Det er strek på begge derSå spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
Ikke drukket, og tisset på nytt
Vi ser begge streken her! Digital sa ikke gravid, men får prøve igjen i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er strek på begge derSå spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
![]()
Haha ser den! Da er det kanskje verdt å legge inn noen aksjer i dag uansettJeg er tom for tester i dag, har ikke fått testet siden 20-tiden i går, og da var den plutselig av det litt sterkere slaget.. så må prøve å skaffe meg noen tester til, i tilfelle da?? Hadde vært dumt å misse en eventuell sjangs når vi har stått på sånn siste uka![]()
Føler sånn med deg (er med i -23klubben jeg også)! Masse sånne billige EL-tester fra babyplan så man kan teste ofte er løsningen minCD 19 i dag.. jeg har veldig uregelmessig syklus etter jeg fikk mensen tilbake etter fødsel. Det er derfor jeg begynte å ta el-tester fordi det er så vanskelig å si.. utenom at jeg alltid har veldig tydelig el-slim da. Dvs ikke denne runden.. og nå virker det som at det er over..
Føler sånn med deg (er med i -23klubben jeg også)! Masse sånne billige EL-tester fra babyplan så man kan teste ofte er løsningen min![]()

Når jeg får litt økning så gjør jeg det, for jeg har rask topp, så fort gjort å gå glipp av den!
Tester du flere ganger om dagen?
) - men skjer ikke EL alltid 14 dager før TR?Ooh se der ja! Men likevel rimelig positiv på alle testene på CD23Når jeg får litt økning så gjør jeg det, for jeg har rask topp, så fort gjort å gå glipp av den!
Ellers kjører jeg en test om dagen ganske lenge før forventa bare for å være sikker![]()

Ingen garanti for det dessverre! Tida etter EL, lutealfasen, er også individuell. Akkurat som tida før dessverreEt spørsmål her.. jeg tittet nemlig på listen over alle i IKM uke 9, og ser at de med IKM på samme dato har ulike datoer for EL.
Jeg skjønner meg jo ikke helt på dette, ref min frustrasjon over egen syklus og IKE (ikke kommende EL) - men skjer ikke EL 14 dager før TR?

Aah ja det maker jo sense.. gah blir kokko av detteIngen garanti for det dessverre! Tida etter EL, lutealfasen, er også individuell. Akkurat som tida før dessverre![]()

Jeg har en sånn skikkelig tullesyklus, men de siste gangene har jeg ligget på 33-34 dager. Så ikke gi opp håpetOoh se der ja! Men likevel rimelig positiv på alle testene på CD23
Hvor lang er syklusen din? El på cd23 gir meg håp!

Jeg ser absolutt på den blå hvertfallJeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO![]()
). Men satt på do og regnet at det car tolv timer siden, det KUNNE jo være
gir meg over av meg selv.
Men nå har jeg stått kl 6:30 en lørdagsmorgen og bare 'er det noe der? Er det ikke? Eller? Hæ? Har jeg så streksyn? Nei, det må være noe? Eller? Hæ?'
Hjelp?

Jeg har en sånn skikkelig tullesyklus, men de siste gangene har jeg ligget på 33-34 dager. Så ikke gi opp håpet![]()

Jaaa!!! Strek!!!Så spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
![]()
Vi har bare lagt inn to så dere er flinkere enn oss i det minsteHaha ser den! Da er det kanskje verdt å legge inn noen aksjer i dag uansett
Vi har jo ikke gjort så heftig innsats denne pp’en fordi jeg har vært så utmattet og ikke orket tanken på et sånt kjør som vi har gjort tidligereMen strategien med å vente på positiv El-test kjenner jeg at jeg angrer litt på nå.. har bare lagt inn 3 aksjer
![]()
Krysser fingrene 
Eller… 2 og en halv, det spørs hvor lenge spermiene leverVi har bare lagt inn to så dere er flinkere enn oss i det minsteKrysser fingrene
![]()

Haha åhhh ja samme herVi har bare lagt inn to så dere er flinkere enn oss i det minsteKrysser fingrene
![]()
Om dere får lagt inn nå så er jo det bra, da har det vært oppspart litt og kvaliteten bedre på innskuddetHaha ser den! Da er det kanskje verdt å legge inn noen aksjer i dag uansett
Vi har jo ikke gjort så heftig innsats denne pp’en fordi jeg har vært så utmattet og ikke orket tanken på et sånt kjør som vi har gjort tidligereMen strategien med å vente på positiv El-test kjenner jeg at jeg angrer litt på nå.. har bare lagt inn 3 aksjer
![]()
Så kjedelig når det blir sånnFikk el slim i går kveld og litt økning i dag syns jeg, ble ingen aksjer i torsdag eller i går, så må bli i dag, men gubben skal avgårde etter leggetid til minsten, så må få klemt det inn en plass i dagmine el tester går fort fra .30 til peak på en dag, også ned igjen dagen etter.
Vis vedlegget 454781
Vi tok en kjapp en i bod en gang, bare kvantitet foran kvalitet, bare for å levere og det kunne ikke vente til kvelden 
Det var jo helt perfekt, så godt timet!Der kom en blinkende smiley så da blir det kanskje eggløsning mandag daPasser perfekt med at mannen kommer hjem i kveld etter en ukes tur. Håper han ikke er for trøtt bare
![]()
Typisk altsåJeg er tom for tester i dag, har ikke fått testet siden 20-tiden i går, og da var den plutselig av det litt sterkere slaget.. så må prøve å skaffe meg noen tester til, i tilfelle da?? Hadde vært dumt å misse en eventuell sjangs når vi har stått på sånn siste uka![]()
Tror makesure har på vanlig butikk?