Gamlemor venter på siste barn ❤️

Dette er jo babystrek! Tenk :woot: Gleder meg til å se digital bekreftelse i morgen, jeg har troen! ❤️

Fine dere :shy: :Heartred Så heldig jeg er, kommer inn her til heiing..

Måtte selvsagt ta en test før jeg la meg, vært noen timer uten :bag::hilarious: Begynte nå på pose 1 av 2 med titester i.. Så nå er det bare 19 igjen :bag::laughing002 Det betyr at jeg tar test over ti på ev dag eller halvannen kanskje. Pluss to digitale, et par eBay tester og ev eggløsningstest :knegg::laughing002

Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal ta digital på urin 1 eller 2.. Evt begge om den ikke slår ut på den første :hilarious::knegg::laughing002:bag:

Kveldens test uten blits :Heartred

Vis vedlegget 454890
Åhhh, den er jo tydelig sterkere allerede jo :wav Gratulerer:shy::Heartpink Dette lover altså så godt!!!

20250217_080337.jpg

Gratulerer så mye med spiren, kjære du- endelig satt den :wav :love017 :binkybaby :gen014 :hug007 :dummy1: :dummy: :love7 :smiley-bounce012 :smiley-bounce015:dance008:gen014:cool05

Gratulerer så mye ❤️ endelig satt den for deg også :woot: Og helt på egenhånd, fantastisk!

Hurraaaa!! :talk017
Gratulerer så mye med spiren :love7:love7

Gratulerer sååååååå mye :smiley-bounce016 For en nydelig melding og vokne til:Heartbigred

Men, bare av nysgjerrighet. Den kommende gynekologen timen kan du jo bare fortsette å ha. Bare ring og si at du er gravid og at du vil ha den med tanke på UL? :happy:

Gravid uke 3+3 (3+2 menstermin)

Herregud, nå måtte jeg finne kalkulatorer og alt som var for å finne ut av 1) når er termin og 2) hvor langt er jeg på vei :laughing002 Skulle ikke tro dette var timet og planlagt, men greia er at jeg ikke har hatt lyst å finne disse detaljene fordi det blir så sårt. Men nå ER jeg jo gravid, ja tenk det! Vår lille mirakelbaby! Så liten sannsynlighet, og etter anbefaling om å komme i gang med IVF så raskt som mulig om vi ønsket en sjanse.. :shy:

Kan jo selvfølgelig ikke vite at det går bra, men jeg forholder meg til fakta og forskning - og per i dag er jeg graviiid!

Her er charten, temperaturen holder seg oppe! Når jeg så det i morges var jeg _helt_ sikker på at jeg var gravid, før jeg testet. For den hadde gått ned om det ikke hadde festet seg, bare streifet eller lignende.

Screenshot_20250217_133834_FF App.jpg

Jeg må le litt av meg selv, for jeg kjente det litt i går og, den der økte tissetrangen. Tenkte det vare var tilfeldig.. Men jeg drakk nesten ingenting i går, var på do to ganger like før jeg la meg. Og våknet etter tre timer og måtte på do.. Men jeg skulle jo teste, og kunne ikke gå på do klokken 3. Så prøvde å sove videre, våknet fem og da var det vondt fordi jeg måtte så på do :knegg::hilarious: prøvde ligge gnu litt, men umulig å få sove, og tortur å ligge kjenne på den følelsen hehe. Så halv seks ga jeg opp, gikk på badet, tisset i koppen.. Og så på testene, så på koppen, så på testene. Skal, skal ikke? :facepalm::nailbiting: Jeg endte opp med 'skal' :angelic::laughing002 Tok en strimmel, og tok så den digitale. Så sterk på strimmelen, ble glad, og tok med den digitale i senga under dyna. Så det kom opp gravid 1-2, og la den under puta til mannen :shy::Heartred Ble ikke noe mer søvn på meg forresten!

Terminen er forresten 3. November etter unnfangelsen, og 4. November etter mens.

For å oppsummere litt da, dette var pausemåneden etter Letrozol - jeg fikk eggløsning rekordtidlig! Aldri hatt så tidlig før. Hadde masse eggløsningsslim, maaasse - slengte det nesten bortover gulvet på et punkt når jeg svingte papiret opp for å se :knegg::bag: Det også helt annerledes for min del. Hadde ikke særlig eggløsningssmerter osv.

Vi hadde hadde sex natt til tirsdag og kl. 9 på torsdag, den dagen jeg fikk sterkest test (altså dagen før eggløsning). Eggløsning på fredag i følge teorien. Vi gjorde det faktisk i en annen stilling enn vi bruker, kanskje det var det som skulle til :hilarious::knegg::facepalm:

Har ikke hatt noen tegn, ikke noe som har vært annerledes.. Ingen rare drømmer, ikke nett trøtt en vanlig osv.

Godt at jeg fikk positiv test i dag, for var på verkstedet for å finne ut av en ulyd i den nye (brukte) bilen, måtte blir hvilken del vi skulle bestille. Det var en heller traurig happening.. På et punkt stod det FEM personer å pirket og så på den.. Så ble svett og litt uvel når sjefen kom å pratet med meg og lurte på om jeg var glad i bilen...... Vi må ut med over tredve tusen i alle fall. Så det litt i tenkeboksen på hva vi gjør. Det er halvparten av hva vi kjøpte bilen for..

Men kan ikke henge med hodet av den grunn, vi har opprettet mirakler på andre vis, universet bare prøve å utjevne :angelic::laughing002:facepalm:

Men, bare av nysgjerrighet. Den kommende gynekologen timen kan du jo bare fortsette å ha. Bare ring og si at du er gravid og at du vil ha den med tanke på UL? :happy:
Ja, godt spørsmål! Det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg skal ikke være negativ, men oddsen for å miste er jo større med alderen (og jeg har hatt en MA før).. Så jeg burde kanskje beholde timen litt til? Ringe å avbestille evt to uker før? Det blir rundt 1. Mai. Vet ikke om jeg har behov for ultralyd 19. Mai? Da er jeg evt en uke eller to unna ordinær ultralyd. Vet du om vi tilbys ultralyd om vi blir gravid?

Back
Topp