❤️ IKM uke 9 ❤️

Så rart.. kan man da stole på disse testene? Eller har vi ikke EL denne syklusen liksom..?

Jeg kjente litt murringer på venstresiden i går.. men har hatt mye mindre slim enn jeg vanligvis pleier å ha.. hva med deg?
Jeg tror man kan stole på testene, men som det nevnes har noen veldig kort topp (og andre over flere dager igjen), så er du en av det med kort topp så kan du gå glipp av den. Det er nødvendig med en viss god mengde LH for at egget skal komme seg ut av folikkelen, og det er så lite i oss fra før, og testene så følsomme at det fanger de opp. Om man bare tester på rett tid :hilarious:

Heihei!

Måtte bare fortella at eg fekk positiv strimmel i dag, wee.. da er eggløsning i morgen på cd 17. så da trur vi at vi prøver neste mnd.

Forrige syklus kom den cd 20.

Lykke til dåkke i dpo og dåkke som venter på eggløsning.

Heihei!

Måtte bare fortella at eg fekk positiv strimmel i dag, wee.. da er eggløsning i morgen på cd 17. så da trur vi at vi prøver neste mnd.

Så spennende at syklusen begynner å ordne seg :hello2 :Heartred

Så morsomt at du følger med, det er jo litt stas da! Håper noen av oss her inne kan åpne forumet :Heartred

Jeg holder meg helt unna alt av å finne termin om jeg blir gravid denne syklusen, eller lese på gravidforumet osv. Synes det er så kjipt om det ikke blir :hilarious: :shy: Men vet at jeg får termin ca samtidig som denne barnet her om vi blitt gravid nå, for hadde eggløsning ca på samme dag :laughing002 Men vi har ikke mer en 2-3 % sjanse til å bli gravid (om så mye) , så vi venter liksom ikke på at det "bare skal gå" som mange andre kan, de fleste som prøver blir gravide i løpet av et år :sorry:
Skjønner det ikke er like trivelig å snike i terminforumene når man har prøvd så lenge som dere har nå, og med oddsene ganske i mot dere :arghh: Jeg orker ikke snoke der de gangene TR har kommet - da skygger jeg unna, frem til jeg får nytt pågangsmot når TR er ferdig :shy::hilarious:

Men da har jeg underveis i prøveperioden gitt meg selv forhåpninger om å kunne ta en del av den og den gruppa, for så at det faller i grus når TR kommer - Så veldig godt for psyken er det nok ikke :hilarious:

Heihei!

Bare av nysgjerrighet, hva gjør at dere venter til neste måned? Er selv på cd 18, og muligens EL nå til helgen.. :smiley-ashamed008

Skjønner det ikke er like trivelig å snike i terminforumene når man har prøvd så lenge som dere har nå, og med oddsene ganske i mot dere :arghh: Jeg orker ikke snoke der de gangene TR har kommet - da skygger jeg unna, frem til jeg får nytt pågangsmot når TR er ferdig :shy::hilarious:

Men da har jeg underveis i prøveperioden gitt meg selv forhåpninger om å kunne ta en del av den og den gruppa, for så at det faller i grus når TR kommer - Så veldig godt for psyken er det nok ikke :hilarious:
Jeg har troa på deg da, dere ordner seg snart :love7

Si i fra når november er oppe da! Kanskje jeg heller skulle finne glede i andre, slik jeg gjør her, selv om det nødvendigvis ikke blir meg igjen :)

Mine har vært veldig svake først også tok det seg opp akkurat i den tida det skulle. Håper du også får høye streker eller at det bare er dårlig fargestoff i dine sånn at du har EL❤️

Håper så inderlig på det selv, gyn mente også at jeg skulle ha EL rundt den tida her. Så nå krysses alt bortsett fra beina :smiley-angelic001 Men han sa også at jeg kanskje ikke ble det denne syklusen pga grumset som er igjen, selv om han også virka positiv til at det ville klaffe nå
Takk for svar, tenkte å prøve siste ELtesten jeg hadde i kveld nå, da syns jeg streken plutselig var sterkere igjen… selv om det er to dager over i «teorien»… ahhh hvis eggløsningen har tenkt å komme flere dager over kan jeg jo ikke slutte å teste nå?? :facepalm: Nei gudameg

Men ja, det så jo bare helt fantastisk ut hos deg nå da :woot: Heiaheia!

Jeg tror man kan stole på testene, men som det nevnes har noen veldig kort topp (og andre over flere dager igjen), så er du en av det med kort topp så kan du gå glipp av den. Det er nødvendig med en viss god mengde LH for at egget skal komme seg ut av folikkelen, og det er så lite i oss fra før, og testene så følsomme at det fanger de opp. Om man bare tester på rett tid :hilarious:
Takk for litt utdyping, her var det flere ting å ta tak i og gruble over :hilarious: Det skal ikke bare være bare-bare skjønner jeg nå :meh:

Bare av nysgjerrighet, hva gjør at dere venter til neste måned? Er selv på cd 18, og muligens EL nå til helgen.. :smiley-ashamed008
vi gjør assistert befruktning. Så eg prøvde to ganger før nyttår men fant ut ved hjelp av dette forumet at kanskje lutealfasen var litt for kort. Så da ville jeg heller sjekke om det ble litt mer normalt noen sykluser. Forrige syklus var 6 dager lutealfase, så nå tipper jeg at den ender på 10 dager. Så da prøver vi neste måned.

vi gjør assistert befruktning. Så eg prøvde to ganger før nyttår men fant ut ved hjelp av dette forumet at kanskje lutealfasen var litt for kort. Så da ville jeg heller sjekke om det ble litt mer normalt noen sykluser. Forrige syklus var 6 dager lutealfase, så nå tipper jeg at den ender på 10 dager. Så da prøver vi neste måned.
Fødte i mai 2024 så syklusen var/er vel ikke helt normal enda. Ammer også en gong del så

Jeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO :hilarious: :bag:). Men satt på do og regnet at det car tolv timer siden, det KUNNE jo være :laughing002 gir meg over av meg selv.

Men nå har jeg stått kl 6:30 en lørdagsmorgen og bare 'er det noe der? Er det ikke? Eller? Hæ? Har jeg så streksyn? Nei, det må være noe? Eller? Hæ?' :knegg::bookworm:

Hjelp?

Vedlegg

• 20250215_065406.jpg
    20250215_065406.jpg
    1,3 MB · Visninger: 95
  • 20250215_064542.jpg
    20250215_064542.jpg
    1,3 MB · Visninger: 97
Jeg skulle egentlig ikke teste (testet nemlig en tredje gang i går på 7 DPO :hilarious: :bag:). Men satt på do og regnet at det car tolv timer siden, det KUNNE jo være :laughing002 gir meg over av meg selv.

Men nå har jeg stått kl 6:30 en lørdagsmorgen og bare 'er det noe der? Er det ikke? Eller? Hæ? Har jeg så streksyn? Nei, det må være noe? Eller? Hæ?' :knegg::bookworm:

Hjelp?
Jeg så på de forrige du la ut og, men ville ikke si noe siden streksynet mitt er litt tullete. Men ser på disse og. Håper de utvikler seg til å bli sterke og fine streker

Back
Topp