får se det på ultralydenDeilig å være så oppegående, men da kommer jo masse bekymringer i samme slengen, hvorfor det er lite tegn osv
Kan også legge til at dere uten bleiebarn nå, nyyyyt det, herregud så grusomt det er å bytte bleier når en er uggen og all lukt er forsterket![]()
Det kan du lure på. Det der glemmer jeg aldri!Kjære vene, hva feiler det folk??
Ikke helt oppdatert den legen da, men søkte om fødeplass og sånn, vet ikke om sykehuset ordner med UL selv eller om jeg skal høre med jordmor når jeg har time.Haha nei det stemmer ikke. Alle får!
Hør med jordmor du dersom det ikke er så lenge til time. Ellers kan du vel kontakte jordmor før timen? Her henviste jordmor første time (uke 7)Ikke helt oppdatert den legen da, men søkte om fødeplass og sånn, vet ikke om sykehuset ordner med UL selv eller om jeg skal høre med jordmor når jeg har time.
Ja, har time neste uke så det tror jeg går braHør med jordmor du dersom det ikke er så lenge til time. Ellers kan du vel kontakte jordmor før timen? Her henviste jordmor første time (uke 7)
Oi, så bra daFikk time til ultralyd ved sykehuset i morgen 9:30, så da finner vi i alle fall ut![]()
![]()
Er selv i permisjon, og begynner å lure på om jeg ikke kjenner så mye symptomer fordi det er så travelt her hjemme, har liksom ikke tid til å kjenne etterFøler meg ikke gravid, men er både kvalm og sliten
Enig!! Er i permisjon med baby på 6 mnd og guuud de bleiene!! Kommer som regel når samboer er på jobb og. I helgene er han på bleie duties![]()