Testene våre

Jeg fikk denne i går kveld , men i dag tidlig var den mye svakere . Sånn har det vært siden jeg fikk positiv på torsdag, de er sterkere på ettermiddag og kveld enn om morgenen. Er dette vanlig? :wideyed:
Har samme erfaring! Game changer å teste med SMU i stedet for FMU for min del. Går på do tidlig på morgenen (drikker ikke noe i mellomtiden) og tester på urinen når jeg står opp noen timer senere. Evt tisser når jeg står opp og tester litt etterpå, også uten å drikke noe særlig :)

Har samme erfaring! Game changer å teste med SMU i stedet for FMU for min del. Går på do tidlig på morgenen (drikker ikke noe i mellomtiden) og tester på urinen når jeg står opp noen timer senere. Evt tisser når jeg står opp og tester litt etterpå, også uten å drikke noe særlig :)
Det er SMU jeg testet på. Men den var fortsatt kjeeempesvak. Jeg la meg igjen etter første gang jeg tisset så jeg hadde ikke drukket noe heller. Merkelig

Fikk svar på HCG i dag - 38 :confused: :confused005
Sniker innom her. Du mener vel 38? For det finnes vel ikke minus…Flere som har hatt veldig treg/dårlig stigning etter fryseinnsett, slik at embryoet omtrent går litt i dvale ved fryseinnsett, at selv klinikker rundt om ikke har hatt troen. Så krysser fingrene for at det er det og at hcg stigningen øker som normalt, selv om det er i det nedre sjiktet❤ :) Har du fått time til oppfølging for å sjekke stigning?

Fikk svar på HCG i dag - 38 :confused: :confused005

(Tror det er en «tankestrek» og ikke minus)

Selv om 38 er i nedre sjiktet, så er det vel fortsatt innenfor normalen. Det som gir et mer avgjørende svar er hvor mye det øker på to dager. Jeg krysser fingrene for at det bare er litt treg økning nå i begynnelsen, og at du har fin økning neste blodprøve :smiley-angelic001 ❤️

Ble litt stressa over at symptomene mine ble mildere, mat smaker plutselig mer normalt og puppene er mye mindre ømme (vært ømme siden 5 DPO). Tok en test, så heldigvis greit ut :) 16 DPO/4+1. Ikke målt hcg enda, tenkte vente til legetimen min neste uke. Er det vanlig å måle ofte?IMG_4150.jpeg

Ble litt stressa over at symptomene mine ble mildere, mat smaker plutselig mer normalt og puppene er mye mindre ømme (vært ømme siden 5 DPO). Tok en test, så heldigvis greit ut :) 16 DPO/4+1. Ikke målt hcg enda, tenkte vente til legetimen min neste uke. Er det vanlig å måle ofte?Vis vedlegget 456286
Vanlig å måle ofte er det absolutt ikke. Tror de aller fleste (som ikke henger her) tar 1-2 graviditetstester også sier de seg fornøyd med det, uten engang å måle hcg :hilarious: Men vi som er ekstra bekymret, henger her (og hørt mye erfaringer på godt eller vondt) eller bare generelt har spesiell interesse av det ++ gjør litt mer ut av det. Du trenger ikke henge deg på «galskapen» om du har roen. Jeg personlig bekymrer meg nok litt mer enn jeg trenger, og hadde en del smerter/ubehag som gjorde at jeg følte for å sjekke, også ballet det litt på seg fordi jeg syntes jeg hadde usedvanlig høy hcg:hilarious: Du kan helt fint vente til neste uke om du ikke klør i fingrene eller ikke har noen «problemer/bekymringer». Tenker jeg da

Noen andre som nesten ikke får strek på metode sine tidlig tester? (4+0) Testet positivt siden torsdag.

Vedlegg

• IMG_3477.jpeg
    IMG_3477.jpeg
    949,1 KB · Visninger: 17
Nå har denne tørket da men. Også tidlig test… Begge testene i dag er tatt på ettermiddag/kveld. Tisser jo annenhver time minst så vet ikke hvor konsentrert det rekker å bli..

Vedlegg

• IMG_3482.jpeg
    IMG_3482.jpeg
    630,9 KB · Visninger: 5
Back
Topp