Må bare lufte noen tanker med UNN pikene

.
Ser ut som den lille spiren ikke har klart å klamre seg fast etter ferskinnsett i starten av februar. Torsdag kveld brun blødning, fredag friskt blod og smerter i korsryggen, i dag mere blod. Så er veldig innstilt på at dette ikke går tiltross for en svak positiv test på fredag. Føler jeg jobber mot kroppen ved å tilføre cyclogest, men jeg må vel vente med evt. avslutning av den til jeg får kontaktet UNN mandag. Lurer på hva deres erfaring er rundt om UNN vil at man skal fortsette på progesteron støttende inntil blodprøve er tatt? Jeg skal ikke ta blodprøve før slutten av neste uke og pga lang avstand får jeg mest sannsynlig ikke svar på denne før mandag uken etterpå. Syns det er lenge å vente, alt jeg vil er å komme i gang med ny runde. Er det slik at man må ha en pause syklus før neste runde? Hva er deres erfaring i forhold til hvor raskt man kan sette inn de som er fryst? Må en på mye kontroller ved innsett i naturlig syklus eller er det kun bare på selve innsettsdato man må til UNN?
I går var en skikkelig tung dag mentalt, tenkte mye på om dette er noe jeg virkelig har lyst å gå igjennom. Det er så tungt både fysisk og psykisk, også er det ingen garantier for at det blir noe.
I dag våknet jeg opp med et friskere mot, jeg kan ikke gi meg etter første runde. Vi har aldri vært så nære å oppnå en gravidtet på snart 2,5 år.
Kroppen er også mest sannsynlig litt i ulaget etter mye hormoner den siste tiden, i naturlig syklus skulle egentlig hatt mensen for 5-6 dager siden. Jeg var egentlig ganske inneforstått med at det er vanskelig å lykkes etter første innsett, men hadde selvfølgelig et lite håp. Sist men ikke minst tenker jeg at vi har veldig heldige som har fire 5-dagers på frys, blir nok en ny vurderingsrunde visst det ikke skulle bli noe ut av disse, men jeg krysser alt jeg har for at en av disse er gullegget

.