Kinesisk fødselskart

Frostbite

Virgo and moon child ☾
Himmelbarn
♡ Babymais2026 ♡
Babyverdens skriver:
Kinesisk fødselskart viser om det blir gutt eller jente. Det kinesiske fødselskartet tar utgangspunkt i hvor gammel moren var da barnet ble unnfanget og måneden unnfangelsen fant sted. Kartet skal være laget av en kinesisk vitenskapsmann for 700 år siden og funnet i en kongelig grav. Originalen finnes i vitenskapsinstituttet i Beijing. Det sies at kartet skal stemme i 99% av tilfellene.

Bruksanvisning:
Finn alderen din da barnet ble unnfanget på den loddrette linjen og måneden unnfangelsen fant sted på den horisontale. Der linjene møtes finner du barnets kjønn. Husk at unnfangelsen finner sted to uker før forventet menstruasjon, eller når det regnes at du er to uker på vei i svangerskapet.

Kinesisk_fodselskart1.jpeg

I følge kartet havner jeg på 32 år + februar = jente :shy:

Jente her også, men det sa den sist for den lille gutten min :hilarious: Føler veldig sterkt at jeg er ment for å være guttemamma!

Gutt her, det hadde vært kjekt for minste, så vokser de opp med mye av de samme interessene :knegg: Jeg har ett par i flokken som er gutt/jente med samme aldersspenn som det blir mellom minste og denne babyen, og hun var ikke så interessert i hans obsessions med traktorer og biler :hilarious:

Har ellers tre av hver, så dette blir en utjevningskandidat!

Jente i følge kartet der. Min første skulle bli gutt ifølge alt av sånne fødselskart/pendel/natrontriks etc. Det ble en jente :laughing002

Gutt her!:Heartblue Nesten bare gutter på mannens side av familien, og nesten bare jenter på min. Så blir spennende å se. Noen som har tatt natron/bruse testen før, og hvordan ble resultatet? Og hvor langt på vei må man være? Ser for meg at man hvert fall må forbi 5-6 uker siden alle embryoer er jenter frem til rundt dette?

Gutt her!:Heartblue Nesten bare gutter på mannens side av familien, og nesten bare jenter på min. Så blir spennende å se. Noen som har tatt natron/bruse testen før, og hvordan ble resultatet? Og hvor langt på vei må man være? Ser for meg at man hvert fall må forbi 5-6 uker siden alle embryoer er jenter frem til rundt dette?
Jeg prøvde det forrige svangerskap. Fikk resultat som sa gutt, men det ble en jente Husker ikke hvor langt på vei man må være.

31+februar= jente. Det stemte ikke sist, men krysser fingrene nå!

Jente. Håper det! Fødselskartet var korrekt sist :hilarious:

Back
Topp