Jeg ser å på den blåSer jo at det ikke kommer fram her, men jeg mener jeg ser noe svakt, svakt på begge! Er 8 DPO i dag, og PP 11, med minimal sjanse for treff![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser å på den blåSer jo at det ikke kommer fram her, men jeg mener jeg ser noe svakt, svakt på begge! Er 8 DPO i dag, og PP 11, med minimal sjanse for treff![]()

mine el tester går fort fra .30 til peak på en dag, også ned igjen dagen etter. Jeg ser noe veldig svakt. Håper det blir noe merJeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO![]()
). Men satt på do og regnet at det car tolv timer siden, det KUNNE jo være
gir meg over av meg selv.
Men nå har jeg stått kl 6:30 en lørdagsmorgen og bare 'er det noe der? Er det ikke? Eller? Hæ? Har jeg så streksyn? Nei, det må være noe? Eller? Hæ?'
Hjelp?

Synes jeg ser på begge to fra i dag, og den nederste fra i gårJeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO![]()
Men nå har jeg stått kl 6:30 en lørdagsmorgen og bare 'er det noe der? Er det ikke? Eller? Hæ? Har jeg så streksyn? Nei, det må være noe? Eller? Hæ?'
Hjelp?

Her er det jo helt klart STREK!!!Så spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
Ikke drukket, og tisset på nytt
Vi ser begge streken her! Digital sa ikke gravid, men får prøve igjen i morgen
![]()
Ja nå synes den veldig tydelig! Spent på de neste dageneSå spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
![]()

Ja, ser den uten problemer uten lysJa nå synes den veldig tydelig! Spent på de neste dagene![]()
sykt!Oi den er jo tydeligere alleredeSå spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
![]()

Ahh skjønnervi gjør assistert befruktning. Så eg prøvde to ganger før nyttår men fant ut ved hjelp av dette forumet at kanskje lutealfasen var litt for kort. Så da ville jeg heller sjekke om det ble litt mer normalt noen sykluser. Forrige syklus var 6 dager lutealfase, så nå tipper jeg at den ender på 10 dager. Så da prøver vi neste måned.

Hvilken syklusdag er du på i dag? Og når pleier du å få el?Nok en negativ dag.. skjønner ikke dette..
Synes også jeg ser strek! Åhh det hadde jo vært fantastisk om det nå sitter en liten spire!Så spennende at dere ser! Er liksom bare skygger, men kan ikke forvente mer 8 DPO
![]()

CD 19 i dag.. jeg har veldig uregelmessig syklus etter jeg fikk mensen tilbake etter fødsel. Det er derfor jeg begynte å ta el-tester fordi det er så vanskelig å si.. utenom at jeg alltid har veldig tydelig el-slim da. Dvs ikke denne runden.. og nå virker det som at det er over..Hvilken syklusdag er du på i dag? Og når pleier du å få el?
Den kan bli positiv senere i dagNok en negativ dag.. skjønner ikke dette..

DU er positivDen kan bli positiv senere i dag![]()

Jeg ser absolutt noe på den blå der!Jeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO![]()
Hjelp?

Jeg er tom for tester i dag, har ikke fått testet siden 20-tiden i går, og da var den plutselig av det litt sterkere slaget.. så må prøve å skaffe meg noen tester til, i tilfelle da?? Hadde vært dumt å misse en eventuell sjangs når vi har stått på sånn siste ukaDU er positiv
Takk - det er godt å ha noen som drar en opp av negative tanker for du har helt rett..
Jeg blir sånn jaja, da var denne pp’en kjørt og det eneste spennende blir å få fasiten på når EL faktisk var når TR kommer.. i all passiv aggresjon som finnes![]()

Forstår deg godt der ja, vanskelig å slutte å teste i tilfelle den skulle komme.Takk for svar, tenkte å prøve siste ELtesten jeg hadde i kveld nå, da syns jeg streken plutselig var sterkere igjen… selv om det er to dager over i «teorien»… ahhh hvis eggløsningen har tenkt å komme flere dager over kan jeg jo ikke slutte å teste nå??Nei gudameg
Men ja, det så jo bare helt fantastisk ut hos deg nå daHeiaheia!