Prøve på nr 3

Jeg har det liggende, men har vært fornøyd med lf på 11 dager de fem (?) siste pp :shy: trodde det hadde stabilisert seg endelig, men alt har vært litt opp og ned denne pp :shy:
Kanskje greit å prøve det i neste pp?❤️

Kanskje :) hater det, så har vært så glad for at lf hadde stabilisert seg på 11 dager :shy::hilarious:

Vet ikke hvordan en bruker det? Er det oppi huhaen?:angelic:

Jepp, så går konstant med innlegg og føler jeg lekker, og gubben får seg sjeldent noe når jeg har begynt å sette det :wacky: :hilarious:

Aaah, det skjønner jeg godt❤️ Kan man ta progesteron på en annen måte? :angelic:

Trooooor det er en man kan ta oralt, men kanskje ikke like god effekt av dem? Gyn nevnte ikke dem i det hele tatt :)

Dumt om det ikke har like god effekt, men LF på 9 dager blir liiitt for kort❤️

Dumt om det ikke har like god effekt, men LF på 9 dager blir liiitt for kort❤️
Ja, men det har jeg ikke hatt siden helt i begynnelsen (hadde det to ganger rett etter pilleslutt, ellers lå den lenge på 10dager og så 11dager de siste gangene). Så litt usikker hva jeg gjør til neste pp, får se :p frister så ekstremt lite å ta Progesteron hvis jeg ikke er nødt :shy:

Cd9 og venter på el. Jeg er usikker nå på om vi skal legge prøvingen på hylla etter denne, slik jeg har tenkt flere ganger. Det har ikke skjedd for oss enda, og det å se de positive testene flomme her inne gjør faktisk ganske vondt :(
Jeg sliter med å legge prøvingen på hylla, men samtidig kjenner jeg at engasjementet har blitt veldig dempet. Gyn kunne skrive resept på letrozol f.eks, men jeg kjenner at jeg ikke har ork til å gjøre så veldig mye ekstra :sorry: nå har jeg egentlig mistet hele motivasjonen! :banghead:

Dette var som å lese om meg selv, til punkt og prikke! Hvis jeg ikke hadde blitt gravid nå, så skulle vi ha en siste pp (uten noe hjelp) før vi ga oss. Jeg kjente det samme som deg, skal bli deilig å leve livet uten prøving men samtidig er det veldig vondt å sette strek. Jeg ga helt opp etter sist pp, orket ikke mer. Kanskje det var det som hjalp?
Jeg synes du skal prøve Letrozol før du gir deg❤️ da kan du i alle fall se tilbake og tenke "jeg prøvde det jeg kunne". Letrozol har hjulpet meg veldig.
Men jeg forstår deg, det er sinnsykt tøft! Særlig å se andre få positive tester❤️

Sender deg en god klem, håper sånn for deg ❤️

Dette var som å lese om meg selv, til punkt og prikke! Hvis jeg ikke hadde blitt gravid nå, så skulle vi ha en siste pp (uten noe hjelp) før vi ga oss. Jeg kjente det samme som deg, skal bli deilig å leve livet uten prøving men samtidig er det veldig vondt å sette strek. Jeg ga helt opp etter sist pp, orket ikke mer. Kanskje det var det som hjalp?
Jeg synes du skal prøve Letrozol før du gir deg❤️ da kan du i alle fall se tilbake og tenke "jeg prøvde det jeg kunne". Letrozol har hjulpet meg veldig.
Men jeg forstår deg, det er sinnsykt tøft! Særlig å se andre få positive tester❤️

Sender deg en god klem, håper sånn for deg ❤️
Jeg orker bare ikke noe styr med syklus nå (mtp letrozol), så tror kanskje det blir med denne pp og så får det bli med det. Skjer det ikke nå, så er det ikke meningen :(
Men igjen, da "forlater" jeg forumet også, og det er også litt vanskelig :sorry::Heartred

Vet ikke hva jeg skal si? Annet enn at jeg sender deg en stor klem❤️

Vet ikke hva jeg skal si? Annet enn at jeg sender deg en stor klem❤️
Nei, det er ikke så mye å si, hjelper å lette litt på sjelen her inne :Heartred veldig få jeg kan prate med om dette, men da svigerinnen min sa at hun hadde drømt at jeg var gravid, så fortalte jeg at vi har prøvd lenge på nr3. Men at det ikke så ut til å skje for oss

Hva dere gjør er selvsagt deres valg, følg følelsene! :Heartred Forstår deg veldig godt. Men jeg slår også et slag for letrozol, altså...

Om du ikke skulle titte innom igjen, så vil jeg bare si at det var koselig å "bli kjent" med deg. All lykke, uansett hva som skjer! Klemmer

Jeg orker bare ikke noe styr med syklus nå (mtp letrozol), så tror kanskje det blir med denne pp og så får det bli med det. Skjer det ikke nå, så er det ikke meningen :(
Men igjen, da "forlater" jeg forumet også, og det er også litt vanskelig :sorry::Heartred
Veldig trist hvis dere gir dere, men jeg forstår deg ❤️❤️ sender deg en god klem og krysser alt jeg kan for denne pp'en ❤️

Nei, det er ikke så mye å si, hjelper å lette litt på sjelen her inne :Heartred veldig få jeg kan prate med om dette, men da svigerinnen min sa at hun hadde drømt at jeg var gravid, så fortalte jeg at vi har prøvd lenge på nr3. Men at det ikke så ut til å skje for oss

Føler sånn med deg, for når ønsket er så stort... Og ja, det er rett og slett bare hjerteskjærende og fryktelig urettferdig❤️:sad002 Håper sånn på en mirakelspire denne pp for dere:smiley-angelic001:Heartred

Veldig trist hvis dere gir dere, men jeg forstår deg ❤️❤️ sender deg en god klem og krysser alt jeg kan for denne pp'en ❤️
Jeg har ikke 100% bestemt meg enda, men er jo litt sliten og lei av alle skuffelser og å aldri oppleve en positiv test (bortsett fra den stygge jeg fikk sist pp som lurte meg trill rundt) :Heartred
Jeg får kjenne litt på det når denne pp er overstått :) jeg vil uansett måtte inn og følge med på dere jeg har fulgt litt, som nå ENDELIG har positiv test :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp