Hvor langt er du på vei i dag? ⭐️

Hvordan har folk så god kontroll? Imponert!
Her er jeg mellom 4 uker og 5+5 :) Usikker på om jeg skal forholde meg til menstermin når clearblue fortsatt viser 1-2 :)

Hvordan har folk så god kontroll? Imponert!
Her er jeg mellom 4 uker og 5+5 :) Usikker på om jeg skal forholde meg til menstermin når clearblue fortsatt viser 1-2 :)
Mange av oss har brukt strimler for el, temping,ivf eller fulgt opp av leger e.l, eller registrert mensen datoer i apper, og da er det lettere å ha kontroll! Da er det bare å putte inn el dato eller mens dato i for eksempel Nørs, Preggers, Preglife e.l som gjør beregningen for deg. Vet du når eggløsning var eller mensen? Hvis ikke kan det bli litt vanskelig å vite før ultralyd ja :laughing002

Edit: ser nå at du skrev menstermin, om du vet mens så har du jo en god indikasjon på hvor langt du er på vei om du registrerer det i en app.

Last edited:
Mange av oss har brukt strimler for el, temping eller fulgt opp av leger e.l, eller registrert mensen datoer i apper, og da er det lettere å ha kontroll! Da er det bare å putte inn el dato eller mens dato i for eksempel Nørs, Preggers, Preglife e.l som gjør beregningen for deg. Vet du når eggløsning var eller mensen? Hvis ikke kan det bli litt vanskelig å vite før ultralyd ja :laughing002

Edit: ser nå at du skrev menstermin, om du vet mens så har du jo en god indikasjon på hvor langt du er på vei.
Hehe, ja, ser den! Jeg har notert meg når jeg har hatt mens, det var 25. Januar, men det stemmer ikke med menstermin asså. Må nok pent vente til ultralyden. I mellomtiden så gjetter jeg at jeg er 4+5 :P Trooor jeg hadde eggløsning 15.2, men stor usikkerhet der.

(Skulle egentlig hatt 8.2).

Hehe, ja, ser den! Jeg har notert meg når jeg har hatt mens, det var 25. Januar, men det stemmer ikke med menstermin asså. Må nok pent vente til ultralyden. I mellomtiden så gjetter jeg at jeg er 4+5 :P Trooor jeg hadde eggløsning 15.2, men stor usikkerhet der.

(Skulle egentlig hatt 8.2).
Samme mensdag som meg! Men jeg hadde bekreftet el 07.02 natt til 08.02 da. Blir spennende å se hva ultralyd sier dog da jeg har noe uregelmessig syklus, så kan egentlig bli satt både fremover og bakover på tul:hilarious:

Samme mensdag som meg! Men jeg hadde bekreftet el 07.02 natt til 08.02 da. Blir spennende å se hva ultralyd sier dog da jeg har noe uregelmessig syklus, så kan egentlig bli satt både fremover og bakover på tul:hilarious:
Tror jeg blir satt tilbake :P Men vi får se! Spennende! Morsomt med samme mensdag :P haha

Iom at legen slavisk følger menstermin så velger jeg også å gjøre det frem til ul. Så er da 4+5 i dag

Back
Topp