Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange av oss har brukt strimler for el, temping,ivf eller fulgt opp av leger e.l, eller registrert mensen datoer i apper, og da er det lettere å ha kontroll! Da er det bare å putte inn el dato eller mens dato i for eksempel Nørs, Preggers, Preglife e.l som gjør beregningen for deg. Vet du når eggløsning var eller mensen? Hvis ikke kan det bli litt vanskelig å vite før ultralyd jaHvordan har folk så god kontroll? Imponert!
Her er jeg mellom 4 uker og 5+5Usikker på om jeg skal forholde meg til menstermin når clearblue fortsatt viser 1-2
![]()
Hehe, ja, ser den! Jeg har notert meg når jeg har hatt mens, det var 25. Januar, men det stemmer ikke med menstermin asså. Må nok pent vente til ultralyden. I mellomtiden så gjetter jeg at jeg er 4+5Mange av oss har brukt strimler for el, temping eller fulgt opp av leger e.l, eller registrert mensen datoer i apper, og da er det lettere å ha kontroll! Da er det bare å putte inn el dato eller mens dato i for eksempel Nørs, Preggers, Preglife e.l som gjør beregningen for deg. Vet du når eggløsning var eller mensen? Hvis ikke kan det bli litt vanskelig å vite før ultralyd ja
Edit: ser nå at du skrev menstermin, om du vet mens så har du jo en god indikasjon på hvor langt du er på vei.
IvfHvordan har folk så god kontroll? Imponert!
Her er jeg mellom 4 uker og 5+5Usikker på om jeg skal forholde meg til menstermin når clearblue fortsatt viser 1-2
![]()
Ja, da vet man jo med sikkerhetIvf
6+1 i dag!
Samme mensdag som meg! Men jeg hadde bekreftet el 07.02 natt til 08.02 da. Blir spennende å se hva ultralyd sier dog da jeg har noe uregelmessig syklus, så kan egentlig bli satt både fremover og bakover på tulHehe, ja, ser den! Jeg har notert meg når jeg har hatt mens, det var 25. Januar, men det stemmer ikke med menstermin asså. Må nok pent vente til ultralyden. I mellomtiden så gjetter jeg at jeg er 4+5Trooor jeg hadde eggløsning 15.2, men stor usikkerhet der.
(Skulle egentlig hatt 8.2).
Tror jeg blir satt tilbakeSamme mensdag som meg! Men jeg hadde bekreftet el 07.02 natt til 08.02 da. Blir spennende å se hva ultralyd sier dog da jeg har noe uregelmessig syklus, så kan egentlig bli satt både fremover og bakover på tul![]()
Ivf her ogsåHvordan har folk så god kontroll? Imponert!
![]()