Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler disse kanskje kan hjelpe deg litt på tankekjøret med at du drar ned stemningen i gruppa, for det gjør du ikke @Juletre34
men likevel... føler jeg bare lurer meg selv gang på gang og at jeg egentlig vet innerst inne at dette ikke vil gå. Men jeg MÅ prøve å være litt mer optimistisk. Vi får se hvordan dette går...Kjære deg, det er akkurat dette gruppen her er til, å lose hverandre gjennom de tøffe nedturene. Det er da vi trenger samholdet mest, ikke når vi lykkes og ting går rett vei!Sorry, føler jeg drar ned hele stemninga i gruppa om dagen... Nå sitter jeg og griner i sofaen vår hjemme alene. Tenker på at vi må begynne på nytt igjen og at det blir enda en ny runde med Cyclogest og alt styret. Og det er jo bare bagateller, men syns det går så ut over intimiteten mellom meg og mannen (beklager hvis noen syns det er tmi). Det er begrenset hvor fin og bra man føler seg når man går med det klissete nedentil hver dag i ukesvis. Hver kveld man legger seg og hver dag man står opp..
Jeg hater egentlig at jeg fikk glede meg i et helt døgn. Samtidig som jeg syns det er fint å vite at det prøvde.. Jeg rakk å tenke på storesøstergenser og se om det var ledig ultralydtimer i byen vår. Jeg rakk å vindusshoppe på nettbutikker etter babyklær... Jeg vet jo at det er mange som har mistet mye senere enn oss (hvis man i det hele tatt kan kalle det mistet), men jeg er bare så lei meg i dag.. det føles som dette halve året har vært helt bortkastet. Jeg prøver å minne meg på at det er bare i en kort periode i livet, det går over og det blir bedre... Men akkurat i dag er det skikkelig vondt...
Ååh det er så sårt og vondtSorry, føler jeg drar ned hele stemninga i gruppa om dagen... Nå sitter jeg og griner i sofaen vår hjemme alene. Tenker på at vi må begynne på nytt igjen og at det blir enda en ny runde med Cyclogest og alt styret. Og det er jo bare bagateller, men syns det går så ut over intimiteten mellom meg og mannen (beklager hvis noen syns det er tmi). Det er begrenset hvor fin og bra man føler seg når man går med det klissete nedentil hver dag i ukesvis. Hver kveld man legger seg og hver dag man står opp..
Jeg hater egentlig at jeg fikk glede meg i et helt døgn. Samtidig som jeg syns det er fint å vite at det prøvde.. Jeg rakk å tenke på storesøstergenser og se om det var ledig ultralydtimer i byen vår. Jeg rakk å vindusshoppe på nettbutikker etter babyklær... Jeg vet jo at det er mange som har mistet mye senere enn oss (hvis man i det hele tatt kan kalle det mistet), men jeg er bare så lei meg i dag.. det føles som dette halve året har vært helt bortkastet. Jeg prøver å minne meg på at det er bare i en kort periode i livet, det går over og det blir bedre... Men akkurat i dag er det skikkelig vondt...

føler med deg. Det er helt lov til å deppe og være lei seg, du har jo håpt og trodd at det gikk. Da er det klart skuffelsen blir stor. Nå har du jo heldigvis et på frys, så det er ikke så lenge til du kan sette inn igjen? Og da kan det jo hende at det plutselig sitter
. God klem til deg.Det er fortsatt veldig tidlig, jeg krysser alt jeg harI dag tidlig var det helt blank test for meg... jeg vet jo morgenurinen ikke er noe bra testeurin for meg siden jeg tisser igjennom hele natta..men likevel... føler jeg bare lurer meg selv gang på gang og at jeg egentlig vet innerst inne at dette ikke vil gå. Men jeg MÅ prøve å være litt mer optimistisk. Vi får se hvordan dette går...
På vei til innsett nå!
Jippii! Lykke tilPå vei til innsett nå!Håper at alt går som det skal og du kan sette meg på «ruger» om en times tid. Har ikke blitt kontaktet av klinikken, så regner med at det betyr at embryoet tålte opptiningen.

Ja, jeg kan nå settes på ruger
så er det bare å pine seg gjennom ventingen som hører med, og prøve å utsette testingen lengst mulig
Hurra!!Ja, jeg kan nå settes på rugerså er det bare å pine seg gjennom ventingen som hører med, og prøve å utsette testingen lengst mulig
![]()

Yay! Gøy at vi er så likt: samme alder, samme barn, samme medisiner og samme innsettdag. Håper for oss beggeJa, jeg kan nå settes på rugerså er det bare å pine seg gjennom ventingen som hører med, og prøve å utsette testingen lengst mulig
![]()
Å nei, jeg tenkte faktisk på deg istad og hvordan det går med deg.Fikk beskjed om at hcg var målt til 69, 15 dager etter innsett av blasto. Å at dette ikke er forenlig med liv. Er det virkelig sant? Kan en virkelig se det utifra en måling?
Hadde jo et ørlite håp nå som blødningen har stoppet. Får uansett ta ny blodprøve i morgen, men trolig går dette altså ikke bra..
Sender klemmerFikk beskjed om at hcg var målt til 69, 15 dager etter innsett av blasto. Å at dette ikke er forenlig med liv. Er det virkelig sant? Kan en virkelig se det utifra en måling?
Hadde jo et ørlite håp nå som blødningen har stoppet. Får uansett ta ny blodprøve i morgen, men trolig går dette altså ikke bra..
Så forferdelig beskjed å få. Føler virkelig med degFikk beskjed om at hcg var målt til 69, 15 dager etter innsett av blasto. Å at dette ikke er forenlig med liv. Er det virkelig sant? Kan en virkelig se det utifra en måling?
Det høres dessverre riktig ut at den verdien på 20 dpo tilsier at du er i ferd med å miste. Verdien skal være rundt 100 på 14 dpo og doble seg annenhver dag etter det.
3.mars er jo ikke så lenge til. 1.mars er jo lørdag neste uke..Jeg kan settes på ruger! Embryoet så like fint ut, og ble satt inn uten noe trøbbel. Cysten på høyre eggstokk var også borte. Fikk blodprøvedag så sent som 3. marsSå da er det bare å smøre seg med tålmodighet.
Jeg fikk med rekvisjon så jeg kan ta på sykehuset her og får svar på fürstDere som tar blodprøve, tar dere på klinikk eller hos fastlegen? Jeg fikk ikke noe info om dette når jeg satte inn![]()