Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvor langt er dere på vei når dere tar første tul? Hadde egentlig tenkt å vente til uke 12/offentlig, men er så miserabel med kvalmen at jeg trenger et lystpunkt kjenner jeg. Se at det er en god grunn til det. Og dobbeltsjekke st det ikke er tvillinger, siden jeg er så kvalm så tidlig![]()

Jeg er også rundt 6+3/6+4 som @Vifårse overHvor langt er dere på vei når dere tar første tul? Hadde egentlig tenkt å vente til uke 12/offentlig, men er så miserabel med kvalmen at jeg trenger et lystpunkt kjenner jeg. Se at det er en god grunn til det. Og dobbeltsjekke st det ikke er tvillinger, siden jeg er så kvalm så tidlig![]()

Jeg er kun 6+3 på vei når jeg skal ha. Kunne tenke meg å egentlig vente minst en uke til, men jeg vil helst ta den i helgen i tilfelle dårlig beskjed, og de hadde ingen ledige timer helgene etter neste![]()
Takk for svarJeg er også rundt 6+3/6+4 som @Vifårse overgynekologen som ville ha oss inn da. Skjønner godt du ønsker ultralyd som et lite lyspunkt
![]()
Det blir veldig spennende å høre!!Hvor holder du til?Hvor tar dere? Noen å anbefale?

AkershusHvor holder du til?![]()
Akershus![]()

Oslo jordmor- og ultralydklinikk eller hos Aage Huseby på Oslo City LegesenterAkershus![]()