Ikke der og da på innsett, men i telefon i etterkant når jeg spurte om kvaliteten - da ringte bioingeniøren meg opp!Fikk du vite gradering i Tromsø? Jeg har ikke fått det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke der og da på innsett, men i telefon i etterkant når jeg spurte om kvaliteten - da ringte bioingeniøren meg opp!Fikk du vite gradering i Tromsø? Jeg har ikke fått det
Jeg spurte også, men fikk bare vite at det var to fine blastocyster, en litt liten.Ikke der og da på innsett, men i telefon i etterkant når jeg spurte om kvaliteten - da ringte bioingeniøren meg opp!
Så merkelig!Jeg spurte også, men fikk bare vite at det var to fine blastocyster, en litt liten.
Det er veldig lang tid å vente, men antar de har en grunn. Sannsynligvis vil de unngå å få positive svar som ender i kjemiske graviditeter. Jeg ville ringt dem og spurt om du kan slutte på progesteron siden du tester negativt. Jeg mener de bruker å si ja til sånt. En hjemmetest 15 dpo burde gitt positivt svar nå, så vil tro Tromsø stoler på detHei! er i gang med ivf i tromsø og syntes ventetid fra innsett til blodprøve er ekstremt lang, eller? har testet hjemme 12 dager etter å ha satt inn (15 dager etter uttak) og det er negativt.. men skal etter beskjed vente en uke til før blodprøve.. er det egentlig no sjangse lengre? De progesteron pillene er så slitsomme, at å gå på de en uke til for å kun utsette mensen føles så kjipt..
Jeg ringte dem da jeg testa negativt før sommerferien i fjor, og siden jeg hadde to tydelige negative tester 14 og 15 dpo, sa de at jeg bare kunne slutte på progesteron.Hei! er i gang med ivf i tromsø og syntes ventetid fra innsett til blodprøve er ekstremt lang, eller? har testet hjemme 12 dager etter å ha satt inn (15 dager etter uttak) og det er negativt.. men skal etter beskjed vente en uke til før blodprøve.. er det egentlig no sjangse lengre? De progesteron pillene er så slitsomme, at å gå på de en uke til for å kun utsette mensen føles så kjipt..

Gratulerer med positiv testTar man en eller to blodprøver av hcg på UNN? Neste uke skal jeg ta blodprøve og er så spent på resultatet.
Har fått positiv test hjemme og så langt ser det iallfall ut som det går riktig vei!![]()
hvis de er fornøyd med resultatet så trenger du bare ta den ene!Tusen takk!Gratulerer med positiv testhvis de er fornøyd med resultatet så trenger du bare ta den ene!
Okei det blir veldig spennende
.Krysser fingrene for degTusen takk!Okei det blir veldig spennende
.

I fjor var det fra midten av juni, tror jeg. Ring dem og spør, letteste måten å få svar, de ringer opp igjen kjaptNoen som vet når klinikken har sommerstengt?![]()
Ååh kanskje jeg får tatt ultralyd i uke 7 der daI fjor var det fra midten av juni, tror jeg. Ring dem og spør, letteste måten å få svar, de ringer opp igjen kjapt![]()
, tviler på at gynekologen her har åpent. Okei jeg skal høre med de neste uke når de ringer opp, hcg blodprøve på tirsdag
.Unn skal ha vel åpent hele sommeren og ultralyd for å bekrefte liv trenger du sikkert ikke ha på ivf-klinikkenÅåh kanskje jeg får tatt ultralyd i uke 7 der da, tviler på at gynekologen her har åpent. Okei jeg skal høre med de neste uke når de ringer opp, hcg blodprøve på tirsdag
.
Er du gravid? Gratulerer!!Ååh kanskje jeg får tatt ultralyd i uke 7 der da, tviler på at gynekologen her har åpent. Okei jeg skal høre med de neste uke når de ringer opp, hcg blodprøve på tirsdag
.

Tusen takkEr du gravid? Gratulerer!!![]()
. Foreløpig, venter på å ta blodprøve på tirsdag men har fått positive tester
.Når du får svar på blodprøven, vil du også få et skriv om at de ønsker at du skal ta ultralyd i uke 7 for å bekrefte liv. Hvis du bor i nærheten av Tromsø kan de sikkert henvise deg. Husker ikke om det var IVF-klinikken eller fastlege som henviste meg til ultralyd uke 7, men jeg hadde min på nærmeste sykehus som for vår del er Kirkenes.Tusen takk. Foreløpig, venter på å ta blodprøve på tirsdag men har fått positive tester
.
Jeg bor i Alta, så nærmeste blir vel for min del Hammerfest. Håper å kunne ta det hos lokal privat gynekolog men tviler på at det er åpent midt i fellesferien, jeg er i uke 7 i uke 29.Når du får svar på blodprøven, vil du også få et skriv om at de ønsker at du skal ta ultralyd i uke 7 for å bekrefte liv. Hvis du bor i nærheten av Tromsø kan de sikkert henvise deg. Husker ikke om det var IVF-klinikken eller fastlege som henviste meg til ultralyd uke 7, men jeg hadde min på nærmeste sykehus som for vår del er Kirkenes.
Av erfaring tar alt tusen år med post fra IVF-klinikken på UNN og de sender lite digitalt, så husk å spørre om absolutt alt du lurer på på telefonen. Jeg ringte dem mye, husker jeg.