Prøve på nr 3

Så deilig med en pause fra alt i varmen :love7

Men for en skremmende opplevelse! Foreldres værste mareritt :nailbiting::nailbiting: godt dere fant han i god behold, men det setter en skikkelig støkk i deg!

Har du testet mer etter el i dag? Jeg er like bak deg, cd 11 i dag. Men har nok ikke el før ca mandag. :)

Så deilig med en pause fra alt i varmen :love7

Men for en skremmende opplevelse! Foreldres værste mareritt :nailbiting::nailbiting: godt dere fant han i god behold, men det setter en skikkelig støkk i deg!

Har du testet mer etter el i dag? Jeg er like bak deg, cd 11 i dag. Men har nok ikke el før ca mandag. :)
Ja, testet tidligere, legger ved her. Har ikke fått så sterk positiv som jeg har pleid, så legger inn aksjer ikveld, og ser ann temp. Jeg har hatt smerter, men ikke på det nivået jeg har pleid, så usikker på om el har vært eller er forsinket denne pp :p

Ja, det var helt grusomt! Jeg fikk skikkelig panikk rett og slett :shy: og sjekket klokka etterpå, hadde 160 i puls en liten periode der :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250227-185719~2.png
    Screenshot_20250227-185719~2.png
    395,5 KB · Visninger: 18
Skjønner godt den pulsen!! :nailbiting::nailbiting:

Hva sa tempen i dag? Kan det være du hadde en kort topp i går? Fint hvis du slapp unna de verste smertene :joyful:

Vi får se om den fortsetter oppover. Hadde så sykt vondt da jeg våknet idag, og så innmari oppblåst, så lurte litt på om det kan ha sluppet inatt/tidlig morgen :p bare så utålmodig etter å se om jeg er kommet over i dpoland/på vei over i dpoland :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250228-085657.png
    Screenshot_20250228-085657.png
    215,2 KB · Visninger: 12
Vi får se om den fortsetter oppover. Hadde så sykt vondt da jeg våknet idag, og så innmari oppblåst, så lurte litt på om det kan ha sluppet inatt/tidlig morgen :p bare så utålmodig etter å se om jeg er kommet over i dpoland/på vei over i dpoland :shy:
Den går iallefall oppover! Kan se ut som det kanskje slapp i natt, ja. Godt du har symptomer og tester, ellers kunne det sett ut som du er 2 dpo :laughing002 Håper du får tydelig økning i morgen :D

Den går iallefall oppover! Kan se ut som det kanskje slapp i natt, ja. Godt du har symptomer og tester, ellers kunne det sett ut som du er 2 dpo :laughing002 Håper du får tydelig økning i morgen :D
Blir spennende de neste dagene, ja :p føles til og fra som om el kan være idag også, så er skikkelig usikker :p

Jeg tror ikke jeg er i tvil lenger, for puppene gjør skikkelig vondt :shy:

Vedlegg

• Screenshot_20250301-085341.png
    Screenshot_20250301-085341.png
    234,7 KB · Visninger: 27
Idag har vært en tung dag, kjenner jeg. Vært i begravelse til onkel til min samboer (døde akutt pga hjertet da vi var på tur), og fikk skikkelig flashback til begravelsen til pappa og svoger til pappa (min onkel) som var med 8mnd mellomrom. Har ikke vært i en kirke siden da.
Onkel til min samboer besøkte oss for 1mnd siden, og uttrykket at han syntes vi skulle få oss en tredjemann :shy:

Jeg ser også frøkna som nærmer seg 9. Hun leker og herjer med fetteren sin på snart 3, og jeg ser at hun hadde blitt en god storesøster (hun er jo storesøster allerede, men hun var 1,5 da hun ble det).
Sønnen vår har også lurt på når vi skal få baby i hus :shy:

Håper for deg :smiley-angelic001 :Heartpink

Fortsatt tidlig❤️

Hvordan ser tempe-grafen ut denne mnd?❤️

Helt håpløs :hilarious: makan til jojo tror jeg ikke jeg har hatt siden jeg begynte å tempe for 1,5år siden :shy:vi får se om lf holder seg på 11 dager denne pp også, mistenker at den kan bli kortere :shy:

Håper den spretter opp igjen :Heartpink

Nedtur! Veldig forvirret over syklus nå, har vært litt frustrert over temp som har hoppet opp og ned helt fra el. Ikveld begynte jeg å blø litt, sånn rødt blod og er bare 9dpo. Hvis dette er tr, så er syklusen min helt ute og kjøre etter å ha vært SÅ stabil over lengre tid :(

Vedlegg

• Screenshot_20250309-000122.png
    Screenshot_20250309-000122.png
    237,2 KB · Visninger: 15
Da regner jeg idag som cd1 da lett blødning begynte sent igår kveld, men idag blør jeg endel og mye menssmerter :( den kom to dager før tiden, så litt nedtur.

Så kjedelig det ble sånn denne gang :Heartred:confused: Du kan ikke få noe progesteron-støtte? Vet ikke om det kan være aktuelt?❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp