Hvor langt er du på vei i dag? ⭐️

Ja, IVF da også. Trist å høre at du har mistet, vi hadde en SA før første barnet, og en SA og en MA på søskenforsøket nå. Og en del negative innsett, embryo nr 12 totalt nå. Så ganske nervepirrende om denne fortsetter å utvikle seg som den skal :nailbiting:
Trist å lese at du også har hatt en tøff vei. Ja, det er noen veldig nervepirrende uker fremover nå! Målet i førsteomgang er å komme til 5+0 med normal dobling av hcg. Det har jeg aldri gjort før. Nå håper jeg veldig at det blir november-babyer for oss alle :Heartred:Heartred Hvor gammel er første barnet? :happy:

Trist å lese at du også har hatt en tøff vei. Ja, det er noen veldig nervepirrende uker fremover nå! Målet i førsteomgang er å komme til 5+0 med normal dobling av hcg. Det har jeg aldri gjort før. Nå håper jeg veldig at det blir november-babyer for oss alle :Heartred:Heartred Hvor gammel er første barnet? :happy:
Krysser fingre for oss alle! ❤️ Første blir 3 år i løpet av våren nå

Samme her, 4+0 :)
Så at du skrev termin 17.11 på terminlista. Min termin er 19.11. Hvordan funker dette egentlig? Jeg trodde 14 dpo = 4+0 jeg :laughing002
Er det du eller jeg som har feil? Eller er det mulig å være like langt på vei men ulike termin? :laughing002

Så at du skrev termin 17.11 på terminlista. Min termin er 19.11. Hvordan funker dette egentlig? Jeg trodde 14 dpo = 4+0 jeg :laughing002
Er det du eller jeg som har feil? Eller er det mulig å være like langt på vei men ulike termin? :laughing002
Kommer an på sykluslengde og slikt også. Noen har 28 og noen har 34 dager fks, så regner med dere har ulik lengde bare:)

Kommer an på sykluslengde og slikt også. Noen har 28 og noen har 34 dager fks, så regner med dere har ulik lengde bare:)
Takk for oppklaring! Ja, jeg er gravid med ivf, og der regnes det at eggløsning skjer på dag 14. Satte inn en blastocyst 5 dager etter eggløsning og var 2+5 på innsettsdagen da :happy:

Har ikke peiling :laughing002 Får forskjellig termin overalt så jeg fulgte bare Flo-appen hvor jeg har logget mens og eggløsning. Men syklusen svinger litt, vet jeg hadde eggløsning på syklusdag 13. ChatGPT sier denne syklusen var 26 dager, Flo sier 28 :think005

Back
Topp