❤️ IKM uke 9 ❤️

Ble ingen aksjer i går da samboer hadde sovna når jeg kom hjem fra fotballtrening :banghead:
Så håper at det holder med siste aksjelegging onsdagen og da i dag på EL dagen:angelic:

Legger ved bilde av testene, ble heldigvis en fin stigning og utrolig gøy å ha EL på valentines❤️
Så stas, tenk om det blir Valentines baby :Heartred

Ingen EL i sikte..

Vedlegg

• IMG_4021.jpeg
    IMG_4021.jpeg
    456,2 KB · Visninger: 47
Snorkfrøken85 - 39 - B2 - PP6 (etter MA i august) - EL 15/2 - IKM 1/3

Drister meg til å melde meg inn her, har masse eggløsningsslim og nesten positive tester! Med pcos er det jo aldri så lett å vite nøyaktig når ting skjer, så kan være jeg må hoppe over til uke 10!
Velkommen til oss! Så mange gode tegn, høres jo veldig positivt ut!

En liten sidenote: i dag kan i teorien novemberforumet bli åpnet! De som i dag er 9 DPO, vil ut i fra eggløsning ha termin 1. november, om de er gravide :hilarious:
Ikke bare har jeg telt ned dager til egen eggløsning og nå telle dager til jeg kan teste - jeg må også telle dager til når termingruppen jeg forhåpentligvis kan bli en del av åpner :hilarious::dummy:

Last edited:
Ble ingen aksjer i går da samboer hadde sovna når jeg kom hjem fra fotballtrening :banghead:
Så håper at det holder med siste aksjelegging onsdagen og da i dag på EL dagen:angelic:

Legger ved bilde av testene, ble heldigvis en fin stigning og utrolig gøy å ha EL på valentines❤️
Herlighet så sterke dine tester er! Heldige :woot: Her har alle mine vært som den første din :bag: og nå enda svakere, krysser fingrene for dere nå :dummy:

Ikke fått noe særlig på disse testene jeg heller, prøvde de for første gang denne runden. Hadde du hatt noen EL-symptomer?
Så rart.. kan man da stole på disse testene? Eller har vi ikke EL denne syklusen liksom..?

Jeg kjente litt murringer på venstresiden i går.. men har hatt mye mindre slim enn jeg vanligvis pleier å ha.. hva med deg?

Kan jeg melde meg inn her om så bare for noen dager, til jeg eventuelt må flytte over til ikm uke 10? Smile

Snøfnugg1515 - 40 - B1 - PP1 (etter MA) - EL 16/2 IKM 2/3

Flytter over fra uke 8 da jeg ENDELIG fikk første el slimet i dag denne syklusen, cd 23 etter MA. El testene er fortsatt negative men da håper jeg at el kommer om noen dager så vi får prøvd oss på nytt :smiley-angelic001

Kan jeg melde meg inn her om så bare for noen dager, til jeg eventuelt må flytte over til ikm uke 10? Smile

Snøfnugg1515 - 40 - B1 - PP1 (etter MA) - EL 16/2 IKM 2/3

Flytter over fra uke 8 da jeg ENDELIG fikk første el slimet i dag denne syklusen, cd 23 etter MA. El testene er fortsatt negative men da håper jeg at el kommer om noen dager så vi får prøvd oss på nytt :smiley-angelic001
Velkommen til oss, og så trist at du opplevde en MA :sad010 :Heartred

:hilarious: En liten sidenote: i dag kan i teorien novemberforumet bli åpnet! De som i dag er 9 DPO, vil ut i fra eggløsning ha termin 1. november, om de er gravide :hilarious:
Ikke bare har jeg telt ned dager til egen eggløsning og nå telle dager til jeg kan teste - jeg må også telle dager til når termingruppen jeg forhåpentligvis kan bli en del av åpner :hilarious::dummy:
Hahahah fantastisk ❤️jeg er masse å lusker i de andre gruppene i håp om at november skal åpne snart :hilarious:

Så rart.. kan man da stole på disse testene? Eller har vi ikke EL denne syklusen liksom..?

Jeg kjente litt murringer på venstresiden i går.. men har hatt mye mindre slim enn jeg vanligvis pleier å ha.. hva med deg?
Ja det er jo et godt spørsmål du stiller. Jeg vet jo ærlig talt IKKE om jeg har eggløsning hver måned, men går ut ifra det. Har hvertfall tegnene på det.. Jeg leser at det står litt om utvannet urin også, jeg har ekstremt høyt inntak av væske.. men vet ikke om det utgjør noen forskjell..? Uansett, sitter liksom igjen med flere spørmål enn svar på noe som var tenkt å gi meg mer svar :facepalm:

Det var jo ei her inni som hadde flere svake tester og PLUTSELIG på kvelden sterk positiv før det sank igjen - kanskje det for noen kommer raskt? (Noen som kan mer om dette må gjerne svare) Hahah.

«Utregnet» EL ut i fra syklus var 12.02. Har hatt jevnt med el-slim. Kjenner skikkelige tak i eggstokkene, særlig siste døgnet. Men har testet hver dag nå og strekene går mellom mellomsvake til helt svake. Har prøvd jevnlige «senge-dates» med mannen, men er jo litt slitsomt når man ikke vet når ting evt «teller» :bag: Uansett fornøyd med den ene «sengedaten» vår den 12.02 - da føltes alt veldig «natur-styrt» fra alle hold hvis du skjønner ;) så får håpe det var et gyldent forsøk vi la inn der hvertfall!

Herlighet så sterke dine tester er! Heldige :woot: Her har alle mine vært som den første din :bag: og nå enda svakere, krysser fingrene for dere nå :dummy:
Mine har vært veldig svake først også tok det seg opp akkurat i den tida det skulle. Håper du også får høye streker eller at det bare er dårlig fargestoff i dine sånn at du har EL❤️

Håper så inderlig på det selv, gyn mente også at jeg skulle ha EL rundt den tida her. Så nå krysses alt bortsett fra beina :smiley-angelic001 Men han sa også at jeg kanskje ikke ble det denne syklusen pga grumset som er igjen, selv om han også virka positiv til at det ville klaffe nå

En liten sidenote: i dag kan i teorien novemberforumet bli åpnet! De som i dag er 9 DPO, vil ut i fra eggløsning ha termin 1. november, om de er gravide :hilarious:
Så morsomt at du følger med, det er jo litt stas da! Håper noen av oss her inne kan åpne forumet :Heartred

Jeg holder meg helt unna alt av å finne termin om jeg blir gravid denne syklusen, eller lese på gravidforumet osv. Synes det er så kjipt om det ikke blir :hilarious: :shy: Men vet at jeg får termin ca samtidig som denne barnet her om vi blitt gravid nå, for hadde eggløsning ca på samme dag :laughing002 Men vi har ikke mer en 2-3 % sjanse til å bli gravid (om så mye) , så vi venter liksom ikke på at det "bare skal gå" som mange andre kan, de fleste som prøver blir gravide i løpet av et år :sorry:

Back
Topp